eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg na dostawę1). systemu przestrzennego pomiaru pól odkształceń metoda elektronicznej interferometrii plamkowej ESPI; 2). zestawu pomiarowego cyfrowego mikrometru optycznego; 3). zestawu ekstensometrów do pomiarów wysokotemperaturowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Warszawa: Przetarg na dostawę: 1). systemu przestrzennego pomiaru pól odkształceń metoda elektronicznej interferometrii plamkowej ESPI; 2). zestawu pomiarowego cyfrowego mikrometru optycznego; 3). zestawu ekstensometrów do pomiarów wysokotemperaturowych.
Numer ogłoszenia: 232880 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk , ul. Świętokrzyska 21, 00-049 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 826 65 08, fax. (022) 826 98 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ippt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na dostawę: 1). systemu przestrzennego pomiaru pól odkształceń metoda elektronicznej interferometrii plamkowej ESPI; 2). zestawu pomiarowego cyfrowego mikrometru optycznego; 3). zestawu ekstensometrów do pomiarów wysokotemperaturowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokiej klasy, fabrycznie nowego: 1). systemu przestrzennego pomiaru odkształceń metodą elektronicznej interferometrii plamkowej ESPI, wyposażonego w trójwymiarową głowicę optyczną z dioda laserową, kamerą CCD do rejestracji obrazów oraz optykę oświetlenia; 2). zestawu pomiarowego cyfrowego mikrometru optycznego (digital optical micrometer), przeznaczonego do bezdotykowych pomiarów wielkości geometrycznych, takich jak średnica przedmiotu osiowosymetrycznego, odległość pomiędzy krawędziami przedmiotu lub odległość pomiędzy przedmiotami; 3). dwóch ekstensometrów wysokotemperaturowych do pomiarów zmian odkształceń próbki w kierunku równoległym do kierunku obciążenia (wydłużenie) oraz w kierunku poprzecznym (przewężenie)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ 1 - wadium 5.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego; 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 Pzp.;3. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Pzp: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i oświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Dokonanie oceny spełnienia warunków odbywa się na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wynikających z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów wydanym na podstawie upoważnienia zawartego w art. 26 ust.4 ustawy. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 24 i art.22 ust 1 Pzp jest zawarte na formularzu ofertowym załączonym do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla CZEŚCI 1 zamówienia: I. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru do SIWZ. - załącznik nr 1A, II. Formularz zgodności parametrów techniczno - eksploatacyjnych zgodnie z załącznikiem nr 2, III. Wykaz dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia - załącznik nr 5, IV.Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie (25 art. Pzp.). A. na potwierdzenie statusu prawnego: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z określeniem zakresu pełnomocnictwa, 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1, 2 i 4: a) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające, że: i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, ii) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, iii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 7) Dokumenty, o których mowa w pkt 6) lit a) ppkt i, ii oraz lit b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6 lit a) ppkt iii, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3, 4, 6 składa każdy z Wykonawców, pozostałe mogą być złożone wspólnie. B. na potwierdzenie zdolności ekonomicznej i finansowej: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie dokumenty wymienione w pkt 1, 2 składa każdy z Wykonawców. C. na potwierdzenie zdolności wykonania dostawy: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (2006-2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.3 dostaw dla każdej części zamówienia (w tym dla części 1 min. 2 dostaw na terenie UE), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (np. referencje); 2) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie dokumenty wymienione w pkt 1 mogą być składane przez Wykonawców łącznie. Dokumenty wymagane dla CZĘŚCI 2 i 3 zamówienia: V. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru do SIWZ. - załączniki nr 1B, 1C dla poszczególnych części zamówienia; VI. Formularz zgodności parametrów techniczno - eksploatacyjnych zgodnie z załącznikami nr 3, nr 4.; VII. Wykaz dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia - załącznik nr 5; VIII. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie (25 art. Pzp.). A. na potwierdzenie statusu prawnego: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z określeniem zakresu pełnomocnictwa, 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1: a) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, ii) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 4) Dokumenty, o których mowa w pkt 3) lit a) ppkt i, ii powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3 składa każdy z Wykonawców, pozostałe mogą być złożone wspólnie. B. na potwierdzenie zdolności wykonania dostawy: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (2006-2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min.3 dostaw dla każdej części zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (np. referencje); 2) w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie dokumenty wymienione w pkt 1 mogą być składane przez Wykonawców łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ippt.gov.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN ul. Świętokrzyska 21 00-049 Warszawa pok.74.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN ul. Świętokrzyska 21 00-049 Warszawa pok.74.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa systemu przestrzennego pomiaru odkształceń metodą elektronicznej interferometrii plamkowej ESPI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokiej klasy, fabrycznie nowego systemu przestrzennego pomiaru odkształceń metodą elektronicznej interferometrii plamkowej ESPI, wyposażonego w trójwymiarową głowicę optyczną z diodą laserową, kamerą CCD do rejestracji obrazów oraz optykę oświetlenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Dokładność pomiaru - 10
    • 3. Darmowa aktualizacja oprogramowania - 10
    • 4. Gwarancja urządzenia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawu pomiarowego cyfrowego mikrometru optycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokiej klasy, fabrycznie nowego zestawu pomiarowego cyfrowego mikrometru optycznego (digital optical micrometer), przeznaczonego do bezdotykowych pomiarów wielkości geometrycznych, takich jak średnica przedmiotu osiowosymetrycznego, odległość pomiędzy krawędziami przedmiotu lub odległość pomiędzy przedmiotami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Zakres pomiarowy - 10
    • 3. Gwarancja - 10
    • 4. Częstość pomiaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa dwóch ekstensometrów wysokotemperaturowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wysokiej klasy, fabrycznie nowych dwóch ekstensometrów wysokotemperaturowych do pomiarów zmian odkształceń próbki w kierunku równoległym do kierunku obciążenia (wydłużenie) oraz w kierunku poprzecznym (przewężenie)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Zakres pomiaru próbek (baza pomiarowa) - 10
    • 3. Gwarancja - 10
    • 4. Maksymalna temperatura pracy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.