eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń informatycznych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy - dzielnicy Praga Południe w Warszawie ul. Grochowska 274

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń informatycznych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy - dzielnicy Praga Południe w Warszawie ul. Grochowska 274
Numer ogłoszenia: 233368 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 110345 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe, ul. Grochowska 274, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8137164, fax 022 8100035.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń informatycznych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy - dzielnicy Praga Południe w Warszawie ul. Grochowska 274.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń informatycznych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy - dzielnicy Praga Południe w Warszawie ul. Grochowska 274. 1. Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nieużywanych i oryginalnie wyprodukowanych przez producenta urządzeń lub równoważnych. Za równoważne uznaje się produkty nie regenerowane w ogóle, nie poddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i nie powodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką, jaka została podana w tabeli w załączniku nr 5 do SIWZ. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń. W przypadku gdy materiały oryginalne posiadają elementy elektroniczne współpracujące z drukarką, materiały równoważne muszą oferować takie same możliwości funkcjonalne. 2. Opakowania, w których dostarczone zostaną materiały, muszą posiadać czytelną nazwę producenta, symbol materiału i listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przeznaczone). Opakowania zbiorcze, w których wykonawca dostarczy materiały, muszą zostać oznaczone nazwą (firmą) i pełnym adresem Wykonawcy. 3. Dostarczone materiały powinny posiadać co najmniej 12-miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy. 4. Wykonawca ma obowiązek zutylizować zużyte pojemniki. W związku z tym wykonawca musi odebrać je z miejsca ich dostawy w terminie uzgodnionym z zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia bądź zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach asortymentowych określonych w pkt. 3, jednak nie więcej niż o 20%. 6. Termin dostawy: a. Dostawy będą realizowane częściowo na podstawie zlecenia przekazywanego faksem na wybrane elementy składające się na przedmiot zamówienia. b. Termin realizacji dostawy częściowej wynosi 48 godzin roboczych od momentu wysłania zamówienia w godzinach od 8.30 do 15.55, c. Dostawy częściowe składające się na całość przedmiotu niniejszej umowy zrealizowane będą do 10.12.2008 r. lub do wyczerpania ilości materiałów eksploatacyjnych składających się na przedmiot zamówienia. Szczegółowy zakres rzeczowy dostawy określa załącznik nr 5 - Specyfikacja materiałów eksploatacyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 24.51.30.00 - 24.51.30.00 32.58.40.00 - Nośniki z zapisem danych 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 30.21.73.20 - 30.21.73.20 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 44919.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe NOWAK Jerzy Nowak, ul. Sikorskiego 54A, 66-460 Witnica, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 44919.00
  • Oferta z najniższą ceną: 44919.00 oferta z najwyższą ceną: 124421.39
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.