eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł na sfinansowanie niedoboru budżetu Gminy Wiejskiej Lubaczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Lubaczów: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł na sfinansowanie niedoboru budżetu Gminy Wiejskiej Lubaczów
Numer ogłoszenia: 232848 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiejska Lubaczów , ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 632 16 84, fax. 016 632 26 56.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł na sfinansowanie niedoboru budżetu Gminy Wiejskiej Lubaczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.500.000 zł na sfinansowanie niedoboru budżetu Gminy Wiejskiej Lubaczów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat warunkując powyższe otrzymaniem środków z innych źródeł oraz możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat. Wymagane warunki i charakterystyka warunków kredytu: 1) Kwota i waluta 1.500.000 PLN. 2) Wymagany termin zawarcia umowy i uruchomienia kredytu: październik/listopad 2008 3) Data wykorzystania kredytu: do dnia 31.12.2008 r. 4) Planowany okres kredytowania - 60 miesięcy (do dnia 30.11.2014 r.). 5) Karencja: a) odsetki: bez karencji spłata w okresie 30.11.2008 r. - 30.11.2014 r.), b) kapitał: 2 lata (spłata w okresie 30.11.2010 r. - 30.11.2014 r.). 6) Terminy spłaty: a) odsetki: miesięcznie, b) kapitał: miesięczne. 7) Spłata kredytu: równe raty miesięczne, wg. harmonogramu opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. 8) Odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia i naliczane ostatniego dnia każdego miesiąca. 9) Oprocentowanie : zmienna stopa procentowa liczona w stosunku rocznym opartym na stawce WIBOR 1M. 10) Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego jest ustalona na podstawie stawki bazowej WIBOR 1M, powiększona o marżę banku. Marża banku przedstawiona w ofercie przetargowej nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. 11) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż prowizja przygotowawcza oraz oprocentowanie liczone wg. stawki WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy. 12) Wysokość prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanego kredytu: 0%. 13) Wysokość prowizji rekompensacyjnej od kwoty spłaconej przed terminem: 0% 14) Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Projekt umowy wraz z harmonogramem o którym mowa w pkt. 7 SIWZ, zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych, ustawą Prawo bankowe oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia przygotuje Wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą: spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty odrzucone. Ponadto zamawiający odrzuci oferty sporządzone niezgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (np. niżej wymienione w pkt 1) i 2.)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki (opracowane wg wzorów załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz sporządzone samodzielnie przez Wykonawcę w przypadku braku wzorów): 1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Przygotowany przez Wykonawcę, parafowany przez niego wzór umowy zgodny z ustawami: Prawo zamówień publicznych, Prawo bankowe oraz z niniejszą SIWZ wraz z wypełnionym harmonogramem spłat przy założeniu, że całość kredytu zostanie udzielona w terminie do dnia 31.12.2008 r. oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.: 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity - Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655/..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, Pokój nr 1, Krzysztof Krzemiński, nieodpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, Pokój nr 4 - Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.