To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-11
Nowy Sącz: Organizacja wycieczki do Grecji lub na Cypr dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - III postępowanie
Numer ogłoszenia: 233454 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140179 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczki do Grecji lub na Cypr dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - III postępowanie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wycieczki dla pracowników Zamawiającego, współfinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, na jedną z wymienionych wysp: Cypr, Kreta, Kos, Zakintos. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia (położenie hotelu): Cypr, Kreta, Kos, Zakintos. 3. Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 12-dniowy w okresie: 15.08 - 31.08.2014 r. (12 dni, 11 noclegów). 4. Liczba uczestników wycieczki: 50 osób, z zastrzeżeniem pkt. 5. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia liczby uczestników o 20%. Ostateczna liczba uczestników wycieczki będzie podana nie później niż do 20 lipca br.. W takim przypadku rozliczenie zostanie ustalone w oparciu o rzeczywistą liczbę uczestników wycieczki. 6. Zamawiający zastrzega realizację przedmiotu zamówienia poprzez zakwaterowanie max. 6 osób dorosłych na dostawkach w pokojach 2-osobowych, przy równoczesnym obniżeniu o min. 20 % zaoferowanej ceny jednostkowej. 7. Zamawiający zastrzega realizację przedmiotu zamówienia poprzez zakwaterowanie max. 6 dzieci w wieku 2-12 lat na dostawkach, przy równoczesnym obniżeniu ceny jednostkowej o 30% (pierwsze dziecko), o 70 % (drugie dziecko). 8. Opis i położenie: 1) hotel min. 4*; 2) hotel położony na jednej z wysp: Cypr, Kreta, Kos, Zakintos; 3) z dostępem do plaży (plaża przy hotelu); 4) Internet w lobby. 9. Pokoje: 1) Dwuosobowe (z możliwością 1 lub 2 dostawek); 2) wygodnie urządzone - standard; 3) z łazienką (WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów); 4) Wyposażenie: a) klimatyzacja w pokojach; b) TV Sat; c) balkon lub taras. 10. Wyżywienie - w miejscu zakwaterowania: All Inclusive do g.23.00; 11. Plaża: 1) Piaszczysta/żwirowa, usytuowana bezpośrednio przy hotelu; 2) leżaki i parasole bezpłatne przy plaży i przy basenie; 3) bar przy plaży w ramach oferty All Inclusive; 12. Do dyspozycji gości Recepcja. 13. Sport i rozrywka (wszystko bezpłatnie): 1) baseny (w tym leżaki i parasole); 2) animacje dzienne i wieczorne; 3) siatkówka plażowa, tenis stołowy; 4) korty tenisowe i sprzęt do tenisa; 5) siłownia; 6) plac zabaw dla dzieci; 7) dyskoteka. 14. Wykwaterowanie: doba hotelowa kończy się o godzinie 12:00. 15. Wymagania dodatkowe: 1) hotel akceptuje karty kredytowe Visa, Mastercard; 2) możliwość wykupienia wycieczek fakultatywnych; 3) opieka polskojęzycznego rezydenta. 16. Ubezpieczenie: 1) KL - suma ubezpieczenia minimalnie 22.000,00 EUR (koszty leczenia ambulatoryjnego do kwoty 1 000 EUR); 2) NNW - suma ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków obejmujących trwały uszczerbek na zdrowiu na sumę minimalnie 1.500,00 EUR; 3) bagaż minimalnie 150,00 EURO na osobę, 4) KR - ubezpieczenie kosztów ratownictwa minimalnie 5 000 EUR; 5) Assistance - pomoc w przypadku choroby lub nieszczęśliwego wypadku podczas podróży. 17. Transport: 1) przelot: a) wylot z Krakowa lub Katowic; b) przylot do Krakowa lub Katowic; 2) transport: lotnisko - hotel - lotnisko; 3) opłaty lotniskowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Podróży STARTOURS Aleksandra Dmytrasz, ul. Podmurna 61, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 214950,00
Oferta z najniższą ceną: 214950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 214950,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- "Dostawę rękawic diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im.J.Śniadeckiego w Nowym Sączu"
- Zamówienie na prace geodezyjne dla celów gospodarowania nieruchomościami.
- Przebudowa drogi gminnej nr 293356K (ul. Traugutta) oraz skrzyżowanie z drogami gminnymi nr 293420K i 293164K w km 0+424,92 i skrzyżowanie z drogą gminną nr 293385K w miejscowości Nowy Sącz
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA DOTYCZĄCEGO TRANSLOKACJI I ADAPTACJI ZABYTKOWEGO DREWNIANEGO DWORU NA CELE KULTUROWO - SPOŁECZNE
- Naprawa nawierzchni parkingu - O/Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 67,77
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa zakwaterowania i wyżywienia w Pradze"
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- "Zorganizowanie dwóch wycieczek autokarowych dla pracowników i emerytów MOPR w Białymstoku oraz dwóch wycieczek integracyjnych dla uczestników Klubu "Senior+".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzebę realizacji kursów przez Krajowe Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.