To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-06
Poznań: Dostawa drobiu, owoców, warzyw oraz przetworów
Numer ogłoszenia: 233817 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 189047 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Poznaniu, ul. Juraszów 7/19, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8212 359, 61 8212 267, faks 61 8212 359, 61 8233 451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobiu, owoców, warzyw oraz przetworów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu, owoców, warzyw oraz przetworów. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety tj.: Pakiet nr 1: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobiu dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym; Pakiet nr 2: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym; Pakiet nr 3: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym; Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. nazwa, ilości wskazane zostały w załączniku nr 2 do Specyfikacji - formularzu cenowym UWAGA: Jeżeli w jakimkolwiek miejscu Specyfikacji, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie asortymentu dot. niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. Zamiast asortymentu wskazanego w Specyfikacji oraz załączników do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować asortyment równoważny pod względem jakościowym. Przewidziany asortyment powinien spełniać normy tam określone i nie powinien być gorszy od przyjętych założeń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00 - Warzywa 15.13.00.00 - Produkty mięsne 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03.22.20.00 - Owoce i orzechy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1: Drób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agro-Handel Sp. z o.o., Mościszki 18, 64-010 Krzywiń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85006,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76056,75
Oferta z najniższą ceną: 76056,75 / Oferta z najwyższą ceną: 77785,47
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2: Owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGAWA Adrianna Słembarska, Słoneczna 1, Chludowo, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31214,10
Oferta z najniższą ceną: 31214,10 / Oferta z najwyższą ceną: 31214,10
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3: Warzywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGAWA Adrianna Słembarska, Słoneczna 1, Chludowo, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112589,64
Oferta z najniższą ceną: 112589,64 / Oferta z najwyższą ceną: 112589,64
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4: Przetwory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. Polaris Małgorzata Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20a, Kalisz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62996,50
Oferta z najniższą ceną: 62996,50 / Oferta z najwyższą ceną: 62996,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Sukcesywne dostawy warzyw oraz owoców na potrzeby Aresztu Śledczego w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy warzyw do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
więcej: Warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.