Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Stalowa Wola: Opracowanie wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego
dla zadania pn. Budowa Hali Inkubatora Technologicznego przy
ul. Kwiatkowskiego w Stalowej Woli wraz z łącznikiem
Numer ogłoszenia: 233844 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, fax. 015 6433412.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zetorzeszow.pl/umstalowawola/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego dla zadania pn. Budowa Hali Inkubatora Technologicznego przy ul. Kwiatkowskiego w Stalowej Woli wraz z łącznikiem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie wielobranżowego projektu budowlano - wykonawczego w zakresie: architektura, konstrukcja, fundamenty pod maszyny, branże sanitarne: wod.kan, c.o. elektryczna, gazowa, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzenia kosztorysu inwestorskiego rozbudowy istniejącego budynku stołówki położonego przy ul. Kwiatkowskiego w Stalowej Woli polegającej na: budowie nowej Hali Inkubatora Technologicznego wraz z budową łącznika między nowo wybudowaną halą a istniejącym budynkiem stołówki. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Wykonanie projektu budowlanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120 poz.1133) na podstawie załączonego Projektu zagospodarowania technologicznego. 2.Wykonanie projektów wykonawczych zgodnie z §5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz.U. Nr 202, poz. 2072), przedmiarów robót. 3.Wykonanie kosztorysów inwestorskich sporządzonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. Nr 130 poz. 1389). 4.Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącymi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.Przedmiotem zamówienia jest również sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych, zgodności realizacji z projektem oraz uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłaszanych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. 6.Dokumentacja projektowa winna być przekazana Zamawiającemu w formie papierowej w ilości 5 egz. oraz w formie elektronicznej - umożliwiającej wydrukowanie identycznej kopii dokumentacji papierowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.50.00 - Usługi projektowania fundamentów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 29.11.2007 r. nr 223, poz. 1655). 2. Wykonawcy, którzy nie zostali wykluczenie z udziału w przetargu zostaną dopuszczeni do szczegółowego rozpatrzenia ofert jeżeli spełniają następujące warunki: 1. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 opracowanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia uwzględniające projektowanie fundamentów pod maszyny i urządzenia oraz jezdnie podsuwnicowe o wartości minimum 180.000 zł co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu. 2. posiadają kadrę z uprawnieniami projektowymi i kwalifikacjami z wszystkich branż, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3. prowadzą działalność z zakresu objętego zamówieniem 4. przed przygotowaniem oferty dokonają wizji lokalnej w terenie, zdobędą wszelkie informacje, które mogą okazać się konieczne do przygotowania oferty 5. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 6. zaakceptują warunki i pozostałe zapisy umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji. 7. treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania kilku wykonawców, działających w trybie art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych, warunki udziału formalne, tj. warunek posiadania uprawnienia do występowania w obrocie prawnym i warunek aby nie być wykluczonym z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z tych wykonawców, natomiast określone powyżej przez Zamawiającego warunki udziału merytoryczne tj. posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. b)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. c)Parafowany wzór umowy 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655) 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów 1. wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 opracowanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia uwzględniające projektowanie fundamentów pod maszyny i urządzenia oraz jezdnie podsuwnicowe o wartości minimum 180.000 zł co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu.. 2. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór formularza jest załączony do SIWZ) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kadra techniczna) posiadają wymagane kwalifikacje i uprawnienia (wykaz kadry i ksero ich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa): projektant w specjalności architektonicznej - posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń, projektant w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń, projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń, projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania bez ograniczeń..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.pl/umstalowawola/?c=mdTresc-cmPokaz-163.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w
Urzędzie Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7
37-450 Stalowa Wola
pok. 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Budowa kanalizacji deszczowej przy budynkach nr 40 i 44 przy ul. Wojska Polskiego w Stalowej Woli.
- Usługi ratownictwa wodnego na pływalni krytej i odkrytej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli w latach 2024-2025
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego
- "Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli"
- Dostawa specjalistycznego sprzętu AGD na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Przemysłowej bocznej w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- SVA/U/4620-61/2024: Opracowanie dokumentacji projektowej zewnętrznej instalacji gazu w Ustroniu Morskim i Kołobrzegu.
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz.236/10, fragment działki:235/27i26/14, (...)
- Wykonanie robót remontowych rozdzielni SN i nN R-11 wraz z przebudową rozdzielnic i połączeń wewnętrznych w Gmachu Mechatroniki PW w Warszawie przy ul. Św. Andrzeja Boboli 8 - w formule zap. i wyb.
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Kicinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - Polski Ład
- Przebudowa drogi Budy Mdzewskie - Józefowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.