eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieporęt › Obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Nieporęt

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-14

Nieporęt: Obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Nieporęt
Numer ogłoszenia: 23353 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210519 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta, Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Nieporęt.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Nieporęt. Budżet Gminy Nieporęt na 2012 r.(plan wydatków na dzień 27.09.2012 r.) wynosi: 51 944 753,98 zł. 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1) Prowadzenie i bieżąca obsługa rachunków bankowych: a) podstawowych, b) pomocniczych (w tym: depozytowego i ZFŚS) c) depozytowych, 2) Dokonywanie rozliczeń pieniężnych w obrocie: a) krajowym, b) zagranicznym. 3) Wydawanie opinii bankowych na wniosek zamawiającego i obsługiwanych jednostek organizacyjnych. 4) Prowadzenie rachunków masowych (wirtualne konta) - posiadamy uniwersalny program księgujący, umożliwiający automatyczne wczytywanie i księgowanie wyciągów bankowych UProKs 5) Elektroniczne przyjmowanie i realizacja zleceń zamawiającego przez bank, w tym: a) wgląd w salda rachunków z możliwością uzyskania informacji o stanie środków, b) przeglądanie historii rachunków, c) dostęp do bieżących informacji o obrotach na rachunkach bankowych i stanie realizacji zleceń niezwłocznie, najpóźniej w przeciągu dwóch godzin, d) składanie poleceń przelewów w walucie krajowej i zagranicznej, e) przyjmowaniu wpłat gotówkowych (stosując wzory formularzy wpłaty gotówkowej oraz polecenia przelewu na rachunek organu podatkowego określone w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie wzoru formularz wpłaty gotówkowej oraz polecenia przelewu na rachunek organu podatkowego (Dz. U. Nr 236, poz. 1636). f) dokonywaniu wypłat gotówkowych, g) inne usługi, h) elektroniczne (automatyczne) zakładanie lokat nocnych przez bank obsługujący budżet ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków jednostek budżetowych. 6) Udostępnianie bankowych skrytek depozytowych (do 5 szt.). 7) Prowadzenie kart spersonalizowanych (imiennych) (5 szt.). 8) Kredyt bankowy w rachunku bieżącym uruchamiany na wniosek Zamawiającego z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa bankowego, 9) Oprocentowanie środków bieżących na rachunkach objętych kompleksową obsługą bankową budżetu Gminy, 10) Oprocentowanie lokaty nocnej (jednodniowej) - lokata dotyczy rachunku podstawowego budżetu Gminy, rachunków sum zabezpieczenia należytego wykonania umowy (depozytowych) oraz innych wskazanych przez Zamawiającego, 11) Oprocentowanie lokaty weekendowej - lokata dotyczy rachunku podstawowego budżetu rachunków sum zabezpieczenia należytego wykonania umowy (depozytowych) oraz innych wskazanych przez Zamawiającego, 12) Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek objętych umową kompleksowej obsługi budżetu Gminy, przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, 13) Udzielanie na hasło osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, w przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, bez opłat i prowizji, 14) Wydawanie zaświadczeń bankowych bez pobierania opłat i prowizji. 