eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu AGD, RTV i projekcyjnego dla Uniwersytetu Łódzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Łódź: Dostawa sprzętu AGD, RTV i projekcyjnego dla Uniwersytetu Łódzkiego
Numer ogłoszenia: 233139 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 635 43 54, faks 0-42 635 43 25.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu AGD, RTV i projekcyjnego dla Uniwersytetu Łódzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD, RTV i projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 42.71.61.20 - Pralki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (Numeracja wg SIWZ) 6.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy tj.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.7 SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 6.3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (Numeracja wg SIWZ) 7.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy do oferty zobowiązany jest dołączyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 3a do SIWZ. b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - Załącznik Nr 3b do SIWZ. Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w powyższej informacji pkt. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej informacji pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z datą wystawienia. Wymagania ww. pkt. 2. stosuje się odpowiednio. Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty: 1. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wraz z datą poświadczenia przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie będą się ubiegać o udzielenie zamówienia: 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno - prawnego porozumienia. 2. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 3a (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy) podpisuje pełnomocnik. 3. Oświadczenie, o którym mowa w Załączniku nr 3b (Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania określone w art. 22 ust. 1 pkt.4 ustawy) każdy z wykonawców podpisuje oddzielnie. 7.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a) oświadczenie, że produkty będące przedmiotem dostawy posiadają oznakowanie zgodności, wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, b) w przypadku oferowania produktów równoważnych - karty katalogowe, opisy techniczne, foldery lub inne dokumenty potwierdzające zgodność techniczną oferowanych urządzeń z parametrami określonymi przez zamawiającego w arkuszu cenowym, Dokumenty wymienione w pkt. 7 SIWZ wykonawcy składają w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. 6 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, pokój nr 201, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 09:00, miejsce: 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, pokój nr 201, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cz. 1 - finansowane ze środków UE w ramach projektu SpeakParle, Cz. 2 - współfinansowane ze środków UE w ramach EFS (nr proj. WND-POKL.03.04.03-00-053/08), Cz. 4 - współfinansowane ze środków UE w ramach EFS, Cz. 7 - współfinansowane ze środków UE w ramach projektu nr POIG-01.01.02-10-005/58, Cz. 10 - współfinansowane ze środków projektu Wyższe kwalifikacje - większe możliwości. Program rozwoju kompetencji kluczowych dla osób pracujących 511/101126..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odtwarzacze DVD/VHS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odtwarzacz DVD/VHS (2 szt.) dla Studium Języka Angielskiego UŁ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Telewizor plazmowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telewizor plazmowy 50 cali (1 szt.) dla Katedry Badań Edukacyjnych Wydziału Nauk o Wychowaniu UŁ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odtwarzacz DVD i radiomagnetofony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odtwarzacz DVD (1 szt.) i radiomagnetofony z CD (3 szt.) dla Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kamera cyfrowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamera cyfrowa HD (1 szt.) dla Studium Podyplomowego dla Nauczycieli Fizyki przy Wydziale Fizyki i Informatyki Stosowanej UŁ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: chłodziarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłodziarka (1 szt.) dla Zakładu Analizy Instrumentalnej Wydziału Chemii UŁ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: chłodziarko-zamrażarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chodziarko-zamrażarka (1 szt.) dla Katedry Krystalografii i Krystalochemii Wydziału Chemii UŁ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: kuchenka mikrofalowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuchenka mikrofalowa (1 szt. ) dla Katedry Biofizyki Molekularnej Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŁ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dyktafon, nagrywarka, monitory LCD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dyktafon cyfrowy (1 szt.), nagrywarka cyfrowa HDD (1 szt.), zestaw 3 monitorów LCD (1 komplet) dla Międzywydziałowego Zakładu Nowych Mediów i Nauczania na Odległość UŁ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sprzęt projekcyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor multimedialny (1 szt.), ekran projekcyjny (1 szt.), bindownica grzebieniowa (1 szt.) dla Akademickiego Biura Karier Zawodowych UŁ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: radiomagnetofony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Radiomagnetofon z CD (3 szt.) dla Studium Języków Obcych UŁ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: telewizory LCD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telewizory LCD (2 szt.) dla domów studenta UŁ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: telewizory CRT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telewizory CRT 21 cali dla Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnego UŁ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pralnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pralnica przemysłowa (1 szt.) wraz z usługą instalacji dla XIV Domu Studenta UŁ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.61.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: sprzęt AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lodówki (4 szt.), odkurzacze (9 szt.), grzejniki olejowe (5 szt.), grzejniki konwektorowe (2 szt.) dla jednostek organizacyjnych UŁ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.