eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Miechowie przy ulicy Bolesława Prusa 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Kraków: Budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Miechowie przy ulicy Bolesława Prusa 3
Numer ogłoszenia: 233057 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132999 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Miechowie przy ulicy Bolesława Prusa 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego p.n. Budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Miechowie przy ulicy Bolesława Prusa 3. Zamówienie obejmuje roboty do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej, w tym: 1) Projektu wykonawczego architektoniczno-budowlanego (Zagospodarowanie terenu, Projekt architektoniczno budowlany, Projekt ogrodzenia, Projekt zieleni, IBIOZ i Aranżacja pomieszczeń). 2) Projektu wykonawczego konstrukcji. 3) Projektu wykonawczego drogowego (parking i drogi manewrowe). 4) Projektu wykonawczego instalacji sanitarnych zewnętrznych, instalacji sanitarnych (wod.-kan., c.o., gazu, wentylacji i klimatyzacji). 5) Projektu wykonawczego usunięcia kolizji z siecią elektroenergetyczną. 6) Projektu wykonawczego instalacji elektrycznej i projektu wykonawczy instalacji teletechnicznych, wraz z aneksem z dnia 20.06.2014 r. dot. rozmieszczenia elementów wyposażenia teletechnicznego obiektu KPP w Miechowie. 7) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Wykonawca musi zapewnić w ramach ceny oferty w okresie gwarancji prawidłowe działanie systemów: 1) kontroli dostępu, 2) sieci strukturalnej - logicznej, 3) instalacji antenowej radiotelefonów, 4) klimatyzacji, 5) p. poż. i oddymiania, 6) wentylacji mechanicznej, 7) UPS -sów, 8) alarmowych zagrożeniowych i przyzywowych, 9) bramy rozwiernej i furtek, 10) kotłowni i instalacji c.o., 11) odbioru telewizji naziemnej DVB-T, SAT i R, 12) łączności video domofonowej i interkomowej, 13) awaryjnego zasilania, pracy agregatu prądotwórczego, 14) nagłośnienia, 15) łączności telefonicznej, 16) rejestracji i odtwarzania nagrań, 17) dźwigu osobowego, 18) pompowni ścieków, 19) separatora ropopochodnego. 3. Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji do zapewnienia wykonywania czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Koszt tej obsługi należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztu zakupu urządzenia lub kosztów ogólnych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz świadectwa energetycznego budynku. Koszt wykonania opracowań należy wliczyć w cenę oferty poprzez doliczenie do kosztów ogólnych. 5. Wykonawca na własny koszt winien wykonać ewentualną dokumentację zajęcia pasa drogowego oraz uzyskać zezwolenie na zajęcie pasa drogowego i umieszczenie obcych urządzeń w pasie drogowym, wszelkie próby, badania, dokumentację powykonawczą w tym geodezyjną - zgodnie z wymaganiami prawa polskiego, uzyskać na własny koszt warunki i dostawę mediów dla celów budowy. Koszt powyższych działań jak również opłat (na przykład za zajęcie pasa drogowego) Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty poprzez doliczenie do kosztów ogólnych. 6. Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 4 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca przed złożeniem oferty winien sprawdzić i ustalić we własnym zakresie ilości robot na podstawie opracowań projektowych. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie: a) materiałów, urządzeń dla których wskazano w dokumentacji projektowej nazwy producentów oraz b) techniki wykonania robót budowlanych, przy czym zastrzega, że oferowane zamienniki urządzeń oraz efekt prac muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami (nie gorszymi) określonymi w dokumentacji projektowej, w tym także okresem gwarancyjnym, jakie zakładano w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi liczyć się z faktem, iż zmiana urządzeń lub rozwiązań wykonawczych na inne, niż zakłada dokumentacja projektowa, może nieść za sobą potrzebę dostosowania dokumentacji projektowej do nowych rozwiązań w niezbędnym zakresie, wymaganym prawem budowlanym i innymi przepisami z nim związanymi. W związku z tym istnieje ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań, niż przyjęte w dokumentacji projektowej. UWAGA: Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania materiałów, urządzeń równoważnych, Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane materiały, urządzenia oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej. 8. Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane, materiały i urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. 9. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu określone są w załączniku Nr 11 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAND Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy, Andrzej Grygiel, Jasienna 200, 33-322 Korzenna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13618901,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11990000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11990000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16417137,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.