To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Ruszów: Remont, konserwacja, bieżące naprawy wolier i urządzeń oraz dokarmianie ptaków
Numer ogłoszenia: 233551 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206355 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ruszów, ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, konserwacja, bieżące naprawy wolier i urządzeń oraz dokarmianie ptaków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest cotygodniowy przegląd, remont, konserwacja oraz bieżące naprawy wolier i urządzeń oraz dokarmianie ptaków po okresie adaptacji w terminie od 16.10.2012r. do 15.07.2013r. Usługa obejmuje : 1) sprawdzanie skuteczności działania, wykonywanie ewentualnych drobnych napraw wolier i urządzeń znajdujących się na powierzchni adaptacyjnej (elektryzatory, czujniki ruchu) oraz wykaszanie terenu pod drutami elektryzatorów; 2) karmienie osobników - dowóz i wykładanie karmy zakupionej przez Zamawiającego oraz podawanie innych, ewentualnych komponentów pokarmowych powierzonych przez Zamawiającego; 3) inne drobne prace terenowe. Ilość roboczogodzin na dozór i dokarmianie skalkulowano w wysokości 20 roboczogodzin tygodniowo. Wysokość stawki za roboczogodzinę obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, m.in. dowóz karmy i dojazd do powierzchni..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.17.00 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dariusz Pluskota Usługi Leśne, Jagodzin 96, 59-950 Ruszów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26658,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18280,08
Oferta z najniższą ceną: 18280,08 / Oferta z najwyższą ceną: 18280,08
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.