eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Ochrona fizyczna nieruchomości, osób i mienia oraz sprzątanie pomieszczeń i terenu posesji Urzędu Skarbowego w Szydłowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Szydłowiec: Ochrona fizyczna nieruchomości, osób i mienia oraz sprzątanie pomieszczeń i terenu posesji Urzędu Skarbowego w Szydłowcu
Numer ogłoszenia: 233734 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Szydłowcu, ul. Widok 6, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6170081 w. 126, 136, fax 048 6171454.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.izba-skarbowa.waw.pl/usszydlowiec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna nieruchomości, osób i mienia oraz sprzątanie pomieszczeń i terenu posesji Urzędu Skarbowego w Szydłowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi: Ochrona fizyczna nieruchomości, osób i mienia oraz sprzątanie pomieszczeń i terenu posesji Urzędu Skarbowego w Szydłowcu przy ul. Widok 6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy: - spełniający warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, - nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, - których oferta jest zgodna ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, - posiadający ubezpieczenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 100.000,00 zł i będą kontynuować posiadane ubezpieczenie w okresie realizacji zamówienia - którzy zamówienia nie zlecą do realizacji podwykonawcy, Ocena spełnienia tychże warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej Specyfikacji. 4) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej Specyfikacji. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 9) Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 10) Wykaz osób desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem wieku, stażu pracy w ochronie oraz posiadanych licencji pierwszego i drugiego stopnia -złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej Specyfikacji. 11) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. 12) Wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich trzech lat, zakresu wykonywanych czynności dotyczących ochrony osób i mienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz zleceniodawców złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do niniejszej Specyfikacji. 13) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, złożony na druku stanowiącym Załącznik Nr 7 do niniejszej Specyfikacji. 14) Ksero polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15) Podpisany wzór umowy wg Załącznika nr 8 do niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Doświadczenie i przygotowanie zawodowe - fachowe - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izba-skarbowa.waw.pl/usszydlowiec

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Szydłowcu, ul. Widok 6, 26-500 Szydłowiec pokój Nr 26, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Szydłowcu, ul. Widok 6, 26-500 Szydłowiec pokój Nr 26, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.