eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koźminek › Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nowy Nakwasin - Rogal

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-02

Koźminek: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nowy Nakwasin - Rogal
Numer ogłoszenia: 233850 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160610 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koźminek, ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7637085, faks 062 7637207.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nowy Nakwasin - Rogal.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Nowy Nakwasin - Rogal. 3.2 STAN PROJEKTOWANY Projekt obejmuje przebudowę drogi gminnej Nowy Nakwasin - Rogal na odcinku długości 300m. Początek przebudowy zaczyna się od drogi powiatowej nr 4609P. Ze względu na parametry istniejącej drogi przyjęto standard techniczny D (droga dojazdowa). Droga klasy tech. D jest ogólnodostępną drogą przeznaczoną dla wszystkich użytkowników. 3.3 PRZEKRÓJ POPRZECZNY W pasie drogowym wyróżniono nw parametry techniczne: - jezdnia o szerokości 4,00m - pobocza obustronne po 1,00m Ze względu na uwarunkowania terenu, przez który przebiega droga, zaprojektowano przekrój drogowy daszkowy, ze spadkami jezdni po 2%, a spadki poboczy 7%. 3.4 PARAMETRY TECHNICZNE - klasa drogi D (dojazdowa) - kategoria ruchu KR1 - długość drogi 300m - szerokość jezdni 4,00m - szerokość poboczy 2 x 1,00m - szerokość korony 6,00m - spadek jezdni daszkowy 2% - spadek poboczy 7% 3.5 ROZWIĄZANIA SYTUACYJNE Plan sytuacyjny przewidzianego do przebudowy odcinka drogi gminnej został wykonany na mapach zasadniczych w skali 1:1000 przekazanych projektantowi przez Inwestora. Przebieg projektowanej drogi pokrywa się z istniejącą niweletą drogi gminnej. 3.6 KONSTRUKCJA DROGI Na przebudowywanym odcinku drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję na ruch lekki KR1. Wspomniana konstrukcja nawierzchni w I ETAP-ie przebudowy składa się z następujących warstw: - nawierzchnia z mieszanek min. - asf. dla KR1-KR2 (w-wa ścieralna) o gr. 4cm - górna podbudowa z kruszywa łamanego (gabro, melafir, granit) o gr. 20cm - dolna podbudowa z kruszywa naturalnego o gr. 10cm 3.7 ODWODNIENIE DROGI Odwodnienie korpusu drogowego przewiduje się powierzchniowo poprzez nadanie projektowanych spadków nawierzchni jezdni oraz poboczom drogi, a następnie wypuszczenie w teren po naturalnej jego konfiguracji. Na istniejących rowach przydrożnych, należy wykonać oczyszczenie z namułu o gr. do 30cm z wyprofilowaniem skarp. 3.8 ZJAZDY GOSPODARCZE Zjazdy gospodarcze na pola i do posesji należy wykonać o nawierzchni z kruszywa naturalnego o grubości 10cm. Szerokość nawierzchni zjazdów przyjęto 4,00m i długość 3,00m. Przepusty pod zjazdami z rur PVC o średnicy 20cm i długości 6,00m. Ścianki czołowe dla przepustów na zjazdach należy wykonać z darniny. 3.9 OZNAKOWANIE PIONOWE W związku z przebudową należy ustawić znaki pionowe: - A6b i A6c na drodze powiatowej nr 4609P do 150m od skrzyżowania w km 0+000 - A7 w km 0+010 z lewej strony drogi - D1+T6a w km 0+050 z prawej strony - 2 x A7 na drogach bocznych skrzyżowania w km 0+135 - D1+T6a w km 0+230 z lewej strony Znaki drogowe należy umieszczać zgodnie z załącznikiem do Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 roku - Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROG-MET Roboty Drogowo-Budowlane, Maciej Pleśnierowicz, Pośrednik 1 A 62-840 Koźminek, Pośrednik 1 A 62-840 Koźminek, 62-840 Koźminek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86152,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94562,81

  • Oferta z najniższą ceną: 94562,81 / Oferta z najwyższą ceną: 145717,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.