eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu i spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Ozorków: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu i spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 233134 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ozorków, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 7103100, 7103142, fax 042 7103101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umozorkow.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu i spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu i spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 1.770.228zł (słownie zł: jeden milion siedemset siedemdziesiąt tysięcy dwieście dwadzieścia osiem). 2. Kwota kredytu 1.770.228zł (słownie zł: jeden milion siedemset siedemdziesiąt tysięcy dwieście dwadzieścia osiem) postawiona do dyspozycji w następujących transzach: a/ 500.000zł - 20 grudnia 2007r., b/ 1.270.228zł - 27 grudnia 2007r. 3. Okres kredytowania: od 20 grudnia 2007 rok do 30 listopada 2017 roku. 4. Sposób wykorzystania kredytu - gotówkowy, przelew na rachunek zamawiającego. 5. Kredyt spłacany będzie w latach 2008-2017, w następujących ratach: a) w miesiącach od czerwca 2008 roku do października 2017 roku (113 rat) - w równych ratach po 15.530zł, b) w miesiącu listopadzie 2017 roku (1 rata) - w kwocie 15.338zł, płatnych na koniec każdego miesiąca począwszy od miesiąca czerwca 2008r. do listopada 2017r. Szczegółowe informacje w SIWZ dział III. Opis przedmiotu zamówienia. 6. Odsetki za okres od dnia uruchomienia kredytu do końca całego okresu kredytowania będą płatne w okresach miesięcznych, do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczą - z zastrzeżeniem, iż ostatnia spłata odsetek za miesiąc listopad 2017 rok nastąpi w dniu spłaty ostatniej raty kredytu. Odsetki dla całego okresu kredytowania powinny być liczone metodą opartą na rzeczywistej liczbie dni w poszczególnych miesiącach i rzeczywistej liczbie dni w roku, tj. 365 lub 366 (według kalendarza rzeczywistego). O kwocie odsetek Bank poinformuje Kredytobiorcę na piśmie, nie później niż 5 dni przed terminem płatności odsetek a za miesiąc listopad 2017 rok w dniu w którym przypada spłata ostatniej raty kredytu. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 8. Zamawiający dopuszcza pobranie tylko jednej prowizji za udzielenie kredytu. Termin zapłaty prowizji - w ciągu 2 dni po uruchomieniu poszczególnych transz kredytu w wysokości proporcjonalnej do uruchomionej transzy. 9. Zamawiający wyklucza pobieranie innych prowizji poza prowizją wskazaną w pkt.8. 10. Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu, a także innych należności związanych z kredytem stanowi tylko weksel własny in blanco wystawiony przez Kredytobiorcę wraz z deklaracją wekslową. 11. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień - kod 66130000-0 - usługi udzielania kredytu. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Wymienione poniżej dokumenty umożliwiające ocenę zdolności kredytowej Gminy Miasta Ozorkowa są dostępne na stronie internetowej Urzędu Miasta Ozorkowa www.umozorkow.bipst.pl./index.php?grupa=500018: - Wykonanie budżetu Miasta Ozorkowa za 2006 rok, - Budżet Miasta Ozorkowa na 2007 rok, - Budżet Miasta Ozorkowa na 2006 rok, - Sprawozdanie roczne z wykonania budżetu za rok 2006r. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru w zakresie potwierdzenia uprawnień do występowania w bankowym obrocie prawnym, b/ posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Powyższe warunki, o których mowa w pkt. 1 uznaje się za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, wymienione w punkcie 7.2 ogłoszenia. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się: a. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienia publiczne, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych , c. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, d. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy - Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu spełnienia potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty: a/ formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ; b/ formularz cenowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ; c/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d/ koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, e/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, g/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h/ oświadczenie o spełnieniu wymagań z art.22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, i/ dokumenty potwierdzające upoważnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w pkt 1 lit. c), lit. f) i lit. g) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej pkt 1 lit. e) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. a i c oraz pkt 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w punkcie pkt 2 i 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Powyższe dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umozorkow.bipst.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ozorkowie, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, I piętro pok. 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Ozorkowie, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, w sekretariacie - pok. 203 - II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.