eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM DLA POTRZEB ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. ST. MONIUSZKI W ŁODZI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-05

Łódź: REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM DLA POTRZEB ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. ST. MONIUSZKI W ŁODZI
Numer ogłoszenia: 233804 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191948 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi, ul. Rojna 20, 91-134 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6110172, faks 0-42 6110172.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM DLA POTRZEB ZESPOŁU SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. ST. MONIUSZKI W ŁODZI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych budowlano - instalacyjnych pomieszczeń siedziby Zamawiającego: sala gimnastyczna + szatnie z zapleczem sanitarnym. Zakres prac został opisany w pkt 2. 2. Prace budowlano - instalacyjne obejmują: a. Roboty rozbiórkowe, w tym m.in: - demontaż płytek ściennych (szatnia) i podłogowych (płytki PCV, terakota) w pomieszczeniach szatni i sanitariatu, - demontaż istniejących drzwi wewnętrznych wraz z futrynami (sala gimnastyczna 2 szt. + korytarz 2 szt. + szatnie i sanitariat 4 szt.), - demontaż demolacyjny istniejących urządzeń sanitarnych, orurowania, opraw, osprzętu i przewodów instalacji elektrycznej (sanitariaty, szatnie, sala gimnastyczna), - demontaż okien (szatnie, sanitariat i sala gimnastyczna), - demontaż istniejących osłon drewnianych grzejników (sala gimnastyczna), - demontaż grzejników, b. Roboty montażowe, w tym m.in: - montaż grzejników konwektorowych wraz z zworami regulacyjnymi, - montaż osprzętu sanitarnego (umywalki, miski sedesowe - typu Geberit, brodzik z natryskiem, baterie, dozownik mydła, suszarka do rąk, podajnik papieru toaletowego), - montaż opraw oświetleniowych sufitowych (szatnie i sanitariat), - montaż oprzewodowania i opraw oświetleniowych sufitowych (sala gimnastyczna), - montaż osprzętu elektrycznego (łączniki, puszki, gniazda), - montaż izolacji termicznej (wełna) na suficie w przestrzeni między przęsłami (sala gimnastyczna), - montaż sufitu podwieszanego na stelażu z płyt GKF w przestrzeni między przęsłami (sala gimnastyczna), - montaż glazury na ścianach sanitariatu, - montaż terakoty na podłodze w pomieszczeniach szatni oraz sanitariatu, - montaż stolarki drzwiowej i okiennej według zestawienia ilościowego i jakościowego wykazanego w załączniku - okna o profilu min. pięciokomorowym białym, zachowanie istniejącego podziału, szyby w oknach szatni i sanitariatu mleczne, na sali gimnastycznej - tradycyjne o współczynniku przenikania 1,1 - montaż systemowych ścianek działowych typu Sanipol V20 w sanitariatach, - montaż kratek wentylacyjnych, - montaż siatek ochronnych polipropylenowych na suficie (PP 10 x 10, grubość sznura 3 mm) i okiennych (PP 4,5 x 4,5, grubość sznura 3 mm) na szkielecie mocującym, - montaż osłon grzejnikowych drewnianych zabezpieczonych przeciwgrzybicznie i lakierobejcą w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, - prace wykończeniowe malarskie, uzupełnienia tynków, gładź, c. Sprawdzenia i odbiory, w tym m.in: - pomiary elektryczne, próby na gorąco i szczelności instalacji sanitarnych, - prace porządkowe (w tym wywóz i utylizacja odpadów powstałych w trakcie prac). 3. Zakres prac szczegółowo dodatkowo określają: a. Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Łódź, ul. Rojna 20. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy (około 01.08.2011 roku) do dnia 30.09.2011 roku. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenie ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), jednak nie częściej niż raz na dwa miesiące kalendarzowe do wysokości środków jakie Zamawiający będzie posiadał w planie finansowym, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 9. Kody CPV: - 45.40.00.00-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych - 45.26.14.10-1 - Izolowanie dachu. - 45.42.11.52-4 - Instalowanie ścianek działowych. - 45.42.11.00-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów. - 45.43.00.00-0 - Pokrywanie podłóg i ścian. - 45.33.22.00-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne. - 45.33.20.00-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne. - 45.33.23.00-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne. - 45.31.10.00-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - 45.31.53.00-1 - Instalacje zasilania elektrycznego. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.26.14.10-1, 45.42.11.52-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.33.22.00-5, 45.33.20.00-3, 45.33.23.00-6, 45.31.10.00-0, 45.31.53.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOR-PAS Firma Remontowo - Budowlana, ul. Radwańska 58, 93-574 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171611,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144117,92

  • Oferta z najniższą ceną: 144117,92 / Oferta z najwyższą ceną: 184953,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.