eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Bieżąca obsługa urządzeń ochrony przeciwpowodziowej - wałów p.powodziowych i jazów będących w utrzymaniu ŚZMiUW w Kielcach na terenie powiatów Włoszczowa, Jędrzejów i Pińczów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-10

Ogłoszenie nr 23394 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.

Kielce: Bieżąca obsługa urządzeń ochrony przeciwpowodziowej - wałów p.powodziowych i jazów będących w utrzymaniu ŚZMiUW w Kielcach na terenie powiatów Włoszczowa, Jędrzejów i Pińczów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 10373


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 368886031300, ul. Witosa  86, 25561   Kielce, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. +48413340105 wew. 209, 309, faks +48413340105 wew. 409, e-mail zamowienia@szmiuw.kielce.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: wojewózdzka samorządowa jednostka organizacyjna nieosiadajaca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżąca obsługa urządzeń ochrony przeciwpowodziowej - wałów p.powodziowych i jazów będących w utrzymaniu ŚZMiUW w Kielcach na terenie powiatów Włoszczowa, Jędrzejów i Pińczów.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ŚZMiUW.NO.NZ.2620.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia Kod CPV: kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami 1. Nazwa przedmiotu zamówienia. Bieżąca obsługa urządzeń ochrony przeciwpowodziowej - wałów p.powodziowych i jazów będących w utrzymaniu ŚZMiUW w Kielcach na terenie powiatów Włoszczowa, Jędrzejów i Pińczów. 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1 Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa: urządzeń ochrony przeciwpowodziowej wraz z budowlami oraz jazów - wg lokalizacji podanej poniżej: a) Lewy wał rzeki Nidy Motkowice - Korytnica w km 0+000-6+676 (śluzy wałowe w km 3+220,3+430,6+176) Lewy wał rzeki Nidy Korytnica - Staniowice w km 0+000-1+580 (śluzy wałowe w km 0+008 i 1 szt. przy rz. Nidzie) Prawy wał rzeki Nidy Motkowice - Borszowice w km 0+000-5+930 (śluzy wałowe w km 0+010,0+015,0+080,2+120,4+300, 5+290) Ciek od Korytnicy w km 0+000-1+200 Rzeka Brzeźnica w km 0+000-1+674 (jaz w km 1+674) Zastawka na Cieku od Wierzbicy w km 0+050 b) Rzeka Biała Nida uregulowana w km 0+000-22+200 ? jaz w Mniszku w km 4 + 585 ? jaz w Dzierążni w km 9 + 000) Rzeka Lipnica w km 0+000-19+150 ? jaz w Lipnicy w km 1 + 030 - 1 szt. ? jaz w Złotnikach w km 3 + 900 - 1 szt. ? jaz w Kanicach w km 5 + 660 - 1 szt. ? jazy w Węgleszynie w km 7 + 410; 8 + 220; 9 + 030 . ? podwyższenie kaszyc w okresie prowadzenia nawodnień oraz ich rozbiórka po zakończeniu nawodnienia w ilości 26 szt. w km 0+150, 0+400, 0+660, 1+450, 1+950, 2+180, 2+290, 2+380, 2+550, 2+670, 2+820, 2+950, 3+210, 3+320, 3+560, 3+760, 4+380, 4+720, 4+940, 5+090, 5+280, 5+570, 6+030, 6+250, 6+720, 7+010 ? Rzeka Grabówka - zastawka w miejscowości Mniszek w km 0 + 120 - 1 szt. ? Struga Żarczyce - zastawki w miejscowości Żarczyce w km 0 + 660 i 3 + 620 - 2 szt. ? Struga Wygnanów - przepusto - zastawka w km 0 + 040 - 1 szt. i zastawka w km 0 + 325 ? szt. 1 w miejscowości Złotniki ? Rzeka Rudka - zastawka w km 1 + 280 - 1 szt. ? Rzeka Kwilanka - zastawka w km 0 + 280 - 1 szt. ? Struga Rzeszówek - zastawka w km 0 + 575 - 1 szt. ? Rzeka Brynica - zastawka w km 0 + 100 - 1 szt. ? Obsługa i właściwa eksploatacja pompowni w Popowicach. c) Lewy wał rzeki Nidy Pińczów - Kopernia w km 0+000-5+500 Lewy wał rzeki Nidy Kopernia - Skowronno Dolne w km 0+000-2+520 (śluza wałowa w km 0+220) Prawy wał rzeki Nidy Pińczów - Michałów w km 0+000-3+800 (śluzy wałowe w km 2+550, 3+000) Prawy wał rzeki Mierzawy Pawłowice - Kopernia w km 