eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-03

Bytom: Przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych
Numer ogłoszenia: 233234 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bytom reprezentowane przez Prezydenta Miasta , ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów bytomskich szkół ponadgimnazjalnych w roku szkolnym 2012/2013. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego Mam zawód - mam prace w regionie Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części, tj: Część I - Usługi grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć grupowego doradztwa zawodowego dla około 440 uczniów w podziale na 22 grupy (nie mniej niż piętnasto i nie więcej niż dwudziestopięcioosobowe). 2) Uczniowie objęci doradztwem grupowym zostaną wskazani przez Zamawiającego na podstawie naboru ogłoszonego i przeprowadzonego w bytomskich placówkach ponadgimnazjalnych. 3) Zajęcia obejmować mają problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady przygotowania cv i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej), podstawy przedsiębiorczości, zasady równości szans. Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego. 4) Liczba warsztatów średnio 24 godziny na grupę. 5) Za 1 godzinę dydaktyczną przyjmuje się 45 minut. 6) Maksymalna suma godzin warsztatów grupowych wynosi 528 godzin. Część II - Usługi indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć indywidualnego doradztwa zawodowego dla około 348 uczniów. Grupa uczniów będących odbiorcami doradztwa indywidualnego zostanie wyłoniona z grupy uczniów będących uczestnikami zajęć doradztwa grupowego i zostanie wskazana przez Zamawiającego. 2) Zajęcia mają na celu ukierunkowanie ucznia na rozwój zawodowy, pomoc w opracowaniu Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego. Doradztwo będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego. Na podstawie zdiagnozowanych przez konsultanta potrzeb uczniowie kierowani będą na odpowiednie do swoich predyspozycji, oczekiwań i potrzeb formy wsparcia w ramach pakietu zaplanowanego w ramach projektu (tj. kursy zawodowe, zajęcia pozalekcyjne, zajęcia wyrównawcze, staże i praktyki, wizyty studyjne). 3) Liczba konsultacji średnio 9 godzin na osobę. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby godzin w zależności od zapotrzebowania uczestników, nie mniej niż 4 godziny na osobę pod warunkiem opracowania Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego dla każdego uczestnika Projektu. Zajęcia z doradztwa indywidualnego nie będą mogły się odbywać w czasie trwania zajęć szkolnych ucznia. 4) Za 1 godzinę przyjmuje się 45 minut. 5) Maksymalna suma godzin konsultacji indywidualnych wynosi 3 132 godziny. 6) Efektem konsultacji indywidualnych ma być sporządzenie dla każdego ucznia uczestniczącego w projekcie Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego według przekazanego wzoru. 3. Wykaz szkół objętych projektem: 1) Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 8 Specjalna - ul. Józefczaka 40, 2) Zespół Szkół Usługowo-Rzemieślniczych - Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 7 - ul. Świętochłowicka 10, 3) Zespół Szkół Usługowo-Rzemieślniczych - Technikum nr 9 - ul. Świętochłowicka 10, 4) Zespół Szkół Mechaniczno-Elektronicznych - Technikum nr 4 - pl. Sobieskiego 1, 5) Zespół Szkół Mechaniczno-Elektronicznych - Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 3 - pl. Sobieskiego 1, 6) Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących - Technikum nr 6 - ul. Modrzewskiego 5, 7) Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich - Technikum nr 1 - ul. Żeromskiego 26, 8) Zespół Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich - Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 1 - ul. Żeromskiego 26, 9) Zespół Szkół Administracyjno - Ekonomicznych i Ogólnokształcących - Technikum nr 5 - ul. Webera 6, 10) Zespół Szkół Administracyjno - Ekonomicznych i Ogólnokształcących - Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 5 - ul. Webera 6, 11) Państwowe Szkoły Budownictwa - Zespół Szkół - Technikum nr 2 - ul. Powstańców Śląskich 10, 12) Państwowe Szkoły Budownictwa - Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 2 - ul. Powstańców Śląskich 10. 4. Wykonawcy będą zobowiązani bezwzględnie dostosować się do ustalonego przez Zamawiającego harmonogramu zajęć dostosowanego do planu zajęć lekcyjnych. Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje specjalistyczne do prowadzenia danego typu zajęć. 5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu tego samego rodzaju usług, co określone w przedmiocie nin. zamówienia do 40% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził co najmniej: jedną usługę grupowego doradztwa zawodowego w wymiarze nie mniejszym niż 20 godzin lekcyjnych, polegającą na przeprowadzeniu doradztwa zawodowego w zakresie problematyki poruszania się po rynku pracy obejmującego co najmniej zasady przygotowanie cv i listu motywacyjnego oraz podstawy przedsiębiorczości i przedłożyć dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził co najmniej: 50 godzin konsultacji indywidualnych z minimum 10 osobami, które polegały na opracowaniu indywidualnego schematu rozwoju zawodowego dla tych osób, i przedłożyć dokument potwierdzający, że usługa lub usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki wymienione w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej: Jedenastoma osobami, które posiadają kwalifikacje do świadczenia usług doradztwa zawodowego zgodnie z: § 22 ust. 1 lub 2 rozporządzenia MEN z 12 marca 2009 r. (Dz.U. z 2009 r., nr 50, poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą także: - kierunkowe wykształcenie w zakresie oligofrenopedagogiki uprawniające do pracy w szkołach ponadgimnazjalnych specjalnych (w oparciu o rozporządzenie MEN z 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli) lub - minimum roczne doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych lub z osobami posiadającymi orzeczenie o niepełnosprawności intelektualnej w stopniu co najmniej lekkim, lub art. 94 pkt 4 lub 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r., nr 69, poz. 415 z późn. zm.), w tym co najmniej jedną osobą posiadającą także: - kierunkowe wykształcenie w zakresie oligofrenopedagogiki uprawniające do pracy w szkołach ponadgimnazjalnych specjalnych (w oparciu o rozporządzenie MEN z 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli) lub - minimum roczne doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych lub z osobami posiadającymi orzeczenie o niepełnosprawności intelektualnej w stopniu co najmniej lekkim. Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej: dwudziestoma dwoma osobami, które posiadają kwalifikacje do świadczenia usług doradztwa zawodowego zgodnie z: § 22 ust. 1 lub 2 rozporządzenia MEN z 12 marca 2009 r. (Dz.U. z 2009 r., nr 50, poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą także: - kierunkowe wykształcenie w zakresie oligofrenopedagogiki uprawniające do pracy w szkołach ponadgimnazjalnych specjalnych (w oparciu o rozporządzenie MEN z 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli) lub - minimum roczne doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych lub z osobami posiadającymi orzeczenie o niepełnosprawności intelektualnej w stopniu co najmniej lekkim, lub art. 94 pkt 4 lub 5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r., nr 69, poz. 415 z późn. zm.), w tym co najmniej jedną osobą posiadającą także: - kierunkowe wykształcenie w zakresie oligofrenopedagogiki uprawniające do pracy w szkołach ponadgimnazjalnych specjalnych (w oparciu o rozporządzenie MEN z 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli) lub - minimum roczne doświadczenie w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych lub z osobami posiadającymi orzeczenie o niepełnosprawności intelektualnej w stopniu co najmniej lekkim. Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki wymienione w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty b) oświadczenia i dokumenty określone w specyfikacji; oraz (jeżeli dotyczy) c) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, d) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - oryginał dokumentu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

część 1 § 10 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) zmiana strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiana zakresu przedmiotu umowy powierzonego do wykonania podwykonawcy, 3) zmiana lokalizacji prowadzonych zajęć w ramach szkół określonych w § 1, w przypadku reorganizacji szkół lub wystąpienia siły wyższej niezależnej od Zamawiającego, 4) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, z zachowaniem zasady, że termin realizacji zajęć nie przekroczy 4 tygodni, 5) zmiana prowadzącego zajęcia wskazanego w ofercie, z zachowaniem zasady, że osoba zastępująca posiada kwalifikacje opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. część 2 § 10 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) zmiana strony umowy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiana zakresu przedmiotu umowy powierzonego do wykonania podwykonawcy, 3) zmiana lokalizacji prowadzonych zajęć w ramach szkół określonych w § 1, w przypadku reorganizacji szkół lub wystąpienia siły wyższej niezależnej od Zamawiającego, 4) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej, z zachowaniem zasady, że termin realizacji zajęć nie przekroczy 6 tygodni, 5) zmiana prowadzącego zajęcia wskazanego w ofercie, z zachowaniem zasady, że osoba zastępująca posiada kwalifikacje opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.um.bytom.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Zamówień Publicznych, pok. 301 ul. Parkowa 2 41-902 Bytom.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Organizacyjny - Kancelaria Urzędu, pok. 243 ul. Parkowa 2 41-902 Bytom.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Mam zawód mam pracę w regionie współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działenie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi grupowego doradztwa zawodowego dla uczniów uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć grupowego doradztwa zawodowego dla około 440 uczniów w podziale na 22 grupy (nie mniej niż piętnasto i nie więcej niż dwudziestopięcioosobowe). 2) Uczniowie objęci doradztwem grupowym zostaną wskazani przez Zamawiającego na podstawie naboru ogłoszonego i przeprowadzonego w bytomskich placówkach ponadgimnazjalnych. 3) Zajęcia obejmować mają problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady przygotowania cv i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej), podstawy przedsiębiorczości, zasady równości szans. Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego. 4) Liczba warsztatów średnio 24 godziny na grupę. 5) Za 1 godzinę dydaktyczną przyjmuje się 45 minut. 6) Maksymalna suma godzin warsztatów grupowych wynosi 528 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć indywidualnego doradztwa zawodowego dla około 348 uczniów. Grupa uczniów będących odbiorcami doradztwa indywidualnego zostanie wyłoniona z grupy uczniów będących uczestnikami zajęć doradztwa grupowego i zostanie wskazana przez Zamawiającego. 2) Zajęcia mają na celu ukierunkowanie ucznia na rozwój zawodowy, pomoc w opracowaniu Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego. Doradztwo będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego. Na podstawie zdiagnozowanych przez konsultanta potrzeb uczniowie kierowani będą na odpowiednie do swoich predyspozycji, oczekiwań i potrzeb formy wsparcia w ramach pakietu zaplanowanego w ramach projektu (tj. kursy zawodowe, zajęcia pozalekcyjne, zajęcia wyrównawcze, staże i praktyki, wizyty studyjne). 3) Liczba konsultacji średnio 9 godzin na osobę. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby godzin w zależności od zapotrzebowania uczestników, nie mniej niż 4 godziny na osobę pod warunkiem opracowania Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego dla każdego uczestnika Projektu. Zajęcia z doradztwa indywidualnego nie będą mogły się odbywać w czasie trwania zajęć szkolnych ucznia. 4) Za 1 godzinę przyjmuje się 45 minut. 5) Maksymalna suma godzin konsultacji indywidualnych wynosi 3 132 godziny. 6) Efektem konsultacji indywidualnych ma być sporządzenie dla każdego ucznia uczestniczącego w projekcie Indywidualnego Planu Rozwoju Zawodowego według przekazanego wzoru..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.