eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa dożywania uczniów Szkoły Podstawowej nr 95 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Wrocław: Usługa dożywania uczniów Szkoły Podstawowej nr 95 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 232924 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 95 , ul. Starogajowa 66-68, 54-047 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3542995, faks 071 3580025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szkola95.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dożywania uczniów Szkoły Podstawowej nr 95 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dożywiania uczniów Szkoły Podstawowej nr 95 we Wrocławiu, polegająca na dostarczaniu i dystrybucji zestawów obiadowych około 80 uprawnionym uczniom Zamawiającego (usługa cateringowa). Liczba uczniów może ulegać zmianom, a w okresie wakacji letnich, liczba ta może ulec istotnemu zmniejszeniu. W miesiącu lipcu realizacja przedmiotu zamówienia będzie zawieszona. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) przygotowywanie posiłków, b) dostarczanie posiłków, c) porcjowanie i dystrybucję posiłków, d) mycie i wyparzanie naczyń, sztućców i garnków, e) sprzątanie stołówki i kuchni, f) odbiór i utylizacja resztek pokonsumpcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ - Wzór umowy. Załącznik 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia będzie następnie załącznikiem do umowy zawieranej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego zamówienia. 3. Wykonawca dostarczać będzie posiłki na własny koszt i ryzyko, pojazdem przystosowanym do przewożenia żywności dopuszczonym przez właściwą Powiatową Inspekcję Sanitarną. Posiłki winny być transportowane w specjalistycznych termosach/pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw i posiadających pozytywną opinię właściwej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej. 3. Dostarczenie posiłków będzie stwierdzone dokumentem odbioru, podpisanym przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4. Wykonawca może korzystać ze sztućców i naczyń oraz garnków Zamawiającego będących na wyposażeniu kuchni. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: a) przyjął warunki umowy zgodnie z wzorem umowy, b) sporządził i dołączył do oferty Formularz cenowy, c) posiadał wdrożony system HACCP, d) posiadał w trakcie realizacji umowy ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 30% wartości przedmiotowego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie umowy trwające nie krócej niż 9 miesięcy każda, polegające na usłudze dożywiania dzieci w wieku przedszkolnym lub szkolnym, na kwotę o wartości minimum 50.000 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który: - dysponuje kuchnią, posiadającą aktualną pozytywną opinię właściwej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej i pozwalającą przygotować każdego dnia co najmniej 80 posiłków (obiadów), - dysponuje pojazdem (co najmniej jednym) przystosowanym do przewożenia żywności dopuszczonym przez właściwą Powiatową Inspekcję Sanitarną

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 2. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) Zamawiający przewiduje w uzasadnionych sytuacjach możliwość okresowej zmiany jadłospisów, 2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia nowych diet nie wyszczególnionych w jadłospisach, w sytuacji gdy u uczniów Zamawiającego objętych usługą dożywiania stwierdzona zostanie konieczność ich stosowania, 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmian formalno-organizacyjnych, 4) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla dostaw objętych zamówieniem, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy zmiany stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano). Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 4. Wszelkie zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010. nr 113, poz.759 ze zmianami) i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szkola95.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 95 ul. Starogajowa 66-68 54-047 Wrocław Sekretariat, pok. nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 95 ul. Starogajowa 66-68 54-047 Wrocław Sekretariat, pok. nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający oświadcza, że dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami poprzez pocztę elektroniczną (e-mail). Korespondencję kierowaną do Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są kierować na nr faksu: 71/358-00-25 lub na adres poczty elektronicznej: place@szkola95.com.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.