0+000-2+050 (śluza wałowa w km 1+440) Lewy wał rzeki Mierzawy Pawłowice w km 0+000-1+950 (śluzy wałowe w km 1+460, 1+610) Starorzecze rzeki Nidy w m. Umianowice Starorzecze rzeki Nidy w m. Skowronno Jaz na rz. Mierzawie w km 1+400 w Pawłowicach i w km 13+692 w Sędowicach; d) Usuwanie przetamowań na rzece Czarnej Nowej na odcinku od ujścia do końca granicy gminy Krasocin, tj. w km 0+000 - 16 + 250 łącznie 16250 mb oraz regulacja piętrzenia w zależności od potrzeb na 4 jazach w km 1+080,2+080, 4+000, 5+320. e) Wały przeciwpowodziowe rzeki Nidy: - wał prawy Kotlice - Mokrsko Dolne w km 0+000-3+670; - wał lewy Staniewice - Sobków w km 0+000-1+730, - wał prawy Mokrsko Górne - Brzezno w km 0+000-3+640, Odpływy i wyloty od śluz wałowych: - Kotlice - Mokrsko w km 0+290, 3+610, - Staniowice - Sobków w km 0+130, 0+610, - Mokrsko Górne - Brzezno w km 0+415, 0+210, 0+220, Cieki naturalne z budowlami: - rzeka Brzeźnica w km 2+400-13+400 wraz z obsługą jazów w km 6+380, 8+860, 11+130 - Ciek od Goznej w km 0+000-7+180 wraz z obsługą zastawki w km 0+090 oraz przepustozastawki w km 5+980 f) Wały przeciwpowodziowe rzeki Nidy: - wał prawy Pawłowice - Bełk w km 0+000-3+005, - wał prawy Sobowice w km 0+000-4+340, - wał prawy w Stawach w km 0+000-1+540, - wał lewy w Skowronnie w km 0+000-3+770, Wały przeciwpowodziowe Cieku od Bełku: - wał prawy w km 0+000-0+780, - wał lewy w km 0+000-0+190, Wały przeciwpowodziowe rzeki Branki: - wał lewy w km 0+000-1+320, - wał prawy w km 0+000-1+400, Odpływy od śluz: - Tur Dolny - Pawłowice - Bełk w km 0+110, 0+129, 0+783, 1+273, 1+613, - Sobowice w km 0+651, 0+890, 1+475, 2+280, 2+990, - Skowronno w km 0+010, 0+390, 1+480, 0+260, mnich wpustowy na prawym wale przeciwpowodziowym rzeki Nidy w Stawach łącznie z dopływem o dł. 15 mb; Starorzecze rzeki Nidy w Sobowicach z zastawkami - 4 szt. oraz wlotami i wylotem rurociągu; Zastawka w km 0+990 Cieku od Bełku; Jaz w km 0+200 na rzece Brance m. Skowronno Dolne; przepusty w km 0+010, 0+940, 1+790 oraz zastawka w km 2+260 na rzece Jakubówce; 2.1 .1 W ramach utrzymywania w/w urządzeń (wałów p.powodziowych) do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie następujących prac i czynności, a w szczególności: 1. Nadzorowanie i patrolowanie wałów przeciwpowodziowych i urządzeń wałowych zapobiegając przed niszczeniem, wypasaniem bydła i dewastacją tych urządzeń na przydzielonym odcinku 2. Konserwacja wlotów i koszenie odpływów od śluz wałowych: 3. Konserwacja i malowanie części metalowych śluz wałowych, rogatek wałowych, tablic ostrzegawczych i słupków hektometrowych na poszczególnych odcinkach wałów; 4. Dokonywanie drobnych napraw ramp wałowych, ścieżek, przejść i objazdów rogatek, zasypywanie drobnych nierówności i kolein, lokalne stosowanie posiewu nasionami traw i roślin motylkowych; 5. Uzupełnianie drobnych ubytków betonem w konstrukcji betonowej budowli. 6. Bieżące wycinanie samosiejek drzew i krzaków w najbliższym sąsiedztwie wałów (pas 3m od stopy wałów); 7. Rozrzucanie kretowisk i zasypywanie nor ziemnych w skarpach i koronie wału; 8. Ochrona i zabezpieczenie śluz wałowych przed oblodzeniem poprzez odkuwanie i odśnieżanie zamknięć śluz; 9. Czynny udział w czasie akcji przeciwpowodziowej (współpraca ze sztabami antykryzysowymi) i w komisyjnych przeglądach wałów; 10. Właściwe utrzymania pasa użytków zielonych wzdłuż wału o szerokości 3m od stopy ławki lub wału (zakaz sadzenia drzew i krzewów, uprawy gruntu, rozkopywania); 11. Wymienione powyżej prace i czynności należy bezwzględnie wykonywać z zachowaniem zasad i przepisów BHP; 12. Bieżące informowanie i zgłaszanie kierownikowi rejonowego oddziału o stanie urządzeń wałowych i samego wału, w tym zgłaszanie wniosków