eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Likwidacja przełomów odcinkami w ciągu dróg wojewódzkich nr 347, 348, 395 oraz ścinanie i uzupełnianie poboczy dróg wojewódzkich nr 347, 348, 370, 395

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Wrocław: Likwidacja przełomów odcinkami w ciągu dróg wojewódzkich nr 347, 348, 395 oraz ścinanie i uzupełnianie poboczy dróg wojewódzkich nr 347, 348, 370, 395
Numer ogłoszenia: 233414 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188260 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, faks 071 3917105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja przełomów odcinkami w ciągu dróg wojewódzkich nr 347, 348, 395 oraz ścinanie i uzupełnianie poboczy dróg wojewódzkich nr 347, 348, 370, 395.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot Zamówienia I. Likwidacja przełomów odcinkami w ciągu drogi wojewódzkiej nr 347 km 18+430 ÷ 18+530 strona prawa Szerokość średnia jezdni drogi nr 347 wynosi 6,0m. Pobocza gruntowe szerokości 1,3 m. Likwidacja przełomów obejmuje odcinek o długości 100m i szerokości jezdni 2,0m. Ścinanie i uzupełnienie poboczy na długości przełomów. Likwidacja wgłębna przełomów obejmuje: 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 14 cm na odcinkach uszkodzonej jezdni. Destrukt uzyskany z frezowania zostanie wykorzystany do uzupełnienia poboczy. 2. Wykonanie koryta w gruntach kat. IV na głębokość 46cm, z zagospodarowaniem urobku w zakresie Wykonawcy. 3. Wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa i grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, dowóz mieszanki z wytwórni betonów. 4. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 20cm. 5. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 22P dla KR 5 z mieszanki mineralno - asfaltowej, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi, zagęszczarkami ręcznymi, wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy układanej dwuwarstwowo po zagęszczeniu 13 cm. 6. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W dla KR 5 z mieszanki mineralno - asfaltowej, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. 7. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mastksowo - grysowej SMA 11 dla KR5, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi, z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 8. Mechaniczne ścinanie poboczy na długości przełomów na grubość 15 cm i szerokość 0,85cm (1,30m-0,45m), z zagospodarowaniem urobku w zakresie Wykonawcy. 9. Uzupełnienie destruktem z frezowania wykorytowanej części poboczy z zagęszczeniem oraz uzupełnienie ściętych części poboczy na średnią grubość po zagęszczeniu 10cm. II. Likwidacja przełomów odcinkami w ciągu drogi wojewódzkiej nr 348 km 0+000 ÷ 2+900 Szerokość średnia jezdni drogi wynosi 6,0m. Pobocza gruntowe szerokości 0,5m. Likwidacja przełomów obejmuje odcinki o sumie powierzchni jezdni po stronie lewej 1367,30m2; w osi 443,0m2; po stronie prawej 3658,8m2. Likwidacja wgłębna przełomów obejmuje: 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 14 cm na odcinkach uszkodzonej jezdni. Destrukt uzyskany z frezowania należy przeznaczyć do uzupełnienia poboczy. 2. Wykonanie koryta w gruntach kat. IV na głębokość 46cm, z zagospodarowaniem urobku w zakresie Wykonawcy. 3. Wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa i grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, dowóz mieszanki z wytwórni betonów. 4. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 20cm. 5. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 22P dla KR 5 z mieszanki mineralno - asfaltowej, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi, zagęszczarkami ręcznymi, wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy układanej dwuwarstwowo po zagęszczeniu 13 cm. 6. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W dla KR 5 z mieszanki mineralno - asfaltowej, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. 7. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mastksowo - grysowej SMA 11 dla KR5, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi, z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 8. Uzupełnienie destruktem z frezowania poboczy na długości przełomów z zagęszczeniem mechanicznym. 9. Ustawianie słupków prowadzących U-1a, z zastosowaniem naklejek U-1f co pełny kilometr, zgodnie z pikietażem drogi. III. Likwidacja przełomów odcinkami w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 km 13+300 ÷14+000 Szerokość średnia jezdni drogi wynosi 6,0m. Pobocza gruntowe szerokości 1,0 m. Likwidacja przełomów obejmuje odcinki o sumie powierzchni jezdni po stronie lewej 380,0m2; po stronie prawej 840,0m2. Ścinanie i uzupełnienie poboczy na długości przełomów. Likwidacja wgłębna przełomów obejmuje: 1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość 14 cm na odcinkach uszkodzonej jezdni. Destrukt uzyskany z frezowania należy przeznaczyć do uzupełnienia poboczy. 