eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH I PRZETWORZONYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-27

Kielce: SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH I PRZETWORZONYCH
Numer ogłoszenia: 233389 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW ŚWIEŻYCH I PRZETWORZONYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych i przetworzonych z grup 153 i 032 CPV oraz zgodnie z wymogami Polskiej Normy w ilościach i częściach nw.: Część I - dostawa ziemniaków jadalnych ziemniaki jadalne CPV 03212100-1, PN-R-74456:1999 - 200 000 kg Część II - dostawa warzyw świeżych w I gatunku pietruszka korzeń CPV 03221100-7, PN-R-75356:1971 - 17 000 kg por CPV 03221100-7, PN-R-75356:1971 - 4 000 kg seler CPV 03221100-7, PN-R-75356:1971 - 15 000 kg burak ćwikłowy CPV 03221100-7, PN-R-75356:1971 - 20 000 kg marchew CPV 03221100-7, PN-R-75356:1971 - 40 000 kg cebula CPV 03221100-7, PN-R-75356:1971 - 18 000 kg kapusta biała CPV 03221400-0, PN-R-75356:1971 - 17 000 kg kapusta czerwona CPV 03221400-0, PN-R-75356:1971 - 7 000 kg fasola Jaś CPV 15331130-7, PN-R-75356:1971 - 3 000 kg groch łuskany CPV 15331130-7, PN-R-75356:1971 - 3 000 kg ogórek CPV 15331130-7, PN-R-75356:1971 - 6 000 kg pomidor CPV 15331130-7, PN-R-75356:1971 - 8 000 kg kalafior CPV 03221400-0, PN- R-75356-1971 - 3 000 kg Część III - dostawa kiszonek kapusta kiszona (wiadra, beczki poj. 3-120 kg) CPV 15331000-7, PN-A-75112:1992 - 20 000 kg ogórek kiszony (wiadra, beczki poj. 3-120 kg) CPV 15331000-7, PN-A-75112:1992 - 15 000 kg Część IV - dostawa owoców świeżych pieczarki CPV 15300000-1; PN-R-75021:1969 - 3 000 kg jabłka CPV 03222321-9; PN-R-75021:1969 - 17 000 kg Część V - dostawa owoców przetworzonych dżem (op. wiadra plastikowe poj. 1-20 kg) CPV 15332200-6, PN-A-75100:1994 - 4 000 kg marmolada (op. wiadra plastikowe poj. 1-20 kg) CPV 15332200-6, PN-A-75103:1993 - 4 000 kg powidła (op. wiadra plastikowe poj. 1-20 kg) CPV 15332200-6, PN-A-75102:1993 - 3 000 kg Część VI - dostawa warzyw przetworzonych leczo pieczarkowe ( op. 3-10 kg) CPV 15331000-7, PN-V-74016:2001 - 3 500 kg koncentrat pomidorowy ( op. 2-10 kg) CPV 15331000-7, PN-V-74009:1999 - 2 000 kg groszek konserwowy (op. 400 g.-3 kg) CPV 15331000-7, PN-A-77803:2007 - 700 kg kukurydza konserwowa (op. 400 g.-3 kg) CPV 15331000-7, PN-V-74016:2001 - 300 kg 1.2. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy tj. od 28.10.2010 r. do 27.10.2011 r. 1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. 1.4. Dostawy należy realizować własnym transportem (na koszt Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest powiadomić telefonicznie Zamawiającego o realizacji dostawy w danym dniu (uzgodnienie konkretnej godziny dostawy). 1.5. Dostawy należy realizować od poniedziałku do czwartku w godz. od 07:00 do 13:00 Wraz z dostawą towaru Zamawiający żąda faktury. Zawarte w fakturach: nazwa towaru oraz jednostka miary, muszą być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określonymi w formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 do niniejszej specyfikacji. 6.6. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany i dostarczenia na własny koszt w terminie do godz. 14:00 tego samego dnia (dotyczy wszystkich części zamówienia). 6.7. W przypadku nie dostarczenia w wyznaczonym dniu zamówionej ilości towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty jego zakupu (zaopatrzenie, transport itp.) u innego Wykonawcy ustalonego przez Zamawiającego oraz pokryje różnice w cenie zakupu towaru, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości niedostarczonego w tym dniu towaru (dotyczy wszystkich części zamówienia). 6.8. W przypadku nie dokonania wymiany wadliwego towaru w terminie do godz. 14:00 tego samego dnia, Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty zakupu towaru wolnego od wad u innego Wykonawcy oraz pokryje różnicę w cenie zakupu towaru wolnego od wad, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości wadliwego towaru (dotyczy wszystkich części zamówienia). 6.9. W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nie dostarczenia towaru lub dostawy towaru nie odpowiadającego wymogom określonym w niniejszej specyfikacji rozwiązanie umowy następuje bez wypowiedzenia - po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % ceny (brutto) za towar, który miał dostarczyć do końca trwania umowy (dotyczy wszystkich części zamówienia)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.21.21.00-1, 03.22.11.00-7, 03.22.14.00-0, 15.33.11.30-7, 15.33.10.00-7, 03.22.23.21-9, 15.33.22.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759), wg załączonego wzoru - załącznik nr 7 Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155 25-563 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy ul. Zagnańska 155 25-563 Kielce Sekretariat I piętro (budynek administracji).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA ZIEMNIAKÓW JADALNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - dostawa ziemniaków jadalnych ziemniaki jadalne CPV 03212100-1, PN-R-74456:1999 - 200 000 kg Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy tj. od 28.10.2010 r. do 27.10.2011 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. Dostawy należy realizować własnym transportem (na koszt Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest powiadomić telefonicznie Zamawiającego o realizacji dostawy w danym dniu (uzgodnienie konkretnej godziny dostawy). Dostawy należy realizować nie częściej niż dwa razy w miesiącu, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA WARZYW ŚWIEŻYCH W I GATUNKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - dostawa warzyw świeżych w I gatunku pietruszka korzeń CPV 03221100-7, PN-R-75356:1971 - 17 000 kg por CPV 03221100-7, PN-R-75356:1971 - 4 000 kg seler CPV 03221100-7, PN-R-75356:1971 - 15 000 kg burak ćwikłowy CPV 03221100-7, PN-R-75356:1971 - 20 000 kg marchew CPV 03221100-7, PN-R-75356:1971 - 40 000 kg cebula CPV 03221100-7, PN-R-75356:1971 - 18 000 kg kapusta biała CPV 03221400-0, PN-R-75356:1971 - 17 000 kg kapusta czerwona CPV 03221400-0, PN-R-75356:1971 - 7 000 kg fasola Jaś CPV 15331130-7, PN-R-75356:1971 - 3 000 kg groch łuskany CPV 15331130-7, PN-R-75356:1971 - 3 000 kg ogórek CPV 15331130-7, PN-R-75356:1971 - 6 000 kg pomidor CPV 15331130-7, PN-R-75356:1971 - 8 000 kg kalafior CPV 03221400-0, PN- R-75356-1971 - 3 000 kg Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy tj. od 28.10.2010 r. do 27.10.2011 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. Dostawy należy realizować własnym transportem (na koszt Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest powiadomić telefonicznie Zamawiającego o realizacji dostawy w danym dniu (uzgodnienie konkretnej godziny dostawy). Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w tygodniu, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Dostawy produktów tj. ogórek świeży, pomidor, kalafior - w okresie wegetacji gruntowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.22.11.00-7, 03.22.14.00-0, 15.33.11.30-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA KISZONEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - dostawa kiszonek kapusta kiszona (wiadra, beczki poj. 3-120 kg) CPV 15331000-7, PN-A-75112:1992 - 20 000 kg ogórek kiszony (wiadra, beczki poj. 3-120 kg) CPV 15331000-7, PN-A-75112:1992 - 15 000 kg Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy tj. od 28.10.2010 r. do 27.10.2011 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. Dostawy należy realizować własnym transportem (na koszt Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest powiadomić telefonicznie Zamawiającego o realizacji dostawy w danym dniu (uzgodnienie konkretnej godziny dostawy). Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz na dwa tygodnie, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Zamówiony towar musi być ułożony w sposób nie powodujący deformacji oraz zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, ponadto nie może wykazywać oznak nieświeżości i zepsucia. Na każdym dostarczonym opakowaniu produktu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b) nazwa oraz rodzaj produktu, c) termin ważności/przydatności do spożycia d) warunki przechowywania, e) skład i waga..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA OWOCÓW ŚWIEŻYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - dostawa owoców świeżych pieczarki CPV 15300000-1; PN-R-75021:1969 - 3 000 kg jabłka CPV 03222321-9; PN-R-75021:1969 - 17 000 kg Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy tj. od 28.10.2010 r. do 27.10.2011 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. Dostawy należy realizować własnym transportem (na koszt Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest powiadomić telefonicznie Zamawiającego o realizacji dostawy w danym dniu (uzgodnienie konkretnej godziny dostawy). Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w tygodniu, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.22.23.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA OWOCÓW PRZETWORZONYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - dostawa owoców przetworzonych dżem (op. wiadra plastikowe poj. 1-20 kg) CPV 15332200-6, PN-A-75100:1994 - 4 000 kg marmolada (op. wiadra plastikowe poj. 1-20 kg) CPV 15332200-6, PN-A-75103:1993 - 4 000 kg powidła (op. wiadra plastikowe poj. 1-20 kg) CPV 15332200-6, PN-A-75102:1993 - 3 000 kg Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy tj. od 28.10.2010 r. do 27.10.2011 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. Dostawy należy realizować własnym transportem (na koszt Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest powiadomić telefonicznie Zamawiającego o realizacji dostawy w danym dniu (uzgodnienie konkretnej godziny dostawy). Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w miesiącu, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Zamówiony towar musi być ułożony w sposób nie powodujący deformacji oraz zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, ponadto nie może wykazywać oznak nieświeżości i zepsucia. Na każdym dostarczonym opakowaniu produktu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b) nazwa oraz rodzaj produktu, c) termin ważności/przydatności do spożycia d) warunki przechowywania, e) skład i waga..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.22.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DOSTAWA WARZYW PRZETWORZONYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - dostawa warzyw przetworzonych leczo pieczarkowe ( op. 3-10 kg) CPV 15331000-7, PN-V-74016:2001 - 3 500 kg koncentrat pomidorowy ( op. 2-10 kg) CPV 15331000-7, PN-V-74009:1999 - 2 000 kg groszek konserwowy (op. 400 g.-3 kg) CPV 15331000-7, PN-A-77803:2007 - 700 kg kukurydza konserwowa (op. 400 g.-3 kg) CPV 15331000-7, PN-V-74016:2001 - 300 kg Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy tj. od 28.10.2010 r. do 27.10.2011 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. Dostawy należy realizować własnym transportem (na koszt Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest powiadomić telefonicznie Zamawiającego o realizacji dostawy w danym dniu (uzgodnienie konkretnej godziny dostawy). Dostawy należy realizować nie częściej niż jeden raz w miesiącu, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego. Zamówiony towar musi być ułożony w sposób nie powodujący deformacji oraz zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych, ponadto nie może wykazywać oznak nieświeżości i zepsucia. Na każdym dostarczonym opakowaniu produktu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b) nazwa oraz rodzaj produktu, c) termin ważności/przydatności do spożycia d) warunki przechowywania, e) skład i waga..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 15.33.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.