odnośnie ewentualnych napraw dróg przywałowych, przejazdów, ramp, korony wału, nieobjętych przedmiotem zamówienia; 13. Stała dyspozycyjność przez wszystkie dni w miesiącu i przez 24 godz. na dobę po ogłoszeniu stanu pogotowia przeciwpowodziowego i obserwowanie stanu wody na obwałowanych odcinkach rzek oraz natychmiastowe meldowanie o przyborach wód przekraczających stany ostrzegawcze; 2.1.2 W ramach utrzymywania budowli piętrzących do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie następujących prac i czynności, a w szczególności: 1. Konserwacja i malowanie części metalowych jazów. 2. Wykaszanie porostów roślinnych ze skarp i dna rzeki w obrębie obsługiwanych jazów. 3. Dokonywanie drobnych napraw urządzeń piętrzących i powstałych uszkodzeń w obrębie budowli oraz usuwanie zanieczyszczeń wokół budowli. 4. Konserwacja w/w jazów, polegająca na oliwieniu, smarowaniu części ruchomych i mechanizmów wyciągowych. 5. Konserwację antykorozyjną konstrukcji stalowych tych jazów. 6. Odkuwanie lodu przy urządzeniach piętrzących - na bieżąco. 7. Uzupełnienie drobnych ubytków betonem w konstrukcji betonowej jazów. 8. Zastawianie, odstawianie oraz prowadzenie właściwej obsługi urządzeń w czasie trwania nawodnienia. 9. Usuwanie na bieżąco zanieczyszczeń, przetamowań koryta rzeki znajdujących się w obrębie obsługiwanych budowli. 10. Ochrona i zabezpieczenie części ruchomych urządzeń przed oblodzeniem poprzez odkuwanie i odśnieżanie. 11. Nadzorowanie urządzeń piętrzących przed niszczeniem i kradzieżą. 12. Czynny udział w czasie akcji powodziowej i wszystkich przeglądach stanu technicznego budowli piętrzących. 13. Stała dyspozycyjność przez wszystkie dni w każdym miesiącu i przez 24 godziny na dobę po ogłoszeniu stanu pogotowia przeciwpowodziowego i obserwowanie stanu wody na rzekach i natychmiastowe meldowanie o przyborach przekraczających stany ostrzegawcze. Z uwagi na wymaganą przedmiotem zamówienia stałą dyspozycyjność przez wszystkie dni w miesiącu i przez 24 godziny na dobę, po ogłoszeniu pogotowia przeciwpowodziowego - (obserwowanie stanu wody w rzece, natychmiastowe meldowanie o ewentualnych przyborach przekraczających stany ostrzegawcze lub alarmowe), bezwzględnie wymaga się aby Wykonawca posiadał taki skład osobowy, który pozwoli na stałą obsługę odpowiednio poszczególnych odcinków wałów i urządzeń. Oznacza to, że wymienione w ramach danej pozycji oznaczonej odpowiednią literą alfabetu odcinki wałów i urządzenia winna nieprzerwanie "obsługiwać" co najmniej jedna osoba posiadająca stosowną do wykonywania tych czynności wiedzę i umiejętności. Zamawiający będzie wykonywał szczegółowe kontrole w zakresie spełnienia tych wymagań. W trakcie realizacji umowy zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od wykonawcy imiennej listy tych osób. 2.2 Przedmiot zamówienia należy wykonać: * na warunkach określonych niniejszą SIWZ * wzorem umowy oraz zgodnie z: * warunkami Zamawiającego * obowiązującymi przepisami BHP; * warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać obiekty budownictwa wodnego; * polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, * przepisami prawa budowlanego. W przypadku alarmu przeciwpowodziowego Wykonawca winien być w stałej dyspozycji Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Kielcach, tel. (041) 342 11 10, (041) 342 16 88 oraz być w kontakcie z Powiatowymi Zespołami Reagowania Kryzysowego, z Urzędami Gmin i Komendami Powiatowymi Państwowej Straży Pożarnej. ? Przed złożeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji w terenie, której termin może uzgodnić z pracownikami ŚZMiUW w Kielcach. 2.3. SIWZ wraz załącznikami zwane są dalej dokumentacją przetargową. 