eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa macierzy dyskowej (branża informatyczna) wraz z instalacją w siedzibie Sądu Apelacyjnego położonego w Lublinie przy ul. Obrońców Pokoju 1.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Lublin: Dostawa macierzy dyskowej (branża informatyczna) wraz z instalacją w siedzibie Sądu Apelacyjnego położonego w Lublinie przy ul. Obrońców Pokoju 1.
Numer ogłoszenia: 233393 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Lublinie , ul. Obrońców Pokoju 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5348782, fax. 081 5348782.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa macierzy dyskowej (branża informatyczna) wraz z instalacją w siedzibie Sądu Apelacyjnego położonego w Lublinie przy ul. Obrońców Pokoju 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa macierzy dyskowej (branża informatyczna) wraz z instalacją w siedzibie Sądu Apelacyjnego położonego w Lublinie przy ul. Obrońców Pokoju 1. Zakres prac obejmuje między innymi dostawę nowej i nieużywanej (zakup) jednej macierzy dyskowej (z elementami sieciowymi), rozładunek, montaż i uruchomienie macierzy dyskowej w budynku Sądu Apelacyjnego położonego w Lublinie przy ul. Obrońców Pokoju 1. WYMAGANIA OGÓLNE: a) oferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, b) wszelkie prace związane z dostawą i montażem urządzenia będą wykonywane po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny z Sekcją Informatyczną Zamawiającego pod nr telefonu: (081) 53-47-851, c) Wykonawca przeprowadzi szkolenie instruktażowe obsługi na stanowisku pracy oraz szkolenie szczegółowe dla osób odpowiedzialnych za prawidłową pracę urządzenia, d) na urządzenie, w chwili jego odbioru przez Zamawiającego, powinny być dostarczone przez Wykonawcę stosowne dokumenty gwarancyjne, e) urządzenie powinno posiadać w załączeniu kompletne wyposażenie otrzymane od producenta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 1. Wpłaty pieniężne należy dokonywać na konto Zamawiającego w NBP w Lublinie, ul. Chopina 6, rachunek nr: 15101013390109531391200000. 2. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć do depozytu w kasie Zamawiającego. Kasa czynna jest w godzinach: od 8.00 do 15.00 z przerwą 12.30 - 13.00. Kserokopię dowodu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 8.5.2. i 8.5.3., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożyli wszystkie wymagane przez SIWZ oświadczenia i dokumenty, 6) złożyli wypełniony formularz oferty z załącznikami, 7) wnieśli wadium przed upływem terminu składania ofert i załączyli dowód wniesienia wadium. Komisja Przetargowa Zamawiającego dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę zgodnie z punktem 6 niniejszej specyfikacji. Oferty, które nie spełniają wymaganych w SIWZ warunków będą odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Pisemne oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składają również podwykonawcy biorący udział w realizacji zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów, tj. podpisanego przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wykazu wykonanych dostaw i instalacji zewnętrznych macierzy dyskowych, tj. co najmniej jednej dostawy i instalacji spełniającej warunek, (formularz stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), zawierającego co najmniej: a) opis przedmiotu zamówienia, poprzez podanie informacji dotyczącej wykonanej dostawy i instalacji, b) odbiorcę, ze wskazaniem co najmniej nazwy; c) datę (dzień, miesiąc, rok) zakończenia zamówienia (dostawy i instalacji); d) wartość brutto (z VAT) w złotych dostawy i instalacji, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy i instalacje zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.). UWAGA: Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 6 muszą być przedstawiane w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (imienna pieczątka i podpis lub podpis czytelny osoby uprawnionej). Wymagane przez zamawiającego dokumenty złożone w ofertach zostaną włączone do dokumentacji przetargowej i nie będą zwracane Wykonawcom po zakończeniu postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.sa.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Apelacyjny w Lublinie położony przy ul. Obrońców Pokoju 1..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Podawcze Sądu Apelacyjnego w Lublinie przy ul. Obrońców Pokoju 1 (pok. 106), 20-950 Lublin. Ofertę można przesłać na adres Zamawiającego: Sąd Apelacyjny, ul. Obrońców Pokoju 1, 20-950 Lublin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.