eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Perzów › ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCIACHDOMASŁÓW, PERZÓW, TRĘBACZÓW W GMINIE PERZÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Perzów: ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH: DOMASŁÓW, PERZÓW, TRĘBACZÓW W GMINIE PERZÓW
Numer ogłoszenia: 233862 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Perzów , Perzów 78, 63-642 Perzów, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 61 060, faks 62 78 61 509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.perzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCIACH: DOMASŁÓW, PERZÓW, TRĘBACZÓW W GMINIE PERZÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie dotyczące zagospodarowania przestrzeni publicznej w miejscowościach: Domasłów, Perzów, Trębaczów w Gminie Perzów. Na całość ww. przedsięwzięcia składają się trzy zadania pn: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Domasłów - przebudowa ciągów komunikacyjnych - placu przed cmentarzem, Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Perzów - przebudowa ciągu komunikacyjnego - placu przed Urzędem Gminy, Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Trębaczów - przebudowa ciągu komunikacyjnego - deptaku przy placu zabaw. Zadania mają polegać na rozbiórce istniejącej nawierzchni oraz jej odtworzeniu w dotychczasowym śladzie z betonowej kostki brukowej i kostki kamiennej. Opis szczegółowy poszczególnych zadań: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Domasłów - przebudowa ciągów komunikacyjnych - placu przed cmentarzem. Inwestycja realizowana jest w miejscowości Domasłów na terenie gminy Perzów w terenie zabudowanym, przed cmentarzem rzymsko-katolickim. Obszar przy placu ma jednolity charakter zagospodarowania i użytkowania - zabudowa rozproszona jednorodzinna. Istniejąca nawierzchnia placu umocniona tłuczniem jest nierówna, nieestetyczna i silnie zdeformowana - wymaga naprawy. Zakres przedmiotowego projektu obejmuje: Rozbiórkę istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego i odtworzenie nawierzchni w jej dotychczasowym śladzie z betonowej kostki brukowej koloru szarego, czerwonego i czarnego. Podstawowy zakres inwestycji polegającej na przebudowie ciągu komunikacyjnego - placu przed cmentarzem w Domasłowie obejmuje: wykonanie koniecznych rozbiórek istniejącej infrastruktury, budowę zjazdów,wyjazdów na drogę powiatową, wykonanie dojazdu do Szkoły Podstawowej, wykonanie remontu istniejących miejsc parkingowych, wykonanie oznakowania pionowego, wykonanie trawników. Projektowany ciąg komunikacyjny posiada parametry techniczne: długość parkingu - min. 42,0 m, szerokość - min. 45,0 m, spadek poprzeczny: nawierzchnia parkingu - 2,0 %. W ramach wykonania przebudowy ciągu komunikacyjnego projektuje się wyznaczenie na placu miejsca parkingowe do obsługi przyległego cmentarza i Szkoły Podstawowej: szerokość drogi manewrowej - 5,0 m, głębokość zatok postojowych - 4,5 m, szerokość zatok postojowych - 2,3 m. Całkowita ilość miejsc postojowych: ETAP I 8+12 szt. miejsc parkingowych, 2szt. miejsce parkingowe o szerokości 3,6m i głębokości min. 4,5 m dla osób niepełnosprawnych. ETAP II 12+18+14 szt. miejsc parkingowych, 2szt. miejsce parkingowe o szerokości 3,6m i głębokości min. 4,5 m dla osób niepełnosprawnych. Cała inwestycja nie wiąże się z koniecznością wyburzeń budynków. Remont placu nie wymaga wykupów działek prywatnych. Uwaga! Zakres niniejszego zamówienia publicznego obejmuje tylko ETAP I wymieniony powyżej. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Perzów - przebudowa ciągu komunikacyjnego - placu przed Urzędem Gminy. Inwestycja realizowana jest na terenie gminy Perzów w terenie zabudowanym, przy siedzibie Urzędu Gminy. Teren przy Urzędzie Gminy ma jednolity charakter zagospodarowania i użytkowania - zabudowa zwarta osiedlowa jednorodzinna. Istniejąca nawierzchnia placu wykonana z płyt betonowych trylinki jest nierówna, nieestetyczna i silnie zdeformowana - wymaga naprawy. Zakres przedmiotowego projektu obejmuje: Rozbiórkę istniejącej nawierzchni z trylinki i odtworzenie nawierzchni w jej dotychczasowym śladzie z betonowej kostki brukowej koloru szarego, czerwonego i czarnego. Podstawowy zakres inwestycji polegającej na przebudowie ciągu komunikacyjnego - placu przed Urzędem Gminy w Perzowie obejmuje: wykonanie koniecznych rozbiórek istniejącej infrastruktury, budowę zjazdów/wyjazdów na drogę gminną, wykonanie remontu istniejących miejsc parkingowych, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, wykonanie trawników, wykonanie utwardzenia placu pod pamiątkowy obelisk. Projektowana przebudowa placu posiada parametry techniczne: długość placu - min. 41,0m, szerokość - min. 14,0m, spadek poprzeczny: nawierzchnia placu - 2,0%. pochylenie podłużne niwelety - dostosowane do aktualnej niwelety terenu i drogi gminnej na wjazdach. W ramach wykonania remontu placu projektuje się wyznaczyć na placu miejsca postojowe do obsługi Urzędu Gminy. szerokość drogi manewrowej - 4,0 m, głębokość zatok postojowych - min. 5,0 m, szerokość zatok postojowych - 2,6 m. Całkowita ilość miejsc postojowych: 8+9szt. miejsc parkingowych, 1szt. miejsce parkingowe o szerokości 4,1m i głębokości min. 5,7m dla osób niepełnosprawnych. Cała inwestycja nie wiąże się z koniecznością wyburzeń budynków. Przebudowa placu nie wymaga wykupów działek prywatnych. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Trębaczów - przebudowa ciągu komunikacyjnego - deptaku przy placu zabaw. Inwestycja realizowana jest w miejscowości Trębaczów na terenie gminy Perzów w terenie zabudowanym, pomiędzy kościołem rzymsko-katolickim, placem zabaw a Publicznym Przedszkolem Samorządowym. Obszar przy placu ma jednolity charakter zagospodarowania i użytkowania - zabudowa zwarta jednorodzinna-gospodarcza. Istniejąca nawierzchnia placu umocniona żużlem i płytkami chodnikowymi jest nierówna, nieestetyczna i silnie zdeformowana - wymaga naprawy. Zakres przedmiotowego projektu obejmuje: Rozbiórkę istniejącej nawierzchni z żużla, gruzu i płytek chodnikowych oraz odtworzenie nawierzchni w jej dotychczasowym śladzie z betonowej kostki brukowej i kostki kamiennej koloru szarego. Podstawowy zakres inwestycji polegającej na przebudowie ciągu komunikacyjnego w Trębaczowie obejmuje: wykonanie koniecznych rozbiórek istniejącej infrastruktury, budowę zjazdu na drogę powiatową, wykonanie dojazdu do Publicznego Przedszkola Samorządowego, wykonanie konstrukcji deptaka, wykonanie przy płocie kościoła opaski z kostki kamiennej. Projektowany ciąg pieszy posiada parametry techniczne: długość - min. 44,0 m, szerokość - min. 4,5+1,2 m, spadek poprzeczny: nawierzchnia placu - 2,0%. pochylenie podłużne niwelety - dostosowane do aktualnej niwelety terenu i istniejącego odwodnienia. Cała inwestycja nie wiąże się z koniecznością wyburzeń budynków. Przebudowa ciągu komunikacyjnego nie wymaga wykupów działek prywatnych. Informacje dodatkowe Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Materiały i wyroby muszą posiadać Aprobatę Techniczną dopuszczającą je do stosowania w budownictwie drogowym. Roboty ziemne w pobliżu istniejących urządzeń podziemnych należy wykonywać ręcznie i ze szczególną ostrożnością pod nadzorem właścicieli poszczególnych sieci. Szczegółowy opis technologii robót podano w Specyfikacjach Technicznych. Wykonawca może przystąpić do realizacji budowy tylko i wyłącznie po wcześniejszym opracowaniu i zatwierdzeniu wszystkich formalnych dokumentów dotyczących bezpieczeństwa oraz jakości i dokładności wykonywanych robót (Plan BiOZ, Projekt tymczasowej organizacji ruchu, PZJ, itp.). Na wykonane zamówienie Wykonawca udzieli Zamawiającemu 3 letnią gwarancję. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań (np. wizyta miejsca realizacji robót, zapoznanie się z: ogólną specyfikacją techniczną, weryfikacja przedmiarów robót oraz innymi działaniami) w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania Umowy. Wykonawcy będą odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ, w tym również z przedmiarami robót, projektem budowlanym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym, oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ze z zmianami.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni z betonowej kostki brukowej na odcinku co najmniej 200 m2 każda, o wartości co najmniej 35 000,00 zł netto każda z tych robót. Sprawdzenie spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie załączonego wykazu robót budowlanych zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ze zmianami).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ze zmianami).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia oferenta, stanowiącego załącznik do specyfikacji (załącznik nr 2 wzór oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 113, poz. 759 z 2010 r. ze zmianami).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, przygotowany na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany wzór umowy, stanowiący znacznik nr 6 do SIWZ. Kosztorysy ofertowy zawierające wycenę wszystkich prac przedmiaru robót będących odpowiednio załącznikami nr 7, 8 i 9 do SIWZ. 3) W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - pełnomocnictwo dla jednego z tych podmiotów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Pzp). Uwaga. Wymagania dotyczące dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z tym, że warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie, natomiast niepodleganie wykluczeniu przez każdego wykonawcę oddzielnie. Pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://perzow.nowoczesnagmina.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pok. nr 8 lub za pośrednictwem poczty w cenie 50,00 zł. Wpłata na konto UG Perzów: SBL Perzów nr 04 8413 0000 0200 0619 2000 0001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Perzowie, 63-642 Perzów 78, pok. nr 2- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.