2.4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 2.4.1 Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p. z. p. Zamawiający określa w całym okresie realizacji zamówienia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób, które będą bezpośrednio realizować przedmiot zamówienia poprzez patrolowanie i nadzorowanie poszczególnych odcinków wałów z budowlami i budowli piętrzących (łącznie - co najmniej 2 pełne etaty do obsługi wałów przeciwpowodziowych oraz łącznie - co najmniej jeden pełny etat do obsługi urządzeń piętrzących). 2.4.2 Czynności (osób bezpośrednio wykonujących zamówienie) niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, dotyczą w szczególności patrolowania i nadzorowania poszczególnych odcinków wałów i budowli piętrzących. a) W nawiązaniu do określonego wyżej wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób dla bezpośredniej realizacji zamówienia przez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę należy rozumieć zatrudnienie na podstawie: umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b) Wymagany okres zatrudnienia osób rozpoczyna się od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, a kończy z dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Dla Podwykonawcy okres ten liczony jest od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego podwykonawcy, do momentu zakończenia realizacji prac przewidzianych do wykonania w podwykonawstwie. c) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca jego realizacji. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wymaganych osób, bądź zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zaś wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. d) Wykonawca w terminie do 5 dni od terminu wymaganego okresu zatrudnienia, o którym mowa w pkt. 2.5.2 lit. "b" i na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, jak i do wglądu zanonimizowane umowy o pracę (lub inne akty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy) osób zatrudnionych w związku z wypełnieniem warunku realizacji zamówienia. e) Wykonawca dla swoich pracowników, jak także w odniesieniu do Podwykonawców będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego. f) Wykonawca winien zagwarantować w każdej umowie z podwykonawcą, spełnienie warunków wynikających z zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. g) Wykonawca, zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu, raport w przedmiocie spełnienia, warunków zatrudnienia pracowników wymaganych przez Zamawiającego, z podaniem nazwiska i imienia każdego pracownika Wykonawcy (z podziałem na podwykonawców i obiekty) oraz okresu czasu pracy wymaganych osób zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia. 2.4.3. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób w ramach wymaganej przez Zamawiającego liczby etatów lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę lub ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentujących świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu stosowną karę umowną. W przypadku wątpliwości, co do treści raportu Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania. 2.5. SIWZ wraz załącznikami zwane są dalej dokumentacją przetargową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90721800-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT115762.50
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Hydrotechniczno - Budowlane "HYDROBUD" Spółka z o.o. ,  ,  ul. 11 Listopada 25 ,  62-510,  Konin,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137002.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137002.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157537.17
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.