Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-27
Bydgoszcz: naprawy, przeglądy i obsługa środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddziału w Bydgoszczy Rejonu w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 233657 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234546, fax 052 3234504,3234524.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naprawy, przeglądy i obsługa środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddziału w Bydgoszczy Rejonu w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje naprawę: - samochód osobowy Polonez Caro nr rej. CB 49571, - samochód osobowy Fiat Doblo nr rej. CB 77864, - samochód osobowy Fiat Seicento 0.9 nr rej. CB 24420, - samochód osobowy Fiat Seicento Van 1.1 nr rej. CB 49560, - samochód osobowy Fiat Seicento Van 1.1 nr rej. CB 49567, - samochód osobowo-ciężarowy Lublin nr rej. CB 12985, - samochód osobowo-ciężarowy Lublin nr rej. CB 49578, oraz - przyczepka - Świdnik ZPC 2.37 nr rej. CB 81366, - przyczepka - Świdnik ZPC 2.37 nr rej. CB 80777, - przyczepka - Świdnik ZPC 2.37 nr rej. CB 80776, - przyczepka - Niewiadów BA752OH nr rej. CB 81367, - przyczepka - Niewiadów BA752OHNIC nr rej. CB 81375,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp. Wykonawca musi wykazać: 2.1. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jakie będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu. 2.2. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi związane z serwisowaniem i naprawami środków transportowych, na łączną kwotę 50 000 PLN brutto (wartości poszczególnych usług będą sumowane). 2.3. Posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy. Sposób dokonywania oceny spełniania w/w warunków na zasadzie spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w opisie warunków udziału. - Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w opisie warunków udziału w postępowaniu Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. - Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego, 85-839 Bydgoszcz, ulica Nowotoruńska 31 lok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego 85-839 Bydgoszcz, ulica Nowotoruńska 31 lok. nr 14..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Opracowanie ekspertyzy technicznej budowlanej i instalacyjnej oraz dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania w m. Grupa pn. "Budowa ośrodka szkolenia" - zadanie 11618.
- wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu inwentaryzacji powykonawczej wraz ze wskazaniem robót budowlanych do wykonania oraz oceną stanu technicznego i kosztorysem dla zad. 11610, 11611, 11613
- Dostawa akcesoriów do biopsji mammotomicznej
- Dostosowanie budynku szkoły do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej: montaż drzwi pożarowych oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania klatki schodowej.
- Przeglądy i konserwacje agregatów wody lodowej, agregatów skraplających, agregatów chłodniczych dla komór mroźnych i chłodniczych, pomp ciepła, klimatyzatorów freonowych i klimakonwektorów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.