eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Dostawy leków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-24

Pionki: Dostawy leków
Numer ogłoszenia: 233193 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, fax. 048 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków. Miejsce realizacji: Apteka Szpitalna zamawiającego zlokalizowana przy Szpitalu Rejonowym, ul. 15-go Stycznia 1, 26-670 Pionki, w godz. 08:00-11:00 (dni robocze). Zakres przedmiotowy postępowania ujęto w 2 zadaniach, tj. zadanie nr 1 - środki antybakteryjne (2 poz. produktów leczniczych: poz.1 Targocid fiol.0,2g+rozp. (200mg x 1), ilość: 60fiol., poz.2 Targocid fiol.0,4g+rozp. (400mg x 1), ilość: 10fiol.) zadanie nr 2 - leki (7 poz. produktów leczniczych: poz.1 Diaprel MR tabl.30mgx60tabl, ilość op.40, poz.2 Coaxil tabl.powl.12,5mgx30, ilość op.60, poz.3 Detralex tabl.500mgx60, ilość op.30, poz.4 Tertensif SR tabl.powl.1,5mgx30, op.50, poz.5 Preductal MR 35mgx60tabl., ilość op.30, poz.6 Prestarium tabl.powl.0,005gx30, ilość op.100, poz.7 Prestarium tabl.powl.0,01gx30, ilość op.50). Formularze asortymentowo-cenowe zadań dostępne są na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl (patrz zał. nr 2.1 - 2.2). Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art. 29 ust.2 ustawy. Mając na uwadze postanowienia art.29 ust.3 ustawy należy przyjąć, iż określonym przez zamawiającego w formularzach asortymentowo-cenowych (tj. załącznikach nr 2.1 - 2.2 do SIWZ) produktom leczniczym towarzyszy wyraz lub równoważny, co oznacza odpowiedniki oryginalnych leków, a więc leki posiadające taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną i równoważność biologiczną wobec oryginalnego produktu leczniczego. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - art.30 ust.7 ustawy: 33600000-6 produkty farmaceutyczne Z uwzględnieniem poszczególnych części zamówienia: zadanie nr 1: 33651100-9 środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego, zadanie nr 2: 33600000-6 produkty farmaceutyczne, 33615000-4 produkty lecznicze używane przy cukrzycy, 33661600-7 neuroanaleptyki, 33622000-6 produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego, 33622200-8 środki przeciw nadciśnieniu,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego 33.61.50.00 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy 33.66.16.00 - Neuroanaleptyki 33.62.20.00 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego 33.62.22.00 - Środki przeciw nadciśnieniu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki finansowe i płatności: a) termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury przez wykonawcę, Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - Realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami a oferowane przez wykonawców produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP (tj. posiadać zezwolenie na dopuszczenie do obrotu stanowiące decyzję właściwego organu), spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne. - Oferowane przez wykonawców produkty lecznicze muszą być zarejestrowane (wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz dopuszczone do obrotu na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r., Nr 45, poz.271). - Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy, z wyjątkiem jak poniżej: - krótszy termin ważności dopuszcza się wyłącznie w sytuacji gdy jest to uzasadnione specyfiką danego produktu leczniczego, w pozostałych przypadkach konieczne jest zachowanie minimum 12 miesięcznego terminu ważności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Koncesja/ zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego 1.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że produkty lecznicze jakie ma zamiar dostarczać wykonawca, i jakie będzie dostarczał w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej, w zakresie zadania lub zadań, których dotyczy oferta, odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz są dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oświadczenie w swej treści musi zawierać dodatkowo deklarację wykonawcy, iż zobowiązuje się on dostarczyć zamawiającemu, w określonym przez zamawiającego terminie, odpowiednio wskazane dokumenty (rejestracyjne i dopuszczające do obrotu) dot. poszczególnych leków. Wykonawcy zobowiązani są do samodzielnego przygotowania stosownego oświadczenia. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty zadania/ zadań, których dotyczy oferta (na każde zadanie odrębnie) - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty, dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy zadania/ zadań, których dotyczy oferta - wzór formularzy określają załączniki nr 2.1-2.2 do SIWZ, dostępne na stronie internetowej zamawiającego, 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, 26-670 Pionki, ul. Sienkiewicza 11, pok. Sekcji Zamówień Publicznych.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 08:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: Specjalista ds. zamówień publicznych - mgr Emilia Lenartowicz-Gębka, tel./ fax. (48) 612 18 66, adres poczty elektronicznej: e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl 5.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 24 / 2008 6.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 03-10-2008r. (do upływu terminu składania ofert), odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 18,00 PLN, można też pobrać nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - środki antybakteryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - środki antybakteryjne (2 poz. produktów leczniczych: poz.1 Targocid fiol.0,2g+rozp. (200mg x 1), ilość: 60fiol., poz.2 Targocid fiol.0,4g+rozp. (400mg x 1), ilość: 10fiol.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - leki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - leki (7 poz. produktów leczniczych: poz.1 Diaprel MR tabl.30mgx60tabl, ilość op.40, poz.2 Coaxil tabl.powl.12,5mgx30, ilość op.60, poz.3 Detralex tabl.500mgx60, ilość op.30, poz.4 Tertensif SR tabl.powl.1,5mgx30, op.50, poz.5 Preductal MR 35mgx60tabl., ilość op.30, poz.6 Prestarium tabl.powl.0,005gx30, ilość op.100, poz.7 Prestarium tabl.powl.0,01gx30, ilość op.50)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.61.50.00-4, 33.66.16.00-7, 33.62.20.00-6, 33.62.22.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.