eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skórzec › Budowa sieci wodociagowej z przyłączami w miejscowosci Czerniejew gm. Skórzec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Skórzec: Budowa sieci wodociagowej z przyłączami w miejscowosci Czerniejew gm. Skórzec
Numer ogłoszenia: 233373 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Skórzec, ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, woj. mazowieckie, tel. 025 6312891, fax 025 6312891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//republika.pl/gminaskorzec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociagowej z przyłączami w miejscowosci Czerniejew gm. Skórzec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w m.Czerniejew gm. Skórzec obejmuje: - przygotowanie terenu budowy, - obsługa geodezyjna - budowa: a) sieci wodociagowej Dn 90 mm PVC PN 10 - 402 m b) sieci wodociagowej Dn 110 mm PVC PN 10 - 414 m c) sieci wodociagowej Dn 160 mm PVC PN 10 - 3.079 m d) sieci wodociagowej Dn 225 mm PVC PN 10 - 290 m e) przyłącza wodociagowe Dn 40 PEHD - 1.755,5 m /87 szt f) roboty drogowe rozbiórkowe - 390 mkw. g) roboty drogowe rozbiórkowe odtworzeniowe - 390 mkw - uporządkowanie terenu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postepowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokosci 10 000 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) tj. 1) posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca przystepujący do przetargu musi wykazać się zrealizowanimi (jako główny wykonawca) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie robotami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia(conajmniej dwóch podobnych robót polegających na budowie sieci wodociągowej o długości na każde zadanie min 3 km). Posiadają niezbędny potencjał sprzętowy należy rozumieć sprzęt wynikający z nakładów kosztorysu ofertowego) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. Mają dostep lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót. 4) nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy /na załączonum druku/ 2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartoscią robót stanowiącą cenę zamówienia, tabelą elementów oraz wykaz stawek i narzutów. 3. Dowód wpłacenia wadium. 4. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. 2) Wykaz osób uprawnionych do reperentowania Wykonawcy. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzuskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania deczyji właściwego organu - wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 5) Sprawozdanie finansowe albo jego część a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów okreslających obroty oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. 6)Oświadczenie finansowe, że oferent posiada środki finansowe do realizacji robót. 7) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowe rachunki bankowe, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert. 8)Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy lub uprawnienia) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kierownik budowy winien być etatowym pracownikiem wykonawcy oraz byc członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 9) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, który wynika z nakładów kosztorysu ofertowego. 10) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zamówień(conajmniej dwóch podobnych robót polegających na budowie sieci wodociagowej o długości na każde zadanie min 3 km) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie (wymagane jest przedstawienie referencji i protokolu odbioru robót). 5. Umowa spółki cywilnej, jeżeli ofertę składa spółka cywilna, dokumenty rejestrowe wszystkich współwłaścicieli. 6. Wykaz podwykonawców, zakres rzeczowy podzlecanych im robót w całości kontraktu oraz: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania podwykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. 2) umowy przedwstepne, zobowiązanie do współpracy lub listy intencyjne z podwykonawcami, z których jednoznacznie wynika, że zobowiązują się oni do realizacji zamówienia na zasadach określonych w ofercie złożonej przez wykonawcę. 3) podwykonawcy muszą złożyć oświadczenie o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) podwykonawcy winni złożyć wykaz min 3 zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat odpowiadających swoim rodzajem i wartosciom robót budowlanych stanowiącym podzlecany przedmiot zamówienia oraz załączyć referencje potwierdzajace wykonanie tych zamówień nalezycie i protokoly odbioru robót. 7. Wstepny harmonogram robót. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 PZP - wystawionych nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawionej nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Projekt umowy zaakceptowany (podpisany) przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//republika.pl/gminaskorzec

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Skórcu, 08-114 Skórzec ul. Siedlecka 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy w Skórcu, ul. Siedlecka 3, 08-114 Skórzec, pok nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.