eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Łodzi, ZK nr i nr 2 w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-02

Łódź: Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Łodzi, ZK nr i nr 2 w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 23364 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 401842 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 67 50 020, faks 42 67 50 002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OISW w Łodzi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Łodzi, ZK nr i nr 2 w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I. Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Łodzi w okresie od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. w ilości łącznej asortymentu około 70 000 kg. W zakres świadczonej usługi wchodzi: odbiór od Zamawiającego brudnej odzieży, pościeli, bielizny, wyposażenia pomocniczego, pranie wodne bielizny koszarowej, koców, oraz wg potrzeb odzieży ochronnej i innych (firany, zasłony, obrusy), zwanych dalej asortymentem, dezynfekcja chemiczno- termiczna; suszenie, prasowanie; maglowanie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem czystego asortymentu do siedziby Zamawiającego. 1. Asortyment prania obejmuje w szczególności: 1.1. bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła), 1.2. odzież osadzonych (piżamy, czapki, ubrania drelichowe itp.), 1.3. odzież ochronna personelu (fartuchy, bluzy, spodnie, kurtki), 1.4. pokrowce na brudne pranie, 1.5. worki, 1.6. ręczniki, 1.7. ścierki, 1.8. obrusy i serwety, 1.9. koce, 1.10. ubrania robocze. 2. Asortyment prania i dezynfekcji obejmuje: 2.1. bielizna pościelowa, 2.2. materace, 2.3. koce, 2.4. poduszki, 3. Cena 1 kg upranego i wysuszonego asortymentu winna zawierać wszystkie składniki konieczne do realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności: 3.1. odbiór i transport brudnego asortymentu oraz przywóz asortymentu czystego, 3.2. pranie, prasowanie, maglowanie bielizny płaskiej, dezynfekcję chemiczno - termiczna wg potrzeb, 3.3. pakowanie w worki foliowe lub inne opakowania zbiorcze zapewniające odpowiedni stan higieniczny wypranego asortymentu, 3.4. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykonywanie usługi w innym obiekcie na własny koszt w przypadku awarii w podstawowym miejscu wykonywania usługi. 3.5. Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie w każdy: wtorek, środę i piątek w godzinach 11.00 - 13.00. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia ww. usługi w inne dni szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 2 dniowym wyprzedzeniem (dotyczy świąt przypadających w dniach odbioru bielizny). CZĘŚĆ II. Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi w okresie od 01 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. o wadze łącznej asortymentu około 25 000 kg. W zakres świadczonej usługi wchodzi: odbiór od Zamawiającego brudnej odzieży, pościeli, bielizny, wyposażenia pomocniczego, pranie wodne bielizny koszarowej, koców, oraz wg potrzeb odzieży ochronnej i innych (firany, zasłony, obrusy), zwanych dalej asortymentem, dezynfekcja chemiczno- termiczna; suszenie, prasowanie; maglowanie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem czystego asortymentu do siedziby Zamawiającego. 1. Asortyment prania obejmuje szczególności: 1.1. bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła), 1.2. odzież osadzonych (piżamy, czapki, ubrania drelichowe itp.), 1.3. odzież ochronna personelu (fartuchy, bluzy, spodnie, kurtki), 1.4. pokrowce na brudne pranie, 1.5. worki, 1.6. ręczniki, 1.7. ścierki, 1.8. obrusy i serwety, 1.9. koce, 1.10. ubrania robocze. 2. Asortyment prania i dezynfekcji obejmuje: 2.1. bielizna pościelowa, 2.2. materace, 2.3. koce, 2.4. poduszki, 3. Cena 1 kg upranego i wysuszonego asortymentu winna zawierać wszystkie składniki konieczne do realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności: 3.1. odbiór i transport brudnego asortymentu oraz przywóz asortymentu czystego, 3.2. pranie, prasowanie, maglowanie bielizny płaskiej, dezynfekcję chemiczno - termiczna wg potrzeb, 3.3. pakowanie w worki foliowe lub inne opakowania zbiorcze zapewniające odpowiedni stan higieniczny wypranego asortymentu, 3.4. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykonywanie usługi w innym obiekcie na własny koszt w przypadku awarii w podstawowym miejscu wykonywania usługi. 3.5. Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie w każdą: środę i piątek w godzinach 10.00 - 14.40. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia ww. usługi w inne dni szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 2 dniowym wyprzedzeniem (dotyczy świąt przypadających w dniach odbioru bielizny). 4. Zasady i warunki realizacji zamówienia. 4.1. Odbiór i dostawa sortów po wykonaniu usługi następować będzie 2 razy w tygodniu:środa i piątek, w godzinach od 10:00 do 14:40 w obecności upoważnionych stron, za pokwitowaniem, na obowiązującym dowodzie odbioru. 