eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Dostawa błon i odczynników RTG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-16

Skierniewice: Dostawa błon i odczynników RTG
Numer ogłoszenia: 23290 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach , ul. Rybickiego 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8340821, 046 8340757, faks 046 8340821.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsz-skier.pl/dzp

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa błon i odczynników RTG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa błon i odczynników RTG dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Skierniewicach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3, 32.35.48.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie ma obowiązku wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca składa oświadczenie (załącznik nr 2), że spełnia warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca składa oświadczenie (załącznik nr 2), że spełnia warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca składa oświadczenie (załącznik nr 2), że spełnia warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Wykonawca składa oświadczenie (załącznik nr 2), że spełnia warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych, zgodne z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienie. 7. Formularz cenowy, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie wyrobu medycznego do obrotu oraz wprowadzenie do używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz. U. 2010r. Nr 107 poz. 679) - stosownie do klasyfikacji wyrobu: - deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi (oświadczenie wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela) - certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej CE, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, - zgłoszenie/powiadomienie/ decyzja Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - formularz cenowy załącznik nr 3. - w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20.05.2010r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty wprowadzające te produkty do obrotu i stosowania 9. Karty charakterystyki. Karty należy umieścić w odrębnej kopercie 10. Świadectwa Rejestracji, atesty lub zgłoszenia do rejestru, deklaracje zgodności wystawionej przez wytwórcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsz-skier.pl/dzp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w Wojewódzkim Szpitalu Zespolony w Skierniewicach, ul. Rybickiego 1, 96-100 Skierniewice pok. nr 19 lub za zaliczeniem pocztowym (cena za 1 stronę 0,30 zł)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach, ul. Rybickiego 1, 96-100 Skierniewice pok. nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa błon i odczynników RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa błon i odczynników RTG dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Skierniewicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3, 32.35.48.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa błon i odczynników RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa błon i odczynników RTG dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Skierniewicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-2, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3, 32.35.48.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa błon i odczynników RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa błon i odczynników RTG dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Skierniewicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3, 32.35.48.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.