eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Wykonanie termoizolacji oraz roboty remontowe wewnętrzne w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opatowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Opatów: Wykonanie termoizolacji oraz roboty remontowe wewnętrzne w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opatowie
Numer ogłoszenia: 233897 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Opatowie , ul. Partyzantów 46, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 8684093, fax. 0-15 8684093.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termoizolacji oraz roboty remontowe wewnętrzne w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opatowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia elewacji płytami styropianowymi z wyprawą tynkarską budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opatowie. Wymiana instalacji elektrycznej wew. Wymiana podłogi i drzwi. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: Szczegółowy zakres robót precyzują przedmiary robót stanowiące załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagany termin gwarancji: Zamawiający wymaga min. 3 letniej gwarancji (rękojmi) na wykonane roboty budowlane licząc od dnia odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 złotych słownie: dwa tysiące złotych. 2. Wadium może być wniesione w formie przewidzianej ustawą Prawo zamówień publicznych art. 45 pkt 6 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gotówki, kwota oznaczona w punkcie 1 może zostać przelana na konto Zamawiającego 65101012380857592230000000 (konto nieoprocentowane). W przypadku przelewu Wykonawca dołączy do oferty kopię polecenia przelewu. Wadium wniesione przelewem ma być na koncie Zamawiającego do dnia 15.10.2008 r. do godz. 9:00. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, należy je złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego do dnia 15.10. 2008 r. do godz. 9:00. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust.1,2,3,4 tj: z chwilą upływu okresu związania ofertą, zawarcia umowy i wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego bez wyboru oferty, chyba, że Wykonawca wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy lub odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) wykonali w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością min. 100.000,00 PLN netto, i udokumentują jej należyte wykonanie. 6) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7) spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie prawa zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r.( tj. Dz.U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) B. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty przez Wykonawcę dokumentów określonych przez Zamawiającego w SIWZ na zasadzie : spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Prawidłowo wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanej minimum 1 roboty odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością min. 100.000,00 PLN netto, wykonanej w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 6. Prawidłowo wypełniony kosztorys ofertowy (sporządzony metodą szczegółową w oparciu o katalogi nakładów wyszczególnione w przedmiarach robót w przypadku braku katalogów - kalkulacje własną. W cenie kosztorysowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym te o których mowa w pkt. XII. 1 c SIWZ. 7. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty, lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Opatowie, ul. Partyzantów 46, 27 - 500 Opatów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Opatowie, ul. Partyzantów 46, 27 - 500 Opatów, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.