eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › DOSTAWA SYSTEMU REZONANSU MAGNETYCZNEGO WRAZ Z WYKONANIEM ADAPTACJI POMIESZCZEŃ W ZAKRESIE NIEZBĘDNYM DO ZAINSTALOWANIA I PRACY APARATU ZGODNIE Z WYMAGANIAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA I OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-06

POZYCJA 23359

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Piotrków Trybunalski: DOSTAWA SYSTEMU REZONANSU MAGNETYCZNEGO WRAZ Z WYKONANIEM ADAPTACJI POMIESZCZEŃ W ZAKRESIE NIEZBĘDNYM DO ZAINSTALOWANIA I PRACY APARATU ZGODNIE Z WYMAGANIAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA I OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, do kontaktów: mgr inż. Roman Cichosz, ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6480300, fax 044 6480304, e-mail: ssw-piotrkow@lodzkie.pl, www.zp.szpital-piotrkow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SYSTEMU REZONANSU MAGNETYCZNEGO WRAZ Z WYKONANIEM ADAPTACJI POMIESZCZEŃ W ZAKRESIE NIEZBĘDNYM DO ZAINSTALOWANIA I PRACY APARATU ZGODNIE Z WYMAGANIAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA I OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: DOSTAWA SYSTEMU REZONANSU MAGNETYCZNEGO WRAZ Z WYKONANIEM ADAPTACJI POMIESZCZEŃ W ZAKRESIE NIEZBĘDNYM DO ZAINSTALOWANIA I PRACY APARATU ZGODNIE Z WYMAGANIAMI TECHNICZNYMI PRODUCENTA I OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI. WYKONAWCA ZAPEWNIA WYKONANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ NA PRACE ADAPTACYJNE POMIESZCZEŃ CELEM ZAINSTALOWANIA SYSTEMU REZONANSU MAGNETYCZNEGO. WYMAGANE WYKONANIE MINIMUM 6 POMIESZCZEŃ: REZONANSU, TECHNICZNE, PRZYGOTOWANIE PACJENTA, STEROWNIA, WC PACJENTA, WC PERSONELU. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Tryb. ul. Rakowska 15. Kod NUTS: PL11. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.30.00 - Urządzenia do obrazowania rezonansu magnetycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.30.00 - Urządzenia do obrazowania rezonansu magnetycznego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2336000 PLN netto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium - 11680 PLN, zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 2% ceny całkowitej oferty. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność w dwóch ratach: - I rata w wysokości 70% wartości umowy płatna do 31.12.2006r. - II rata w wysokości 30% wartości umowy płatna do 30.06.2007r. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, oraz oświadczenie o spełnianiu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. b) Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - stwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - stwierdzające, że wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu, wzorem umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń. g) Imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania wykonawcy w przetargu. h) Folder, katalog (dopuszcza się przedstawienie kserokopii wybranych z katalogu stron) oferowanego systemu, inne materiały informacyjne producenta, potwierdzające wymagane parametry. Dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski. i) Dokumenty potwierdzające, że oferowany system jest oznaczony znakiem CE, spełnia wymagania zasadnicze oraz może być wprowadzany do obrotu i do używania na terytorium Polski - zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.). Dokumenty w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej należy przedstawić również umowę spółki. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Bilans i Rachunek zysków i strat za ostatni rok obrachunkowy, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw aparatury medycznej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. b) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c) Wskazanie części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 22/ZPN/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.06.2006, cena - 25 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką, przelewem lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2006 godzina 09:45. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.06.2006, godzina 10:00, Gabinet Dyrektora.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.