Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Słupsk: Montaż wkładu kominowego w budynku mieszkalnym nr 19 w miejscowości Rogawica,gmina Słupsk, powiat słupski, województwo pomorskie, zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Numer ogłoszenia: 233152 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Gospodarstwo Nadzoru i Administrowania Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa w Słupsku , ul. 3-ego Maja 44, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 8439685, 8447835, fax. 0-59 8439685 w.47.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż wkładu kominowego w budynku mieszkalnym nr 19 w miejscowości Rogawica,gmina Słupsk, powiat słupski, województwo pomorskie, zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest montaż wkładu kominowego w budynku mieszkalnym nr 19 w miejscowości Rogawica, znajdującego się na dz. nr 3/39 w obrębie Rogawica gmina Słupsk, powiat słupski, województwo pomorskie, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.10.00 - Urządzenia do odprowadzania dymu 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą obejmującą wykonanie przedmiotu zamówienia oraz posiadają uprawnienia obejmujące wykonanie przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 (dwa) zamówienia o wartości nie mniejszej niż 6 400,00 zł bez podatku VAT każda, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. na podstawie art. 36 ust. 4 Zamawiający żąda aby Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 6. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie robót będących przedmiotem niniejszego postępowania, na dzień składania ofert. W przypadku wygaśnięcia ochrony ubezpieczeniowej przed terminem wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia nowej polisy. 7. złożą wraz z ofertą kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wymagane od Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i członkostwo w branżowej izbie inżynierów budownictwa kierownika robót. 2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz dwóch robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 6 400,00 zł bez podatku VAT każda, wykonanych (zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i nazwy zamawiającego oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 9 do niniejszej SIWZ. 3. Na potwierdzenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia - wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4. Na potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz, że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu - wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5. Na potwierdzenie spełnienia warunku o podwykonawcach, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji. 6. Na potwierdzenie, ze wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie robót będących przedmiotem niniejszego postępowania, wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał lub kserokopię polisy Odpowiedzialności Cywilnej. 7. Wykonawca do oferty jest zobowiązany dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zawierający czynniki cenotwórcze takie jak: stawka robocizny (r-g), koszty zakupu (%), koszty pośrednie(%) i zysk (%)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Termin wykonania - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.anr.gov.pl/pl/section/zp_gdansk_przet.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR GNiAZWRSP w Słupsku, ul. 3-ego Maja 44, 76-200 Słupsk. pok. 129.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:00, miejsce: ANR GNiAZWRSP w Słupsku, ul. 3-ego Maja 44, 76-200 Słupsk, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa sprzętu medycznego - 53/TP/2024
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Centrum Aktywności Lokalnej w Gaci.
- Odnawianie oznakowania poziomego, bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania pionowego oraz urządzeń BRD i sygnalizacji świetlnej w pasach drogowych ulic gdzie funkcję zarządcy dróg pełni ZIM Słupsk
- Modernizacja Parku Wodnego w Redzikowie
- Wykonanie integracyjnego placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim nr 31 "Bajkowa Kraina" w Słupsku w ramach projektu Słupskiego Budżetu Obywatelskiego
- "Wykonanie grobów murowanych na cmentarzu komunalnym w Słupsku przy ul. W. Szymborskiej".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa instalacji grzewczej w budynku nr 3 w Wojewódzkiej Bazie Magazynowo - Warsztatowej Sprzętu Obrony Cywilnej w Luboszycach.
- Przebudowa dachu, przebudowa poddasza z dociepleniem stropu, nadbudowa kominów, remont gzymsów, wykonanie instalacji odgromowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dahlbergha 5 w Warszawie.
- Zaprojektowanie i przebudowa na potrzeby Adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Biobanku w CWBK - w ramach URCMC tworzonych w ramach projektu pn.: "URCMC wraz z Biobankiem CWBK UM w Lublinie"
- Zagospodarowanie terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II
- Przebudowa kancelarii Leśnictwa w Jełowej
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.