Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-25
Trzebiatów: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Gminie Trzebiatów w latach 2012-2013
Numer ogłoszenia: 23278 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej , ul. Sportowa 19, 72-320 Trzebiatów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3872623, faks 091 3872623.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Gminie Trzebiatów w latach 2012-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni w Gminie Trzebiatów obejmuje: Wykaz terenów: Trzebiatów: Bulwar nad Regą, Dworcowa, Głęboka, Pocztowa, Kołobrzeska, Kościuszki - Witosa, Kilińskiego, Mostowa/Strumykowa/Śluzowa, Droga do Nowielic, Wojska Polskiego, Żabia/Wolności, Plac Lipowy/teren wokół spichrza, II Pułku Ułanów, Parkowa, Rynek, Słowackiego/Woj.Pol., Śluzowa i Nadbrzeżna, Sportowa, Torowa/Plac przy Torowej, Zagórska, CPN, Kamieniecka, Park PKS, Mleczna, Muzealna, Plac Zjednoczenia, Sienkiewicza, Zielona, Ciasna, Ogrodowa, Wojska Polskiego/ teren przy Domu Kultury, Nowa; Włodarka: Nowa droga przez wieś; Mrzeżyno: Trzebiatowska/ przy OSiR i PKS do pomnika + teren przy pomniku, Trzebiatowska-Tysiąclecia skrzyżowanie, Tysiąclecia, Kołobrzeska, Bałtycka, Zabytkowa, Letniskowa(róg Letniskowej i Kołobrzeskiej i Tysiąclecia), Nadmorska, Torowa, Kopernika. Zakres utrzymania: Powierzchnia do utrzymania - ok. 66.479,00 m2 Żywopłoty - ok. 3.458,00 mb Drzewa - ok. 606 szt. Ławki - ok. 93 szt. Wykaz czynności i częstotliwość ich wykonania: Koszenie traw (od maja do września w razie potrzeby i w październiku) - 2/miesiącu/5 miesięcy, Zgrabianie skoszonej trawy - natychmiast po skoszeniu Cięcie żywopłotów - 1/miesiącu/5 miesięcy, Zbieranie odciętych pędów - natychmiast po przycięciu, Odchwaszczanie (ok. 2000 m2) - 1/miesiącu/4 miesiące, Wygrabianie liści - 2/roku (jesień, wiosna), Przycinanie krzewów - 1/rok, Usuwanie odrostów krzewów - natychmiast po przycięciu, Pielenie klombów - 1/miesiącu/4 miesiące, Prześwietlanie koron drzew - 1/rok, Usuwanie odrostów drzew - 1/miesiącu/4 miesiące, Malowanie ławek - 1/rok (na wiosnę). Dodatkowe czynności: 1. Obsadzenie roślinnością ozdobną (kwiatami) oraz podlewanie i zasilanie: a) wcinek w trawnikach: 19 wcinek - Trzebiatów ul. II-go Pułku Ułanów oraz 2 wcinki - ul. Bałtycka w Mrzeżynie. b) Teren przy pomniku przy ul. Trzebiatowskiej w Mrzeżynie. c) Kwietników wiszących kaskadowych w Trzebiatowie i Mrzeżynie w ilości 60 szt. d) Donic betonowych przy ul. Bałtyckiej w Mrzeżynie w ilości 9 szt. Szczegółowy zakres zamówienia opisano w III Rozdziale Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualne zezwolenie na odbiór odpadów ulegających biodegradacji (zielonych) - dokument stwierdzający możliwość przekazania odpadów do dalszego przetworzenia lub unieszkodliwienia. Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział II.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział II.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnienie dokumentu stanowiącego wzór nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia: > Kosiarka żyłkowa min. - 2 szt. > Kosiarka spalinowa samojezdna min. - 2 szt. > Pilarka do drzewa min. - 1 szt. > Pilarka gałęziowa na wysięgniku min. - 1 szt. > Nożyce spalinowe min. - 1 szt. > Samochód do zbiórki i transportu odpadów ( sprzęt musi spełniać normy obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie emisji spalin i ochrony środowiska) min. - 1 szt. Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział II.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział II.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnienie oświadczenia stanowiącego wzór nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział II.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty stanowiący wzór nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtrzebiatow.rekord.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej, ul. Sportowa 19, 72-320 Trzebiatów, pokój nr 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Gminnych i Gospodarki Komunalnej, ul. Sportowa 19, 72-320 Trzebiatów, pokój nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TRZEBIATOWA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi im. "Słonia nad Regą", ul. Waryńskiego 7, 72-320 Trzebiatów, w okresie 01.07.2024r. - 31.12.2024r.
- "Organizacja dowozu uczniów do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Trzebiatów"
- Renowacja elewacji zabytkowego pałacu w Trzebiatowie powstałego w latach 80tych XVII wieku
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Trzebiatowie
więcej: przetargi w Trzebiatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy Urzędzie Gminy
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Modernizacja drogi gminnej ulica Jeziorna w Miastku
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych powstających w Szpitalu Tucholskim Spółce z o.o. w Tucholi.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Kalinowo
- "Przebudowa dróg na terenach wiejskich gminy Sława" w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych - Edycja 6PGR
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.