eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wymiana sufitu membranowego na podwieszany modułowy oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wyciągowej o wydajności 1500m3/h i klimatyzacji w poczekalni Punktu Pobrań Materiału Biologicznego w budynku nr 8 UCK w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-31

Gdańsk: Wymiana sufitu membranowego na podwieszany modułowy oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wyciągowej o wydajności 1500m3/h i klimatyzacji w poczekalni Punktu Pobrań Materiału Biologicznego w budynku nr 8 UCK w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 233207 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176941 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana sufitu membranowego na podwieszany modułowy oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wyciągowej o wydajności 1500m3/h i klimatyzacji w poczekalni Punktu Pobrań Materiału Biologicznego w budynku nr 8 UCK w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana sufitu membranowego na podwieszany modułowy oraz montaż instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wyciągowej o wydajności 1500m3 i klimatyzacji w poczekalni Punktu Pobrań Materiału Biologicznego w budynku nr 8 Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego. 2.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 3.Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie po godzinach pracy Punktu Pobrań Materiału Biologicznego, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 15:00, w sobotę od godziny 12:00. 4.Wykonawca, po każdorazowym zakończeniu pracy zobowiązany będzie do uprzątnięcia placu budowy w sposób umożliwiający swobodne korzystanie z Punktu Pobrań Materiału Biologicznego. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ . 6.Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 7.Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 8.Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, ze zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 9.Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty i atesty dopuszczające je do stosowania w budownictwie. 10.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36 miesięcznego okresu gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.21.11.46 - 45.21.11.46 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo chłodniczo - Klimatyzacyjne Prorem Agro Sp. z o.o., Rzeźnicka 54/56, 80-822 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73715,30

  • Oferta z najniższą ceną: 73715,30 / Oferta z najwyższą ceną: 83583,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.