eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji2-dniowych Warsztatów Liderów Młodzieżowych - Róża Wiatrów dla młodzieży w wieku 15-18 lat z terenu województwa małopolskiego oraz 2-dniowej Narady dla Pełnomocników Gminnych ds. Uzależnień powołanych przez Wójtów (Burmistrzów, Prezydentów Miast) z terenu Województwa Małopolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-06

Kraków: Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji: 2-dniowych Warsztatów Liderów Młodzieżowych - Róża Wiatrów dla młodzieży w wieku 15-18 lat z terenu województwa małopolskiego oraz 2-dniowej Narady dla Pełnomocników Gminnych ds. Uzależnień powołanych przez Wójtów (Burmistrzów, Prezydentów Miast) z terenu Województwa Małopolskiego
Numer ogłoszenia: 232913 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 182979 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji: 2-dniowych Warsztatów Liderów Młodzieżowych - Róża Wiatrów dla młodzieży w wieku 15-18 lat z terenu województwa małopolskiego oraz 2-dniowej Narady dla Pełnomocników Gminnych ds. Uzależnień powołanych przez Wójtów (Burmistrzów, Prezydentów Miast) z terenu Województwa Małopolskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji: 2-dniowej Narady dla Pełnomocników Gminnych ds. Uzależnień powołanych przez Wójtów (Burmistrzów, Prezydentów Miast) z terenu Województwa Małopolskiego. 2. Część 2 obejmuje usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji 2-dniowej Narady dla Pełnomocników Gminnych ds. Uzależnień powołanych przez Wójtów (Burmistrzów, Prezydentów Miast) z terenu Województwa Małopolskiego w październiku 2014 r. w hotelu w granicach administracyjnych gminy Mogilany lub gminy Wieliczka lub gminy Niepołomice lub gminy Myślenice. Usługa obejmuje: a) Usługę noclegową w dniach od 23 do 24 października 2014 r. (tj. 1 nocleg) przy zapewnieniu 8 jednoosobowych pokoi oraz 20 dwuosobowych pokoi. Śniadanie hotelowe ma być wliczone w cenę noclegu. Każdy z pokoi musi być wyposażony w TV, telefon stacjonarny oraz łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym. b) Serwis kawowy dla 48 osób w dniach 23 i 24 października 2014 r. w godzinach zgodnych z ramowym Programem Narady stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Na serwis kawowy składać się ma: gorąca kawa rozpuszczalna, herbata, woda mineralna niegazowana, dodatki: mleko, cukier, cytryna - bez ograniczeń, mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje), w ilości nie mniejszej niż 50 g z każdego rodzaju na osobę, ciasto domowe - po min. 2 kawałki na osobę, soki owocowe (min. 2 rodzaje) w ilości nie mniejszej niż 250 ml na osobę. c) Obiad dwudaniowy dla 48 osób w dniach 23 i 24 października 2014 r. w godzinach zgodnych z ramowym Programem Narady stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, zgodnie z poniższym opisem: zupa - 300 g, ciepłe danie główne (mięso lub ryba) - 150 g, dodatki (ziemniaki gotowane, opiekane lub frytki) - 150 g, 3 rodzaje surówek lub warzywa gotowane - 100 g, 2 rodzaje soków - 200 ml, woda mineralna - 200 ml /podana w dzbankach. Przykładowy zestaw: zupa cebulowa z grzankami - 300 g, filet drobiowy de volaille (150 g), ziemniaki opiekane - 150 g, 3 rodzaje surówek - 100 g, sok - 200 ml, woda mineralna - 200 ml /podana w dzbankach. Podane wagi dotyczą minimalnych ilości dla 1 osoby. Szczegółowe menu na każdy dzień realizacji zamówienia wymaga akceptacji przedstawiciela Zamawiającego. Uzgodnienie szczegółowego menu nastąpi przed podpisaniem umowy. d) Kolację w formie bufetu w stylu regionalnym dla 48 osób w dniu 23 października 2014 r. w godzinach zgodnych z ramowym Programem