Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Olsztyn: Odnowa nawierzchni chodnika przy ul. Kopernika w Olsztynie - etap II
Numer ogłoszenia: 233858 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, Mostów i Zieleni w Olsztynie , ul. F. Szrajbera 9/10, 10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5353503, fax. (0-89) 535-35-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdmiz.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni chodnika przy ul. Kopernika w Olsztynie - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest II etap odnowy nawierzchni chodnika w ciągu ulicy Mikołaja Kopernika w Olsztynie pomiędzy ulicami Adama Mickiewicza i Mazurską Zakres robót określony przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót drogowych polegających na rozbiórce i odtworzeniu wskazanych dokumentacją projektową odcinków nawierzchni chodników i wjazdów bramowych wraz z krawężnikami i obrzeżami. Szczegółowy zakres prac w zleconych Wykonawcy w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: - rozbiórkę istniejącego chodnika oraz krawężników i obrzeży, - wykonanie koryta, - ustawienie krawężników i obrzeży - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej, - wykonanie oznakowania pionowego na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem oznakowania robót, - regulację wysokościową skrzynek zaworów podziemnych sieci wodociągowych, gazowych oraz regulacja wysokościowa włazów studzienek kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych, - wykonanie trawników. Roboty należy wykonać w oparciu o dokumentacje projektowa opracowaną przez jednostkę projektującą PROJ - BUD Ryszard Dzienisiewicz w Olsztynie z pominięciem wykonanego w roku 2008 etapu I odnowy nawierzchni chodnika przedstawionego na załączonym do opisu przedmiotu zamówienia rysunku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000, 00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca prowadził zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca: - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni chodnika z kostki betonowej o powierzchni co najmniej 1200m2, - dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi przynajmniej w ograniczonym zakresie na podstawie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 PLN, W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w Rozdziale VI..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz: - o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy Pzp, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną, - o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, 5) dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia budowlane; do uprawnień należy dołączyć zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 6) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej dokument ma obowiązek złożyć ten, lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich spełniają dany warunek samodzielnie lub łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdmiz.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg, Mostów i Zieleni, 10-007 Olsztyn, ul. Szrajbera 9/10, pok. 108.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg, Mostów i Zieleni, 10-007 Olsztyn, ul. Szrajbera 9/10, pok. 112.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Sprzedaż wraz z dostawą nowego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa gaśnic przenośnych i przewoźnych - postępowanie nr 43/D
- Zakup samochodu ciężarowego z kontenerem i windą załadunkową na potrzeby Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
- Dostawa paliw
- Dostawa sukcesywna akcesoriów do aparatu Catatyst DXTM na potrzeby Polikliniki Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowościach Ksawerów - Sobótka Kolonia
- "Remont dojazdów pożarowych w Leśnictwach Reczków i Piskorzeniec"
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1683B Kozły - Podbiele
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.