eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadaniaUsuwanie skutków klęsk żywiołowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-27

Dębica: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych.
Numer ogłoszenia: 232885 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6803342, 6803310, faks 14 6803336.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - przedmiary robót - wykonane przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający nie precyzuje konkretnych warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający nie precyzuje konkretnych warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający nie precyzuje konkretnych warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający nie precyzuje konkretnych warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych , wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian. 2. Wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy możliwa jest zmiana umowy dotycząca : 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w następujących przypadkach: a) wstrzymania robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy, b) wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art.67 ust.1 pkt.5 litera b)ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w przypadkach określonych w pkt.2) c) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp. d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych tj. : - temperatury otoczenia poniżej - 5 ° C utrzymującej się przez minimum 7 dni, - ciągłych opadów, trwających minimum 3 dni ,przekraczających średnie opady na danym terenie . e) wystąpienia osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad normy, dotyczy również wystąpienia innych, nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy, 2) zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadku : a) zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. b) zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych poszczególnych elementów obiektu niż przewidzianych w dokumentacji projektowej, c) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) Innych postanowień umowy w przypadkach: a) zmiany stawek podatku od towarów i usług, b) zmiany nazwy zadania, 4) Warunkiem dokonania zmian określonych w ust.2 pkt.1 jest wpływ ich przyczyn, na dochowanie terminu wykonania robót. 3. Możliwa jest zmiana umowy dotycząca powołania kierownika robót budowlanych (§ 7 ust.3 umowy) oraz ustanowienia przez Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego (§ 7 ust.1 umowy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13 - pokój 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Część 1 : rowy na działkach nr ewid. 21-2, 265, 284, 339, 970, 544, 15,48-1, 1548-2, 1548-3, 1548-4, 2591, 2996, 3021, 3069, w miejscowości Pustków - o łącznej długości 9 650,00 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych w miejscowości Pustków - o łącznej długości 9 650,00 m . Opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - przedmiary robót - wykonane przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Część 2 : - rowy na działkach nr ewid. 1627-3, 1627-6, 1627-9, w m. Kędzierz, - rowy na działkach nr ewid. 45-6, 45-7, 877-3, w m. Nagawczyna, - rowy na działkach nr ewid. 1197, 2217, 1199, 1198, 1011, 1201, w m. Paszczyna, o łącznej długości 4 150,00 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych w miejscowościach: Kędzierz, Nagawczyna, Paszczyna o łącznej długości 4 150,00 m . Opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - przedmiary robót - wykonane przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Część 3 : - rowy na działkach nr ewid. 2250, 2336, 2422-2, 2424-2, 2292-2, 2335-2, 2261, 2552, 2554, w miejscowości Kochanówka, o łącznej długości 5 500,00 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na rowach odwadniających stanowiących własność Mienia Komunalnego Gminy Debica, w ramach zadania: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych w miejscowości Kochanówka, o łącznej długości 5 500,00 m . Opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- wykonana przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39 - przedmiary robót - wykonane przez firmę: Pracownia Usługowa MELIORANT - Roman Bieniasz , 39-200 Dębica, ul. Strumskiego 12 m.39.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.