eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy ul. Żytniej na odcinku od ul. Jarząbka do ul. Nadarzyńskiej o długości ok. 500 m wraz z odwodnieniem, oświetleniem, wykonaniem projektu mapy podziałowej i uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Piaseczno: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy ul. Żytniej na odcinku od ul. Jarząbka do ul. Nadarzyńskiej o długości ok. 500 m wraz z odwodnieniem, oświetleniem, wykonaniem projektu mapy podziałowej i uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Numer ogłoszenia: 233761 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198751 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, faks 022 70 17 692.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy ul. Żytniej na odcinku od ul. Jarząbka do ul. Nadarzyńskiej o długości ok. 500 m wraz z odwodnieniem, oświetleniem, wykonaniem projektu mapy podziałowej i uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wielolobranżowy projekt budowlany i wykonawczy wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ulic o łącznej długości około 500 mb w Gminie Piaseczno. 2) Projekt map podziałowych, które będą załącznikiem do wniosku o wydanie decyzji ZRID. Ustala się, że projekt map podziałowych dla w/w zadania obejmować będzie 5 działek i taką ilość oferent przyjmie do ustalenia kwoty ofertowej. Wykonanie dodatkowych podziałów w stosunku do ilości przyjętej w kwocie ofertowej Gmina zleci w ramach umowy uzupełniającej. W ramach umowy należy uzyskać wszystkie niezbędne decyzje, opinie i uzgodnienia, opracować projekty, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary, kosztorysy inwestorskie, wykonać projekt map podziałowych oraz uzyskać zezwolenie na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskać pozwolenie na budowę fragmentów zaprojektowanej infrastuktury liniowej, jeśli zlokalizowana będzie poza obszarem objętym ZRID. TERMIN ZAMÓWIENIA: 1 . Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem ZRID - 30.11.2015r. 2. Zakup map, badania geotechniczne - 19.12.2014r. 3. Koncepcja drogowa - 19.12.2014 r. 4. Koncepcja odwodnienia - 30.12.2014 r. 5. Projekt budowlany i wykonawczy oraz przedmiary, kosztorysy inwestorskie, szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót - 31.07.2015 r. 6. Uzyskanie decyzji ZRID - 30.10.2015 r. 7. Uzyskanie ostateczności decyzji ZRID - 30.11.2015 r. 8. Projekt mapy podziałowej 30.06.2015 r. Wartość szacunkowa zamówienia poniżej 30.000 euro..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARKAS - PROJEKT Sp. z o.o. Sp. k., ul. Piłsudskiego 75A bud. B, 10-460 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101328,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69495,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69495,00 / Oferta z najwyższą ceną: 145755,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.