2. Wykonanie koryta w gruntach kat. IV na głębokość 44cm, z zagospodarowaniem urobku w zakresie Wykonawcy. 3. Wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa i grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm, dowóz mieszanki z wytwórni betonów. 4. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 20cm. 5. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 22P dla KR 4 z mieszanki mineralno - asfaltowej, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi, zagęszczarkami ręcznymi, wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy układanej dwuwarstwowo po zagęszczeniu 11 cm. 6. Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W dla KR 4 z mieszanki mineralno - asfaltowej, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi wraz z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. 7. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mastksowo - grysowej SMA 11 dla KR4, rozkładarką mas bitumicznych, zagęszczanie walcami drogowymi, z niezbędnym oczyszczeniem i skropieniem. Grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 8. Mechaniczne ścinanie poboczy na długości przełomów na grubość 15 cm i szerokość 0,57m (1,0m-0,43m), z zagospodarowaniem urobku w zakresie Wykonawcy. 9. Uzupełnienie destruktem z frezowania wykorytowanej części poboczy z zagęszczeniem oraz uzupełnienie ściętych części poboczy na średnią grubość po zagęszczeniu 10cm. IV. Ścinanie i uzupełnianie poboczy dróg wojewódzkich nr 347, 348, 370, 395 Ścinanie poboczy na głębokość 15cm z zagospodarowaniem urobku w zakresie Wykonawcy. Uzupełnianie poboczy destruktem uzyskanym z frezowania nawierzchni likwidowanych przełomów, grubość uzupełnienia po zagęszczeniu10cm. Zakres robót obejmuje następujące odcinki: - droga woj. nr 347 w km 9+300 ÷12+100 strona lewa, długość 1050,0m, szerokość ścięcia 1,3m, uzupełnienie pobocza na szerokość 1,0m; - droga woj. nr 348 w km 0+100 ÷ 0+670 strona lewa i prawa, długość 570,0m x 2, szerokość ścięcia i uzupełnienia pobocza wynosi 2,0m; - droga woj. nr 370 w km 0+010 ÷ 0+600 strona prawa, długość 590,0m, szerokość ścięcia i uzupełnienia pobocza wynosi 2,0m; - skrzyżowanie drogi nr 370 z ul. Parkową w m. Mokronos Górny, powierzchnia ścięcia i uzupełnienia wynosi 400m2; - droga woj. nr 395 w km 17+900 ÷18+700 strona lewa i prawa, długość 800,0m, szerokość ścięcia 1,3m, uzupełnienie pobocza na szerokość 1,0m. 2. Obowiązki Wykonawcy Materiały do wykonania robót powinny być zgodne z ustaleniami Dokumentacji, SST oraz muszą spełniać wymogi Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. Wykonawca przed wbudowaniem materiału, ma obowiązek przedstawić szczegółowe informacje dotyczące proponowanego materiałów, odpowiednie świadectwa, badania laboratoryjne, próbki i recepty, w celu uzyskania akceptacji materiału przez Zamawiającego. Wszystkie prace należy prowadzić przy zachowaniu ruchu drogowego, oraz zabezpieczone zgodnie z zatwierdzonym u zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich projektem czasowej organizacji ruchu, wykonanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 29 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729). Wykonawca we własnym zakresie i w cenie oferty opracuje, zatwierdzi oraz ustawi w terenie czasową organizację ruchu na czas trwania robót. Ponadto osoby pracujące w pasie drogowym muszą być wyposażone w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawym żółto - zielonym bądź pomarańczowym a pojazdy bądź maszyny drogowe pracujące w pasie drogowym powinny być wyposażone w ostrzegawcze lampy błyskowe koloru pomarańczowego. Za zgodność oraz czytelność oznakowania odpowiada Wykonawca przez cały okres trwania robót i obowiązywania czasowej organizacji ruchu drogowego. 3. Uwagi Szczegółowy zakres i rodzaj poszczególnych robót podaje przedmiar oraz szczegółowa specyfikacja techniczna - stanowiące załączniki do SIWZ. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Urobek i gruz powstały podczas prowadzenia robót (oprócz destruktu z frezowania) Wykonawca zagospodarowuje we własnym zakresie zgodnie z ustawą o odpadach. Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 3 lata od daty odbioru.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Michał Bisek Bisek-Asfalt, ul. Granitowa 7, 55-311 Kostomłoty, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1573912,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1849479,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1849479,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3642078,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.