eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › rozbudowa i modernizacja budynku Sądu Rejonowego w Augustowie ul. Młyńska 59



Ogłoszenie z dnia 2006-05-06

POZYCJA 23312

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Suwałki: rozbudowa i modernizacja budynku Sądu Rejonowego w Augustowie ul. Młyńska 59

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Okręgowy w Suwałkach, do kontaktów: Elżbieta Kałczyńska 087 5631237, ul. Waryńskiego 15, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, fax 087 5631303, e-mail: so@suwalki.so.gov.pl, www.suwalki.so.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i modernizacja budynku Sądu Rejonowego w Augustowie ul. Młyńska 59. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Przebudowę i rozbudowę budynku Sądu Rejonowego w Augustowie o powierzchni 1 478,9 m kw. wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wyposażeniem w następujące instalacje: - instalacje elektryczne i odgromowe - instalacje teletechniczne (w tym: okablowanie strukturalne oraz instalacja zasilania gwarantowanego; system telekomunikacyjny; system sygnalizacji pożaru; system sygnalizacji włamania i napadu wraz z kontrolą; system monitoringu wizyjnego; system telewizji kablowej; system wideodomofonowy; system przyzywowy) - instalacje sanitarne (w tym: wodociągowo-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej z klimatyzacją pomieszczenia serwerowni) - platformę pionową dla osób niepełnosprawnych i dźwig towarowy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Augustów ul. Młyńska 59. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.12 - Sądy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych Oryginalny kod CPV: 45.31.50.00 - Instalowanie przełączeniowych central telefonicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.50.00 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro - poniżej 5 000 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 60 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust 1 i 2 Ustawy. 2. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa obiektów użyteczności publicznej, każda o wartości równej co najmniej 3 000 000 zł. 3. Posiadają kadrę, techniczną z uprawnieniami: -1 kierownik budowy posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, doświadczenie w podobnych robotach 5 lat, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego; -1 kierownik robót sanitarnych posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych, doświadczenie w podobnych robotach 3 lata, przynależność do właściwej izby samoraądu zawodowego; -1 kierownik robót elektrycznych posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy instalacji elektrycznych, doświadczenie w podobnych robotach 3 lata, przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 4. posiadają przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - w wysokości minimum 25 pracowników w każdym roku. 5. każdy z pracowników, którzy będą wykonywać instalacje teletechniczne, będzie posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli "poufne", wydane zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 11, poz. 95 z póżn. zm.), 6. posiadają przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości minimum 4 osoby. 7. posiadają następujące narzędzia i urządzenia: - wyciąg o napędzie elektrycznym 0,5t (wymagana ilość -1 szt.), - koparka-ładowarka (wymagana ilość -1 szt ), - samochód samowyładowczy o ładowności co najmniej 5t ( wymagana ilość -1 szt.), - żuraw samochodowy o nośności co najmniej 5t ( wymagana ilość -1 szt.), - środek transportowy ( wymagana ilość -1 szt.), - rusztowanie o wysokości nie mniejszej niż 15 m (wymagana ilość - 1 kpl). 8. uzyskali średnio roczne obroty w robotach budowlanych w ostatnich 3 latach co najmniej 5 000 000 zł. 9. posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 600 000 zł, lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000 zł. 10. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie niższą niż 3 000 000 zł. 11. Wykonawca powinien spełniać warunki zawarte w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.06.2006, cena - 300,00 zł płatne w kasie Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45 lub na rachunek bankowy 92 1010 1049 0006 9322 3100 0000. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2006, godzina 10:30, Sąd Okręgowy w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, pok. nr 15A.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.