eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › ŚWIADCZENIE USŁUGI OPERATORA PROGRAMU OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI DLA GMINY MYSZKÓW - ETAP III - W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.REALIZACJA PROGRAMU OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI Z PROCESÓW SPALANIA PALIW W INDYWIDUALNYCH ŹRÓDŁACH CIEPŁA POLEGAJĄCA NA ZMNIEJSZENIU NISKIEJ EMISJI Z PROCESÓW SPALANIA PALIW, ZASTOSOWANIU ODNAWIALNYCH I ALTERNATYWNYCH ŹRÓDEŁ CIEPŁA - ETAP III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Myszków: ŚWIADCZENIE USŁUGI OPERATORA PROGRAMU OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI DLA GMINY MYSZKÓW - ETAP III - W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: REALIZACJA PROGRAMU OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI Z PROCESÓW SPALANIA PALIW W INDYWIDUALNYCH ŹRÓDŁACH CIEPŁA POLEGAJĄCA NA ZMNIEJSZENIU NISKIEJ EMISJI Z PROCESÓW SPALANIA PALIW, ZASTOSOWANIU ODNAWIALNYCH I ALTERNATYWNYCH ŹRÓDEŁ CIEPŁA - ETAP III
Numer ogłoszenia: 233104 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201292 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI OPERATORA PROGRAMU OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI DLA GMINY MYSZKÓW - ETAP III - W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: REALIZACJA PROGRAMU OGRANICZANIA NISKIEJ EMISJI Z PROCESÓW SPALANIA PALIW W INDYWIDUALNYCH ŹRÓDŁACH CIEPŁA POLEGAJĄCA NA ZMNIEJSZENIU NISKIEJ EMISJI Z PROCESÓW SPALANIA PALIW, ZASTOSOWANIU ODNAWIALNYCH I ALTERNATYWNYCH ŹRÓDEŁ CIEPŁA - ETAP III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Operatora Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla Gminy Myszków - etap III w ramach zadania inwestycyjnego pn. Realizacja Programu Ograniczania Niskiej Emisji z procesów spalania paliw w indywidualnych źródłach ciepła polegająca na zmniejszeniu niskiej emisji z procesów spalania paliw, zastosowaniu odnawialnych i alternatywnych źródeł ciepła - etap III. 2. Kod CPV zamówienia: Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego: 71313000-5 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71248000-8 Nadzór nad robotami budowlanymi 71247000-1 3. Określenie zakresu i wielkości przedmiotu zamówienia: W ramach pełnienia obowiązków dotyczących świadczenia usługi operatora Programu Ograniczania Niskiej Emisji dla gminy Myszków - etap III wymienionego w ust. 1, Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Zasadami wykonania i odbioru usługi, stanowiącymi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 2) Opracowania i przedstawienia do akceptacji Zamawiającemu wzorów druków niezbędnych do realizacji zadania tj.: - regulaminu udzielania dofinansowania wraz z drukiem wniosku dotyczącym modernizacji źródeł ciepła i instalacji układów solarnych w budynkach indywidualnych realizowanych w ramach Programu ograniczenia niskiej emisji dla gminy Myszków, który będzie podstawą do udziału w Programie, - projektu kosztorysu, - wzoru umowy pomiędzy wykonawcą i instalatorem na wykonanie zadania. 3) Obsługi wszystkich (159 sztuk) umów modernizacyjnych obejmujących: - wymianę kotłów węglowych na kotły węglowe retortowe - 112 szt.- wymianę kotłów węglowych na kotły gazowe - 15 szt. - wymianę kotła węglowego na pompę ciepła - 1 szt. - montaż instalacji solarnych - 31 szt. Poprzez obsługę umów modernizacyjnych rozumie się również: a. uruchomienie punktu informacyjnego na potrzeby Programu dla Gminy Myszków w siedzibie Urzędu Miasta w Myszkowie, czynnego po 4 godz., dwa razy w tygodniu we wtorek oraz czwartek w godzinach od 9.00 - 13.00, b. przeprowadzenie weryfikacji wniosków w celu oceny spełnienia warunków udziału w Programie oraz dokumentów do nich załączanych zgodnie z zasadami zawartymi w Regulaminie Programu, c. przegląd obiektów objętych Programem przy udziale instalatora oraz Inwestora w celu określenia zakresu prac do wykonania, d. przeprowadzenie naboru instalatorów wraz z weryfikacją urządzeń grzewczych przez nich oferowanych do realizacji Programu, e. weryfikację rozwiązań projektowych i dokumentów niezbędnych do sporządzenia kosztorysów (wstępnych i powykonawczych), przedłożonych przez instalatora pod kątem zgodności z Programem, przepisami Prawa budowlanego oraz umowy z WFOŚiGW w Katowicach, f. przygotowanie projektów umów adaptacji i modernizacji obiektów do celów Programu, g. opracowanie i przedłożenie do akceptacji Zamawiającemu harmonogramu realizacji Programu wraz z wyceną w oparciu o wyniki przeprowadzonego przeglądu, h. wykonanie harmonogramu robót instalacyjnych dla obiektów zakwalifikowanych do Programu, i. zawarcie na podstawie zatwierdzonych dokumentacji, umów z instalatorami i uczestnikami Programu, wraz z zapisami określającymi sposób i formę zapłaty, j. współpracę ze stronami biorącymi udział w Programie w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów i kosztorysów wykonywanych dla potrzeb Programu, k. współpracę z instalatorami w zakresie realizacji działań objętych Programem, l. współpracę z dostawcami urządzeń i materiałów w zakresie koordynacji dostaw i zapewnienia napraw gwarancyjnych i serwisowych, m. nadzór i kontrolę nad realizacją robót oraz uczestniczenie w każdorazowym odbiorze zrealizowanych zadań inwestycyjnych objętych umowami zawartymi w ramach Programu, n. oznaczenie miejsca wykonania każdej inwestycji zgodnie z wymogami WFOŚiGW w Katowicach o. kompletowanie i przedstawianie Zamawiającemu dokumentów służących rozliczeniu inwestycji z instytucjami finansującymi, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zasadami finansowania Programu przez WFOŚiGW w Katowicach, p. przekazywanie Zamawiającemu kwartalnych raportów rzeczowo-finansowych z realizacji Programu, q. rozliczenie z WFOŚiGW w Katowicach zgodnie z zestawieniem zadań zrealizowanych w ramach Programu Ograniczania Niskiej Emisji rozliczających każdą transze dofinansowania, r. udział w spotkaniach koordynacyjnych z uczestnikami Programu - przy czym należy przewidzieć konieczność regulowania spraw formalno-prawnych w miejscu zamieszkania Inwestora, s. Po zakończeniu III etapu modernizacji Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania do archiwum Urzędu Miasta Myszków dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji Programu, a w szczególności umów, projektów, kosztorysów, dokumentów finansowych, t. Wykonawca uczestniczył będzie jako przedstawiciel Zamawiającego w kontroli przeprowadzanej przez instytucje współfinansującą Program Ograniczenia Niskiej Emisji. u. Operator jest odpowiedzialny za wady zmniejszające wartość lub użyteczność przedmiotu umowy. Na wniosek Zamawiającego Operator zobowiązany jest do bezpłatnego usunięcia wad w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w zakresie wskazanym w swojej ofercie. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje: 1) Składania ofert częściowych; 2) Zawarcia umowy ramowej; 3) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 4) Wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 5) Rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN). 6) Udzielenia zamówień uzupełniających.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AT GROUP S.A., ul. Główna 5, 42-693 Krupski Młyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102179,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39114,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39114,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68370,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.