eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › Montaż kolektorów słonecznych w Gminie Brzeziny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-08

Brzeziny: Montaż kolektorów słonecznych w Gminie Brzeziny
Numer ogłoszenia: 233098 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112851 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza 16, 96-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8743699, faks 046 8743699.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż kolektorów słonecznych w Gminie Brzeziny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dostawa, montaż i uruchomienie instalacji ciepłej wody użytkowej w kotłowniach indywidualnych z wykorzystaniem kolektorów słonecznych dla 50 szt. gospodarstw domowych znajdujących się na terenie Gminy Brzeziny. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i uzgodnienie jej z właścicielem budynku, dostarczenie, zamontowanie oraz uruchomienie mikroinstalacji, przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem i dostarczeniem instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom, usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: wykonania dokumentacji projektowej i pisemnego uzgodnienia jej z właścicielem gospodarstwa domowego oraz Zamawiającym, uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień jeśli wyniknie taka konieczność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, opracowania szczegółowego harmonogramu rzeczowo -finansowego realizacji przedsięwzięcia i planu BIOZ, zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonanie niezbędnej inwentaryzacji geodezyjnej, powiadomienia właściciela nieruchomości o planowanym terminie prowadzenia prac, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni do stanu poprzedniego, potwierdzone protokołem podpisanym przez zarządcę lub właściciela terenu,wykonania wszelkich niezbędnych i wymaganych inwentaryzacji oraz ekspertyz koniecznych do prawidłowego wykonania projektu technicznego instalacji Warunkiem rozpoczęcia prac realizacyjnych jest zatwierdzenie dokumentacji projektowej przez Zamawiającego. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: W przypadku użycia w SIWZ lub w załącznikach do niej nazw materiałów, producentów, znaków towarowych czy też norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie elementów przedmiotu zamówienia określających wymagany minimalny standard techniczny i jakościowy. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp dopuszcza składanie ofert obejmujących rozwiązania równoważne o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Zgodnie z przepisem art.30 ust.5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, aby na etapie składania ofert Wykonawca zastosował rozwiązania wskazane dokumentacji technicznej lub równoważne, zgodnie z załącznikiem nr 9 do niniejszej specyfikacji Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt: przygotować teren pod budowę wraz z jego oznakowaniem, zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji, rozwiązać kwestię poboru wody i energii elektrycznej, uporządkować teren po zakończeniu budowy, ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie podanym w umowie, dokonać wywozu gruzu i innych materiałów rozbiórkowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia lub ograniczenia zamówienia, wynagrodzenia przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie udokumentowane poniesione już koszty tego zakresu rzeczowego. Prace powinny być wykonane przez Wykonawcę wybranego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z materiałów i przy pomocy sprzętu Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.00.00.00 - Roboty budowlane 44.11.24.10 - Konstrukcje dachowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej realizowanej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ekoinstal Sp. z o.o., Sierakowice Prawe 141D, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 760000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 789932,70

  • Oferta z najniższą ceną: 597687,58 / Oferta z najwyższą ceną: 925939,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.