eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji i wnętrz Pałacu oraz modernizacji budynku garażowego w Teresinie przy ul. Ks. Druckiego-Lubeckiego 1



Ogłoszenie z dnia 2006-05-06

POZYCJA 23319

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji i wnętrz Pałacu oraz modernizacji budynku garażowego w Teresinie przy ul. Ks. Druckiego-Lubeckiego 1 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, do kontaktów: Witold Adamiuk, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6297096, 6296762, fax 022 6299724, e-mail: w.adamiuk@fs.waw.pl, www.fsusr.wirma.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji i wnętrz Pałacu oraz modernizacji budynku garażowego w Teresinie przy ul. Ks. Druckiego-Lubeckiego 1. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji i wnętrz Pałacu oraz modernizacji budynku garażowego w Teresinie przy ul. Ks. Druckiego-Lubeckiego 1, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót oraz projektem budowlanym. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: OSR KRUS w Teresinie, Al. Druckiego-Lubeckiego 1. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.53 - Pałace Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.53 - Roboty budowlane w zakresie pałaców Oryginalny kod CPV: 45.31.43.20 - Instalowanie elektrycznych systemów grzewczych i innego osprzętu elektrycznego w budynkach Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje prace związane z remontem elewacji Pałacu, malowanianiem wnętrz, monteżem klimatyzacji w sali konferencyjnej i bankietowej oraz gruntownym remontem i modernizacją budynku garażowego. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie ze wzorem umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Udzielą pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat (60 miesięcy). 4) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 5) Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty. 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót. 3) Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, itp.) 8) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością uchwała wspólników lub umowa spółki w sprawie zaciągania zobowiązań dwukrotnie przewyższających wartość kapitału zakładowego. 9) Parafowany wzór umowy. 10) Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia. 11) Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 12) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 13) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy. 14) Jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest ujawniona Krajowym Rejestrze Sądowym należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo określające jego zakres. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe (tj. lata 2003, 2004 i 2005). 3) Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (01.04.2001-31.03.2006) prac budowlanych - konserwatorskich obiektów zabytkowych, z podaniem ich wartości, terminu realizacji i inwestorów oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w tym okresie co najmniej dwie prace budowlane - konserwatorskie obiektów zabytkowych o zakresie i wartości porównywalnym do przedmiotu zamówienia. Z załączonych dokumentów (np. referencji) musi wynikać wartość zrealizowanych robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych informacji. 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają odpowiednie uprawnienia (wymagane ustawą z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - Dz. U. z 2003r. Nr 182, poz. 1568; ustawą z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane - art. 12 i 13 Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016; wraz z zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 26-4/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.06.2006, cena - 200 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką, w siedzibie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.06.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.06.2006, godzina 11:30, siedziba zamawiającego - Warszawa, ul. Żurawia 32/34, pokój 303.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.