Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Wrocław: Dostawa tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 233644 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu , ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3443641 do 49 w. 403, fax. 071 3430731.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tablic rejestracyjnych: - samochodowych, do przyczep: jednorzędowych 29000 szt. - samochodowych, do przyczep: dwurzędowych 1000 szt. - motocyklowych 2500 szt. - motorowerowych 2200 szt. których parametry określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r, nr 186, poz. 1322)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.70.00.00 - Metale zwykłe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 16000,00 zł (szesnaście tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywanej działalności, - spełniają warunki określone w art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym, - posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, - wpłacili wadium. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę metoda warunku granicznego: spełnia lub nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty wymagane: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru stwierdzający status prawny Wykonawcy albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, uprawniające do prowadzenia działalności o profilu odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym kreślona jest nazwa i siedziba Wykonawcy i wskazane są osoby zdolne do czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, 3) Imienne pełnomocnictwo do podpisania oferty ( pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący ofertę jest lub są jedynymi właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym), 4) Zezwolenie właściwego organu na produkcję tablic rejestracyjnych, 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) Dowód wniesienia wadium, 9) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna. 6. Inne dokumenty: 1) Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2) certyfikat wydany przez Zakład Certyfikacji i Badań PCBC przy Instytucie Transportu Samochodowego w Warszawie na produkcję tablic rejestracyjnych lub w przypadku braku takiego certyfikatu na tablice nowego wzoru, wykonawca musi przedłożyć: pozytywną opinię Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie, że wykorzystywany do tłoczenia numeru rejestracyjnego podkład - tablica surowa jest zgodny z warunkami technicznymi określonymi w przepisach lub potwierdzenie wydane przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie, że producent zgłosił gotowy wyrób do badań i oczekuje na wydanie certyfikatu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
Wydział Komunikacji
ul. Podwale 28
50-040 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ul. Podwale 28 50-040 Wrocław, II piętro, pok 207 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont węzłów sanitarnych w budynkach nr 1 i 2 na terenie kompleksu wojskowego w Ostrej Górze (2 zadania)
- Sukcesywna dostawa materiałów do hodowli prątków z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy.
- Sukcesywna usługa syntezy spulowanych oligonukleotydów i sond TaqMan na potrzeby realizacji projektu przez Grupę Badawczą Wirusologii Ilościowej
- "Jednorazowa dostawa odczynników do biologii molekularnej na potrzeby realizacji projektu przez grupę badawczą neuroplastyczności i metabolizmu"
- "Dostawa odczynników do biologii molekularnej z podziałem na 5 części na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Wirusologii Ilościowej"
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.