eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania i opracowania danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali



Ogłoszenie z dnia 2010-08-27

Krosno Odrzańskie: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania i opracowania danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali
Numer ogłoszenia: 233015 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim , ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3830218, faks 068 3830236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow.krosno-odrz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania i opracowania danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest wykonanie wektorowej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO oraz pozyskanie i opracowanie danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali, a także danych ewidencyjnych dotyczących użytków gruntowych i klas gleboznawczych dla wybranych obrębów wiejskich Gminy Gubin oraz wybranych obrębów wiejskich gminy Krosno Odrzańskie : ZADANIE I : Gmina Gubin - obręb Sękowice i obręb Gubinek ZADANIE II : Gmina Krosno Odrzańskie - obręb Marcinowice i obręb Radnica Szklarka oraz uzupełnienie istniejącej ewidencji gruntów i budynków (części opisowej i kartograficznej) o dane zgodne z wymogami rozporządzenia z dnia 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 33 1090 1551 0000 0001 0497 6790. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Dokument potwierdzający wniesienie wadium winien być załączony do oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, na każdej stronie lub na jednej z nich ze wskazaniem ilości poświadczonych stron.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych osób zdolnych do wykonania zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosno-odrz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ulica Piastów 10 b 66-600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2010 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim ulica Piastów 10 b 66-600 Krosno Odrzańskie sekretariat pok nr 115.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizację ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania i opracowania danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali Gmina Gubin - obręb Sękowice i obręb Gubinek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest wykonanie wektorowej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO oraz pozyskanie i opracowanie danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali, a także danych ewidencyjnych dotyczących użytków gruntowych i klas gleboznawczych dla wybranych obrębów wiejskich Gminy Gubin oraz wybranych obrębów wiejskich gminy Krosno Odrzańskie oraz uzupełnienie istniejącej ewidencji gruntów i budynków (części opisowej i kartograficznej) o dane zgodne z wymogami rozporządzenia z dnia 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizację ewidencji gruntów i budynków w zakresie pozyskania i opracowania danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali Gmina Krosno Odrzańskie - obręb Marcinowice i obręb Radnica Szklarka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem opracowania jest wykonanie wektorowej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO oraz pozyskanie i opracowanie danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali, a także danych ewidencyjnych dotyczących użytków gruntowych i klas gleboznawczych dla wybranych obrębów wiejskich Gminy Gubin oraz wybranych obrębów wiejskich gminy Krosno Odrzańskie oraz uzupełnienie istniejącej ewidencji gruntów i budynków (części opisowej i kartograficznej) o dane zgodne z wymogami rozporządzenia z dnia 29.03.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.