eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowego dla Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Warszawa: Dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowego dla Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji.
Numer ogłoszenia: 233884 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171780 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralne Laboratorium Kryminalistyczne Policji, Al. Ujazdowskie 7, 00-583 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 55 95, faks 22 601 55 57.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowego dla Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowego dla Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Pakiet nr 1 - Materiały biurowe. Pakiet nr 2 - Koperty. Pakiet nr 3 - Papier. Pakiet nr 4 - Dzienniki i teczki. Pakiet nr 5 - Sprzęt biurowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załączniki nr 2.1. - 2.5.oraz Załącznik 2.5.1 do SIWZ. Wszystkie wskazane w Załącznikach nr 2.1. - 2.5. oraz Załączniku 2.5.1. do SIWZ nazwy artykułów i sprzętu biurowego, należy rozumieć jako określenie wymaganych właściwości i standardów jakościowych i technicznych, a Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, którymi charakteryzują się artykuły i sprzęt biurowy wymieniony z nazwy w przedmiocie zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł lub sprzęt jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego. Artykuły i sprzęt biurowy mają być opakowane oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu, oraz termin przydatności artykułu do stosowania (nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania). Zamawiający wymaga podania w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2.1.- 2.5. do SIWZ) nazwy Producenta oraz typu/modelu oferowanego przedmiotu zamówienia. W okresie trwania umowy, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczania przedmiotu zamówienia wg producenta oraz typu/modelu określonego w złożonej ofercie. Dodatkowo w zakresie Pakietu nr V - Sprzęt biurowy Wykonawca powinien załączyć do oferty katalogi i/lub inne materiały informacyjne wydane przez producenta, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu biurowego z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2.5.1. do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 30.14.13.00 - Kalkulatory drukujące 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.14.00 - Niszczarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5 - Sprzęt biurowy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Global Serwis Sp. Z o.o., Ul. Powstańców Warszawy 11 A, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11013,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9594,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9594,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12777,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.