4.2. Asortyment będzie dostarczany i odbierany przez Wykonawcę własnym transportem przystosowanym do przewozu w/w asortymentu. 4.3. Odbiór z Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi odbywać się będzie poprzez ilościowe przekazanie Wykonawcy poszczególnych sortymentów do wyprania. 4.4. Zwrot wypranego asortymentu powinien zostać zważony oraz zliczony. 4.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania okazania charakterystyki środka piorącego i dezynfekującego, po wcześniejszym zgłoszeniu żądania. CZĘŚĆ III. Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi przez okres od 1 stycznia 2015 do 31 grudnia 2015r. o wadze łącznej asortymentu około 32 500 kg. oraz dezynsekcja skażonych materacy i pościeli o wadze łącznej asortymentu około 800 kg. W zakres świadczonej usługi wchodzi także odbiór od Zamawiającego brudnej odzieży i pościeli oraz transport wypranego asortymentu do siedziby Zamawiającego. 1. Asortyment prania obejmuje: 1.1. bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła) 1.2. odzież osadzonych (piżamy, czapki, ubrania drelichowe itp.) 1.3. bielizna osobista osadzonych 1.4. odzież ochronna personelu (fartuchy, bluzy, spodnie, kurtki) 1.5. pokrowce na brudne pranie 1.6. worki, 1.7. ręczniki, 1.8. ścierki, 1.9. obrusy i serwety 1.10. koce 1.11. ubrania robocze. 2. Dla bielizny szpitalnej usługa obejmuje dezynfekcję, moczenie, pranie, krochmalenie, suszenie, maglowanie, składanie, segregowanie bielizny według rodzajów i oddziałów, pakowanie w worki foliowe lub szczelnie w przeźroczystą folię i ważenie każdej paczki. 3. Dla wierzchniej odzieży ochronnej personelu medycznego usługa obejmuje dezynfekcję, moczenie, pranie, suszenie, prasowanie, segregowanie, ważenie, rozwieszenie odzieży na wieszakach i osłonięcie wieszaków przeźroczystą folią. 4. Dla odzieży ochronnej operacyjnej - zielonej z Bloku Operacyjnego - usługa obejmuje dezynfekcję, moczenie, pranie, krochmalenie, suszenie, maglowanie, składanie, segregowanie odzieży według rodzajów i oddziałów, pakownie w worki foliowe lub przeźroczystą folię i ważenie każdej paczki. 5. Asortyment prania i dezynfekcji obejmuje: 5.1. bielizna pościelowa, 5.2. materace, 5.3. prywatna odzież i bielizna osadzonych, 5.4. odzież ochronna personelu medycznego (żakiety, fartuchy, bluzy, spodnie, kurtki), 5.5. ręczniki, 5.6. ścierki, 5.7. parawany zasłony, obrusy i serwety, 5.8. koce, 5.9. ubrania robocze, 5.10. serwety zielone operacyjne, 5.11. ubrania ochronne operacyjne 5.12. poduszki, 6. Cena 1 kg upranego i wysuszonego asortymentu winna zawierać wszystkie składniki konieczne do realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności: 6.1. odbiór i transport brudnego asortymentu oraz przywóz asortymentu czystego 6.2. pranie, prasowanie, maglowanie bielizny płaskiej, dezynfekcję chemiczno - termiczną według potrzeb, 6.3. pakowanie w worki foliowe lub inne opakowania zbiorcze zapewniające odpowiedni stan higieniczny wypranego asortymentu, 6.4. wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykonywanie usługi w innym obiekcie na własny koszt w przypadku awarii w podstawowym miejscu wykonywania usługi. 7. Odbiór i dostawa sortów po wykonaniu usługi następować będzie 3 razy w tygodniu:poniedziałek, środa i piątek, w godzinach od 10,00 do 12,00 w obecności upoważnionych stron, za pokwitowaniem, na obowiązującym dowodzie odbioru. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia w/w usługi w inne dni szczegółowy jej zakres będzie ustalany z 2 dniowym wyprzedzeniem (dotyczy świąt przypadających w dniach odbioru bielizny) 8. Asortyment będzie dostarczany i odbierany przez Wykonawcę własnym transportem przystosowanym do przewozu w/w asortymentu. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania okazania charakterystyki środka piorącego i dezynfekującego, po wcześniejszym zgłoszeniu żądania. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizytacji ciągu technologicznego w podstawowym miejscu wykonywania usługi wykonawcy, po wcześniejszym zgłoszeniu żądania. Wizytacja może nastąpić zarówno przed wyborem najkorzystniejszej oferty oraz w trakcie obowiązywania umowy. 11. W przypadku znacznych zmian w potrzebach Zamawiającego (zmniejszenia lub zwiększenia ilości osadzonych) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ogólnej wielkości o max. 30% przy nie zmienionej cenie jednostkowej usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEA Elżbieta Jankowska, ul. Aleksandrowska 67/93, 91-205 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130609,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 124600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 124600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 168000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEA Elżbieta Jankowska, ul. Aleksandrowska 67/93, 91-205 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U ATu Service, ul. Urocza 1, 95-020 Andrespol, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77256,00

  • Oferta z najniższą ceną: 77256,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.