eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goszczanów › PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1747E SULMÓW - CHLEWO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Goszczanów: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1747E SULMÓW - CHLEWO
Numer ogłoszenia: 233956 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goszczanów, ul. Kaliska 19, 98-215 Goszczanów, woj. łódzkie, tel. 043 8297051, fax 043 8298245.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goszczanow.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1747E SULMÓW - CHLEWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Sulmów - Chlewo długości 3,572km od skrzyżowania z drogą Koźminek - Goszczanów do skrzyżowania z drogą Goszczanów - Błaszki., wraz z obsługą geodezyjną oraz inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. Roboty nie wykraczają poza istniejący pas drogowy. Parametry drogi: Klasa drogi L obciążenie ruchem samochodowym KR-2 szerokość jezdni 5,00 m szerokość korony 6,5 - 8,0 m szerokość poboczy 0,75 - 1,5 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 40.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną drogę o podobnym zakresie i charakterze oraz wartości min 1.800.000,00zł , - wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do sprawowania funkcji: kierowania robotami budowlanymi drogowymi wraz z przynależnością do izby zawodowej , - wykażą się dysponowaniem sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej 3) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. 2. Z ubiegania się o zamówienie publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 6) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Ofertę wg wzoru załącznik nr 1 wraz ze sporządzonym kosztorysem ofertowym na podstawie załączonego przedmiaru robót załącznik nr 2 do SIWZ 2. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp zamawiający żąda: 1) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert. 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, dla wszystkich urzędujących członków władz wykonawcy; zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, dla podmiotów zbiorowych; wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert. 4) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał nr 3 do SIWZ 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat podatkowych lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert. 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji za wykonane obiekty - zał. Nr 4 2) Wykaz niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia sprawnego sprzętu, wyposażenia technicznego oraz środków transportu gwarantujące terminowe i jakościowe wykonanie zamówienia jakimi dysponuje wykonawca - zał. Nr 5 3) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania. Należy załączyć poświadczone kserokopie dokumentów potwierdzających ich uprawnienia i kwalifikacje. W tym minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane drogowe oraz przynależność do izby zawodowej. Zał. nr 6 4) wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu czynności przez nich wykonywanych 5. W celu potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 2) Informację banku obsługującego wykonawcę o jego sytuacji finansowej w zakresie jego zdolności kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana będzie kwota w wysokości ½ wartości podanej w ofercie. Uwagi: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt. 1 uwag, zastąpić je należy dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Wszystkie dokumenty określone w SIWZ składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4) Dokumenty złożone w języku obcym składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów z zastrzeżeniem dokumentów wymienionych w pkt. 2 uwag, które należy złożyć z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goszczanow.bip.cc

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Goszczanów ul. Kaliska 19 98-215 Goszczanów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Goszczanów ul. Kaliska 19 98-215 Goszczanów Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.