eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby projektu Przejdźmy do praktyki! - Pilotażowa ścieżka przygotowania studentów Zarządzania do wejścia na rynek pracy



Ogłoszenie z dnia 2009-12-04

Biała Podlaska: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby projektu Przejdźmy do praktyki! - Pilotażowa ścieżka przygotowania studentów Zarządzania do wejścia na rynek pracy
Numer ogłoszenia: 233107 - 2009; data zamieszczenia: 04.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II , ul. Sidorska 95/97, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3426530, faks 083 3426531.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby projektu Przejdźmy do praktyki! - Pilotażowa ścieżka przygotowania studentów Zarządzania do wejścia na rynek pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych na potrzeby projektu Przejdźmy do praktyki - Pilotażowa ścieżka przygotowania studentów Zarządzania do wejścia na rynek pracy. 1.Zestaw stacjonarny 10 szt. 2.Kamera cyfrowa typu JVC model GZ-HD300 Everio 3.Drukarka laserowa posiadająca funkie drukowania, skanowania, kopiowania oraz faksowania typu HP Color LaserJet CM2320nf.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem tj. dostawa urządzeń komputerowych (np.: komputerów, laptopów.) i wartości tj. minimum 10 000 zł. brutto. 5.1.2. Zaoferują asortyment zgodny z normą CE. 5.1.3. Zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ. 5.1.4. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp. 5.1.5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 5.1.1 Wykonawca złoży: 6.1.1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (z wykazu musi wynikać, iż wykonano min. 2 dostawy o których mowa w pkt. 5.1.1.SIWZ); 6.1.2. Wykaz musi zawierać, co najmniej: nazwę i adres zamawiającego dostawy, opis dostaw, datę (dzień, miesiąc, rok) zakończenia dostaw oraz wartość brutto dostawy. 6.2. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 5.1.2 Wykonawca złoży następujące dokumenty: 6.2.1. Dokumenty potwierdzające, iż oferowana jednostka centralna, o której mowa w pkt. 9.1.2. opisu przedmiotu zamówienia, posiada deklarację zgodności ze znakiem CE; 6.2.2. Dokumenty potwierdzające, iż oferowany monitor, o którym mowa w pkt. 9.1.3. opisu przedmiotu zamówienia, posiada deklarację zgodności ze znakiem CE; 6.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 5.1.3 Wykonawca złoży następujące dokumenty: 6.3.1. Opis oferowanego asortymentu z wyszczególnieniem parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz podaniem modelu i producenta. 6.3.2. Certyfikat ISO 9001:2001 dla producenta jednostki centralnej, o której mowa w pkt. 9.1.2. opisu przedmiotu zamówienia, 6.3.3. Certyfikat ISO 9001:2001 dla producenta monitora, o którym mowa w pkt. 9.1.3. opisu przedmiotu zamówienia, 6.3.4. Certyfikat ISO 14001:2005 lub nowszy dla producenta jednostki centralnej o której mowa w pkt. 9.1.2. opisu przedmiotu zamówienia, 6.3.5. Certyfikat ISO 14001:2005 lub nowszy dla producenta monitora, o którym mowa w pkt. 9.1.3. opisu przedmiotu zamówienia, 6.3.6. Certyfikat potwierdzający, iż firma serwisująca posiada wdrożoną normę ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych 6.3.7. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez firmę serwisującą autoryzacji producenta komputera. 6.3.8. Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. 6.3.9. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki, o której mowa w pkt. 9.1.2. opisu przedmiotu zamówienia. 6.4. Na ofertę ponadto składają się dokumenty: 6.4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dopuszczające Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4.2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. 6.4.3. Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 6.4.4. Wypełniony formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 6.4.5. Wykaz części zamówienia które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pswbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać, bezpłatnie i p. Janusza Czekaja pok. 378 w budynku przy ul. Sidorskiej 95/97 w Białej Podlaskiej, za zaliczeniem pocztowym lub drogą elektroniczna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 15:00, miejsce: Kancelaria PSW im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przy ul. Sidorskiej 95/97 w Białej Podlaskiej..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot niniejszego postępowania zamawiany jest na potrzeby projektu pt. Przejdźmy do praktyki! - Pilotażowa ścieżka przygotowania studentów Zarządzania do wejścia na rynek pracy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach umowy nr UDA-POKL.04.01.01.-00-283 09-00..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.