eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebiatów › Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Gminie Trzebiatów w latach 2012-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-25

Trzebiatów: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Gminie Trzebiatów w latach 2012-2013
Numer ogłoszenia: 23278 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej , ul. Sportowa 19, 72-320 Trzebiatów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3872623, faks 091 3872623.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Gminie Trzebiatów w latach 2012-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Gminie Trzebiatów obejmuje: Wykaz terenów: Trzebiatów: Bulwar nad Regą, Dworcowa, Głęboka, Pocztowa, Kołobrzeska, Kościuszki - Witosa, Kilińskiego, Mostowa/Strumykowa/Śluzowa, Droga do Nowielic, Wojska Polskiego, Żabia/Wolności, Plac Lipowy/teren wokół spichrza, II Pułku Ułanów, Parkowa, Rynek, Słowackiego/Woj.Pol., Śluzowa i Nadbrzeżna, Sportowa, Torowa/Plac przy Torowej, Zagórska, CPN, Kamieniecka, Park PKS, Mleczna, Muzealna, Plac Zjednoczenia, Sienkiewicza, Zielona, Ciasna, Ogrodowa, Wojska Polskiego/ teren przy Domu Kultury, Nowa; Włodarka: Nowa droga przez wieś; Mrzeżyno: Trzebiatowska/ przy OSiR i PKS do pomnika + teren przy pomniku, Trzebiatowska-Tysiąclecia skrzyżowanie, Tysiąclecia, Kołobrzeska, Bałtycka, Zabytkowa, Letniskowa(róg Letniskowej i Kołobrzeskiej i Tysiąclecia), Nadmorska, Torowa, Kopernika. Zakres utrzymania: Powierzchnia do utrzymania - ok. 66.479,00 m2 Żywopłoty - ok. 3.458,00 mb Drzewa - ok. 606 szt. Ławki - ok. 93 szt. Wykaz czynności i częstotliwość ich wykonania: Koszenie traw (od maja do września w razie potrzeby i w październiku) - 2/miesiącu/5 miesięcy, Zgrabianie skoszonej trawy - natychmiast po skoszeniu Cięcie żywopłotów - 1/miesiącu/5 miesięcy, Zbieranie odciętych pędów - natychmiast po przycięciu, Odchwaszczanie (ok. 2000 m2) - 1/miesiącu/4 miesiące, Wygrabianie liści - 2/roku (jesień, wiosna), Przycinanie krzewów - 1/rok, Usuwanie odrostów krzewów - natychmiast po przycięciu, Pielenie klombów - 1/miesiącu/4 miesiące, Prześwietlanie koron drzew - 1/rok, Usuwanie odrostów drzew - 1/miesiącu/4 miesiące, Malowanie ławek - 1/rok (na wiosnę). Dodatkowe czynności: 1. Obsadzenie roślinnością ozdobną (kwiatami) oraz podlewanie i zasilanie: a) wcinek w trawnikach: 19 wcinek - Trzebiatów ul. II-go Pułku Ułanów oraz 2 wcinki - ul. Bałtycka w Mrzeżynie. b) Teren przy pomniku przy ul. Trzebiatowskiej w Mrzeżynie. c) Kwietników wiszących kaskadowych w Trzebiatowie i Mrzeżynie w ilości 60 szt. d) Donic betonowych przy ul. Bałtyckiej w Mrzeżynie w ilości 9 szt. Szczegółowy zakres zamówienia opisano w III Rozdziale Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualne zezwolenie na odbiór odpadów ulegających biodegradacji (zielonych) - dokument stwierdzający możliwość przekazania odpadów do dalszego przetworzenia lub unieszkodliwienia. Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział II.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział II.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełnienie dokumentu stanowiącego wzór nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia: > Kosiarka żyłkowa min. - 2 szt. > Kosiarka spalinowa samojezdna min. - 2 szt. > Pilarka do drzewa min. - 1 szt. > Pilarka gałęziowa na wysięgniku min. - 1 szt. > Nożyce spalinowe min. - 1 szt. > Samochód do zbiórki i transportu odpadów ( sprzęt musi spełniać normy obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie emisji spalin i ochrony środowiska) min. - 1 szt. Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział II.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział II.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział II.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty stanowiący wzór nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtrzebiatow.rekord.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej, ul. Sportowa 19, 72-320 Trzebiatów, pokój nr 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej, ul. Sportowa 19, 72-320 Trzebiatów, pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.