eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Postępowanie o udzielenia zamówienia na Świadczenie usługi pełnienia funkcji Koordynatora Projektu Podnoszenie kompetencji nauczycieli ZSP w Łęgajnach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-26

Barczewo: Postępowanie o udzielenia zamówienia na Świadczenie usługi pełnienia funkcji Koordynatora Projektu Podnoszenie kompetencji nauczycieli ZSP w Łęgajnach
Numer ogłoszenia: 23357 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16339 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łęgajnach, Łęgajny, ul. Ogrodowa 7, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 514 42 42, faks 89 514 47 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenia zamówienia na Świadczenie usługi pełnienia funkcji Koordynatora Projektu Podnoszenie kompetencji nauczycieli ZSP w Łęgajnach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji Koordynatora projektu nr POKL.09.04.00-28-011/11 Podnoszenie kompetencji nauczycieli ZSP w Łęgajnach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty o wartości dofinansowania 78 882,55 zł. Projekt realizowany jest przez Zespół Szkolno-Przedszkolny w Łęgajnach, ul Ogrodowa 7, 11-010 Barczewo. Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji 12 nauczycieli (10K, 2M) z Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łęgajnach od 02.01.2012 do 31.12.2012 roku. Zakłada się, że w ramach projektu zostanie objętych 12 nauczycieli z obszaru wiejskiego z Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Łęgajnach, którzy skorzystają z doskonalenia zawodowego w krótkich formach - łącznie 320h zajęć w czterech blokach tematycznych: IT, Emisja głosu w pracy nauczyciela, Ewaluacja wewnętrzna i autoewaluacja, opieka (pomoc) psychologiczno - pedagogiczna. Uczestnicy zostaną podzieleni na dwie grupy (6 osób w grupie), zajęcia będą realizowane w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Łęgajnach. Ponadto dla uczestników projektu zostanie zapewniony ciepły posiłek/poczęstunek oraz pomoce dydaktyczne. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pełnienia funkcji Koordynatora projektu Podnoszenie kompetencji nauczycieli ZSP w Łęgajnach polegająca na wykonywaniu następujących zadań: a. Nadzorze nad realizacją projektu i personelem projektu b. Nadzorze nad jakością merytoryczną i techniczną materiałów szkoleniowych c. Przeprowadzeniu wyboru trenerów do projektu d. Koordynacji pracy zespołu projektu e. Nadzorze nad zarządzaniem budżetu projektu, rozliczeniami oraz sprawozdawczością finansową f. Zarządzanie dokumentami projektu oraz ich nadzorze merytorycznym, g. Utrzymywaniu bieżącego kontaktu z podmiotami zewnętrznymi, Instytucją Pośredniczącą oraz wicedyrektorem/dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łęgajnach, Miejskim Zespołem Oświaty i Zdrowia w Barczewie oraz uczestnikami i trenerami projektu poprzez kontakt osobisty, mailowy i telefoniczny h. Kontroli osiąganych wskaźników i założeń projektu i. Przeprowadzeniu procesu rekrutacji, w tym przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych, opracowanie listy uczestników, bieżącej aktualizacja formularza PEFS. j. Bieżącej analizie dokumentów, polegającej na weryfikacji list obecności, dzienników zajęć, harmonogramów zajęć k. Prowadzeniu monitoringu projektu, w analizie danych w podziale na płeć na podstawie opracowanych ankiet/kwestionariuszy wywiadu, l. Opracowaniu sprawozdania końcowego z realizacji projektu m. Archiwizacji dokumentów i opisywanie zgodnie z wytycznymi PO KL n. Promocji projektu, w tym opracowaniu ogłoszenia do prasy, informacji na stronę www, oznakowania miejsca realizacji projektu o. Prowadzeniu korespondencji projektu p. Przygotowaniu prezentacji/materiałów oraz przeprowadzeniu 3-godzinnego szkolenia dla zespołu projektu oraz uczestników projektu z równości szans kobiet i mężczyzn. q. wprowadzaniu zmian do Projektu, w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej do Konkursu zamkniętego nr 5-POKL-9.4-2011, umowie o dofinansowanie projektu, aktualnych wytycznych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w tym wytycznych kwalifikowania wydatków, zasad finansowania, zasad systemu sprawozdawczości, zasad kontroli, wytycznych dotyczących oznaczania projektów 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia średnio 60h w miesiącu przez okres 11 miesięcy. 4. Wykonawca przed złożeniem oferty, ma prawo zapoznać się w siedzibie Zamawiającego z harmonogramem realizacji projektu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 79.99.61.00 - Zarządzanie dokumentami 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 79.90.00.00 - Różne usługi branżowe i podobne 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.4 WYSOKO WYKWALIFIKOWANE KADRY SYSTEMU OŚWIATY. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Genatowska, ul. Stawigudzka 12/48, 10-687 Jaroty, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36267,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22990,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.