eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00015.2014 z dnia 05.06.2014 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Poznań: Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00015.2014 z dnia 05.06.2014 roku
Numer ogłoszenia: 233567 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218473 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, faks 061 8480556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy nr ZP.272.00015.2014 z dnia 05.06.2014 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty budowlane w ramach zamówienia uzupełniającego do umowy nr ZP.272.00015.2014 z dnia 05.06.2014 r., dotyczącej przedsięwzięcia pn.: Przebudowa pomieszczeń Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Kobylnicy, ul. Poznańska 91. 2. Zamawiający wymagał, by Wykonawca: a) zagwarantował, iż prace będą prowadzone w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie Placówki; b) udzielił 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane prace budowlane; c) zaoferował gwarancje producenta na zamontowane urządzenia; d) wykonał przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.24.13 - Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Instalacyjno - Budowlana WIELĄDEK Tomasz Wielądek, ul. Słowackiego 4B/6, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77182,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie prac budowlanych wykonanych podczas realizacji umowy nr ZP.272.00015.2014 z dnia 05.06.2014 r., dotyczącej przedsięwzięcia pn.: Przebudowa pomieszczeń Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Kobylnicy, ul. Poznańska 91, zaistniała potrzeba udzielenia zamówienia uzupełniającego. Prace przewidziane do realizacji dotyczą powtórzenia tego samego rodzaju zamówienia co zamówienie podstawowe i obejmują swoim zakresem rozszerzenie robót związanych z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, centralnego ogrzewania i niskoprądowymi w zakresie zabezpieczeń przeciwpożarowych budynku, w tym m.in.: - demontaż nieczynnej instalacji centralnego ogrzewania, - rozebranie i odtworzenie warstw posadzki, - wykonanie instalacji niskoprądowych ppoż. wraz z osprzętem. Wartość zamówienia uzupełniającego oszacowana została na kwotę 83.357,32 zł brutto i nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Do wzięcia udziału w negocjacjach zaproszony został dotychczasowy Wykonawca robót budowlanych. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.