2. INFORMACJA O JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH GMINY: Otwarcie rachunków bankowych i bankowa obsługa budżetu Gminy Nieporęt dla wszystkich niżej wymienionych jednostek organizacyjnych administracyjnie zespolonych w Gminie Nieporęt na tych samych warunkach, co obsługa bankowa budżetu Gminy Nieporęt. Każda jednostka organizacyjna Gminy Nieporęt ma pełnomocnictwo do zawierania umów cywilno - prawnych oraz może zawrzeć odrębną umowę z tym samym Wykonawcą (Bankiem). Jednostka organizacyjna Gminy jako strona umowy pokrywa samodzielnie koszty wynikające z prowadzenia dla niej rachunku bankowego. W skład jednostek organizacyjnych Gminy Nieporęt wchodzą: 1. Urząd Gminy Nieporęt - Plac Wolności 1, 05-126 Nieporęt, 2. Gminny Zespół Oświaty - Plac Wolności 2a, 05-126 Nieporęt, 3. Gminne Przedszkole w Białobrzegach - Osiedle Wojskowe 12, 05-127 Białobrzegi, 4. Gminne Przedszkole w Zegrzu Południowym - ul. Rybaki 24, 05-130 Zegrze Południowe, 5. Gminne Przedszkole w Nieporęcie - ul. Jana Kazimierza 104, 05-126 Nieporęt, 6. Szkoła Podstawowa w Białobrzegach, ul. Wojska Polskiego 21, 05-127 Białobrzegi, 7. Szkoła Podstawowa w Nieporęcie - ul. Dworcowa 9, 05-126 Nieporęt, 8. Szkoła Podstawowa w Izabelinie - ul. Szkolna 1, 05-126 Nieporęt, 9. Szkoła Podstawowa w Józefowie - ul. Szkolna 62, 05-119 Legionowo, 10. Gimnazjum w Stanisławowie Pierwszym - ul. Jana Kazimierza 291, 05-126 Nieporęt, 11. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wólce Radzymińskiej - ul. Szkolna 79, 05-126 Nieporęt, 12. Gminny Zakład Komunalny - ul. Podleśna 4b, 05-126 Nieporęt, 13. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - ul. Podleśna 4a, 05-126 Nieporęt, 14. Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Nieporęt - ul. Koncertowa 4, Stanisławów Pierwszy, 05-126 Nieporęt. 3. WYMOGI ZAMAWIAJĄCEGO: Dysponowanie na terenie Gminy Nieporęt oddziałem, filią lub punktem obsługi oddalonym od siedziby Urzędu Gminy Nieporęt nie dalej niż 200 metrów, w celu prowadzenia kasowej obsługi Gminy, bez pobierania opłat prowizyjnych od klientów dokonujących wpłat na rachunek podstawowy i rachunki pomocnicze Gminy i zdolnym do świadczenia pełnego zakresu usług określonych przedmiotem zamówienia przez cały okres trwania umowy lub uruchomienie przez Wykonawcę (Bank) własnego punktu kasowego w siedzibie, bądź miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zapewniającego obsługę kasową Gminy Nieporęt bez pobierania opłat prowizyjnych od klientów dokonujących wpłat na rachunek podstawowy i rachunki pomocnicze Gminy i zdolnego do świadczenia pełnego zakresu usług określonych przedmiotem zamówienia przez cały okres trwania umowy. Zamawiający do uruchomienia punktu kasowego Wykonawcy umożliwi wynajem pomieszczenia o powierzchni około 7 m kw w cenie 25,00 zł netto za 1 m kw miesięcznie powiększone o należny podatek VAT w swojej siedzibie, bądź innym miejscu, które wynajmie Bank od Zamawiającego, na podstawie odrębnej umowy najmu. Pomieszczenie posiada oświetlenie elektryczne i centralne ogrzewanie. Punkt kasowy może również prowadzić działalność gospodarczą i obsługiwać klientów z zewnątrz. Godziny pracy punktu kasowego muszą pokrywać się z godzinami pracy Zamawiającego tj. w poniedziałki od 8.00 do 18.00, a od wtorku do piątku w godz. 8.00 - 16.00. 4. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień Kod CPV: 66110000-1 - usługi bankowe i inwestycyjne, 66110000-4 - usługi bankowe, 66120000-7 - inwestycyjne usługi bankowe i usługi powiązane § 4. Termin wykonania zamówienia Wykonawca realizuje obsługę w nieprzekraczalnym terminie: od dnia rozwiązania dotychczasowych umów z Bankiem Spółdzielczym w Legionowie o Nieporęt, nie później niż od dnia 1.02.2013 r. do 30.10.2016 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-1, 66.12.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Legionowie, ul. Rynek 4, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.