eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strumień › Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej w Bąkowie, w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja w Gminie Strumień drogą do sukcesu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-06

Strumień: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej w Bąkowie, w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja w Gminie Strumień drogą do sukcesu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 233611 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół , ul. 1 Maja 7, 43-246 Strumień, woj. śląskie, tel. 33 857 03 47, faks 33 857 03 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strumien.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej w Bąkowie, w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja w Gminie Strumień drogą do sukcesu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej w Bąkowie, w ramach realizacji projektu pn. Indywidualizacja w Gminie Strumień drogą do sukcesu współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, nr umowy UDA - POKL.09.01.02-24-130/11 - 00 z dnia 10.11.2011 r. 2. Czas trwania zajęć: Zajęcia prowadzone będą od momentu podpisania umowy do 28 czerwca 2013 r., po obowiązkowych zajęciach dydaktycznych w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresów, w których zgodnie z prawem nie odbywają się zajęcia szkolne. Ustalenie harmonogramu zajęć pozalekcyjnych, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, nastąpi po podpisaniu umowy. 3. Zajęcia odbywać się będą w Szkole Podstawowej w Bąkowie, ul. Główna 62, Baków, 43-246 Strumień. 4. Założenia wspólne: 1) Prowadzący musi posiadać kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (tekst jednolity Dz. U. Nr 50, poz.400 z późn. zm.) oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć w szkole podstawowej, 2) Liczba uczniów w poszczególnych grupach - zgodnie z założeniami Rozporządzenia MEN w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. Nr 228 poz. 1487 z późn. zm.). 3) Czas trwania jednej godziny zajęć wynosi: - godzinę lekcyjną (45 minut). 4) Miejscem prowadzenia zajęć będzie teren Szkoły Podstawowej w Bąkowie, ul. Główna 62, Baków, 43-246 Strumień. 5) Opracowane Programy tematyczne zajęć (załącznik nr 7 do SIWZ) będą konsultowane z Zamawiającym i przez niego akceptowane, 6) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: a. opracowanie programów zajęć dodatkowych zapewniających uczniowi zindywidualizowaną pomoc, w zależności od potrzeb zdiagnozowanych przez szkołę, b. prowadzenie zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Koordynatora, z-cę Koordynatora Projektu lub Dyrektora szkoły, dokładając wszelkich starań do ich prawidłowej realizacji, c. racjonalne i efektywne korzystanie z zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych, d. przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie testów, e. przygotowywanie opinii/ sprawozdań o postępach uczniów i przedkładanie jej Dyrektorowi szkoły, f. systematyczne i prawidłowe dokumentowanie zajęć, w tym prowadzenie dzienników zajęć, list obecności arkuszy obserwacji oraz ustalanie frekwencji uczniów na zajęciach oraz niezbędnych dokumentów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem projektu, g. prowadzenie Harmonogramu godzin i zadań świadczonych przez Zleceniobiorcę (zał. nr 1 do umowy) celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych i przedkładanie ich Dyrektorowi danej szkoły wraz z rachunkiem/fakturą oraz protokołem odbioru usług edukacyjnych (zał. nr 2 do umowy), h. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Dziennik zajęć Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu każdej jednorazowej usługi, i. sporządzenie sprawozdania merytorycznego (ewaluacji) z realizacji zajęć na koniec roku szkolnego 2012/2013, j. realizowanie zasady równości płci w odniesieniu do tematyki zajęć i grupy uczniów, k. poddawanie się kontroli osób do tego upoważnionych, l. wspomaganie działań promocyjnych projektu, m. oznakowanie sal dydaktycznych (wzór dostarczy Zamawiający) 7) W ramach zajęć dodatkowych nauczyciele będą przekazywać uczniom niestereotypową wiedzę i szerokie, niezależne od płci, spektrum możliwych wyborów życiowych, a także uczyć szacunku do odmienności i różnic. Wczesna edukacja w tym zakresie pozwoli na wyeliminowanie w przyszłości stereotypowego myślenia w podejściu do wyboru drogi edukacyjnej. 8) Zamawiający zakupi pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć w ramach środków zaplanowanych w budżecie projektu. 9) Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie odbyte godziny zajęć ( z uwzględnieniem określonych limitów, zgodnie z szczegółowym opisem zamówienia w pkt. 3.8). 10) Zajęcia wymienione w punkcie 3.8 będą realizowane na podstawie opracowanego przez wykonawcę programu, który nie może obejmować treści zawartej w podstawie programowej dla przedmiotu zadania, o której mowa w Rozporządzeniu MEN w sprawie podstawy programowej, wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Dz. U. 2009 Nr 4 poz. 17 z późniejszymi zmianami). 5. Kody CPV: 80.00.00.00-4 - usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00-5 - usługi szkolnictwa podstawowego 6. Informacje o ofertach równoważnych i wariantowych: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 3) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 4) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 5) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia 6) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne 7 Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zajęcia dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej w Bąkowie Liczba uczestników: 15 (2 grupy) Liczba godzin: Liczba godzin zajęć pozalekcyjnych do przeprowadzenia dla uczestników i uczestniczek projektu wynosi 60 godzin dydaktycznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonywania zamówienia, tj.: - kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w klasach I-III szkoły podstawowej, zgodnie z § 4 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400 z późn. zm)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Program tematyczny zajęć w formie papierowej, o treści załącznika nr 7.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Działając zgodnie z art.144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie: - kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, - zmiany harmonogramu zajęć zgodnie z postanowieniami umowy, niezależnej od Wykonawcy; - liczby uczestników zajęć i ich imiennego wykazu w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od Zamawiającego; - sposobu oraz terminów rozliczeń oraz terminów płatności, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, - wynikającym ze zmian obowiązujących przepisów prawnych, - wynikającym ze zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia, - będącym następstwem działania siły wyższej. 3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) ewentualne skutki finansowe, d) opis wpływu zmiany na harmonogram zajęć i termin wykonania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strumien.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół w Strumieniu, 43-246 Strumień, ul. 1 Maja 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 14:15, miejsce: Zespół Obsługi Szkół w Strumieniu, 43-246 Strumień, ul. 1 Maja 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Indywidualizacja w Gminie strumień drogą do sukcesu współfinansowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.