To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Nowy Staw: DOSTAWA MIAŁU DO KOTŁOWNI ZARZĄDZANEJ PRZEZ ADMINISTRACJĘ DOMÓW MIESZKALNYCH W NOWYM STAWIE
Numer ogłoszenia: 232935 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 198112 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Mieszkalnych, ul. Westerplatte 20, Nowy Staw, woj. pomorskie, tel. 055 6478381, fax 055 6477007.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MIAŁU DO KOTŁOWNI ZARZĄDZANEJ PRZEZ ADMINISTRACJĘ DOMÓW MIESZKALNYCH W NOWYM STAWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa miału o odpowiednich parametrach wraz z rozładunkiem do kotłowni przy ulicy Bankowej 2 zarządzanej przez Administrację Domów Mieszkalnych w Nowym Stawie w łącznej ilości około 1200 ton, zależnej od warunków atmosferycznych podczas sezonu grzewczego 2008/2009. Dostawy będą wykonywane w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego a w szczególności dostawa miału węglowego który musi spełniać następujące normy : - kaloryczności powyżej 22 500 KJ/kg - zawartość popiołu do 15% - zawartość siarki do 0,6% - wilgotność do 14% - nie może zawierać zanieczyszczeń i domieszek mineralnych innych niż występujących w procesie technologicznym pozyskiwania miału Uwaga: Termin płatności za dostawy w okresie od 01.10.2008r. do 31.12.2008r. 60 dni od daty wystawienia faktury a za dostawy w okresie od 01.01.2009r. do końca sezonu grzewczego 2008/2009 90 dni od daty wystawienia faktury..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.00 - 10.00.00.00 60.12.31.00 - 60.12.31.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 372000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE TRANSFER NIEDZIELSKI SPÓŁKA JAWNA
- Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe TRANSFER Henryk Niedzielski, ul. Starogardzka 4, 83-250 Skarszewy, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 310zł za 1000kg
- Oferta z najniższą ceną: 310zł za 1000kg oferta z najwyższą ceną: 340,85zł za 1000kg
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.