Narady stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, podczas której Wykonawca zapewni co najmniej dwugodzinną atrakcję regionu w postaci degustacji tradycyjnych miejscowych potraw regionalnych, składających się z: przystawki w postaci przekąsek zimnych - min 30 g/os, gorącego dania głównego z dodatkami - min. 200 g/os, słodkiego deseru - min. 60 g/os, napojów bezalkoholowych - min. 200 ml/os. tj. kawa, herbata, soki. Wraz z oprawą muzyczną lub opcjonalnie w sprzyjających warunkach pogodowych kolacja dla 48 osób w formie ogniska lub grilla (np. bigos, kiełbaski pieczone/grillowane, szaszłyki, 3 rodzaje surówek, pieczywo jasne, ciemne, bagietki, napoje ciepłe i zimne: herbata z cytryną, soki owocowe). Zorganizowanie przez Hotel dodatkowej max 2 godzinnej atrakcji dla uczestników Narady po kolacji w dniu 23 października 2014 r. w postaci do wyboru: zabiegi SPA/ basen /krótkie zwiedzanie okolic z przewodnikiem, wieczór tematyczny związany z regionem, w którym odbywa się narada/ konkursy/ gry zespołowe/ lub inne. e) Wynajem 2 sal warsztatowych mieszczących minimum po 20 os. w dn. 23 i 24 października 2014 r. w godzinach zgodnych z Programem Narady stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz wynajem 1 sali wykładowej mieszczącej minimum 45 osób w dniach 23 i 24 października 2014 r. w godzinach zgodnych z Programem Narady stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy. Sale warsztatowe oraz sala wykładowa najlepiej z oknami oraz bez filarów utrudniających kontakt wzrokowy prowadzących z uczestnikami. Ponadto sale warsztatowe mają być zaopatrzone w: stół, krzesła, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, tablicę flipchart z papierem, 4 pisaki/flamastry. Wymagania co do sali wykładowej to: nagłośnienie, rzutnik multimedialny, laptop, ekran projekcyjny, minimum 45 krzeseł oraz prezydium dla wykładowców w postaci stołu z miejscami siedzącymi dla 5 osób ze swobodną możliwością umieszczenia na nim laptopa. Wymagana jest w hotelu 1 osoba potrzebna do pomocy przy obsłudze technicznej. f) Zapewnienie co najmniej 20 miejsc parkingowych dla organizatorów i uczestników Narady w dniach 23 i 24 października 2014 r. 3) Pozostałe postanowienia dla części 2 zamówienia: a) Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być wykonywane w jednym budynku, czyli sale warsztatowe, sala wykładowa oraz usługi restauracyjne mają być zapewnione w tym samym budynku. b) Obiekt hotelarski usytuowany w odległości nie większej niż 600 m od przystanku linii busowych/autobusowych (odległość liczona nie w linii prostej tylko według drogi przeznaczonej dla pieszych lub samochodów). c) Udostępnienie pokoi w hotelu od godz. 10:00, w przypadku niemożności udostępnienia pokojów uczestnikom w ww. godzinach, hotel musi udostępnić pomieszczenie zamykane na klucz, w którym możliwe będzie pozostawienie bagaży przez osoby, które korzystać będą z noclegu podczas trwania warsztatów czy narady.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 obejmuje usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby realizacji 2-dniowej Narady dla Pełnomocników Gminnych ds. Uzależnień powołanych przez Wójtów (Burmistrzów, Prezydentów Miast) z terenu Województwa Małopolskiego w październiku 2014 r. w hotelu w granicach administracyjnych gminy Mogilany lub gminy Wieliczka lub gminy Niepołomice lub gminy Myślenice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa Dom-DiT s.c., D. J. Gwóźdź, S. T. Iwulscy, ul. Grunwaldzka 15H, 32-005 Niepołomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18748,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.