eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie Hali Sportowej wraz z infrastrukturą przy ul. Dojazd w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-23

POZYCJA 23276

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wykonanie Hali Sportowej wraz z infrastrukturą przy ul. Dojazd w Poznaniu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, do kontaktów: Marek Klimecki - przedmiot zamówienia, Janusz Kulka - SIWZ, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145, e-mail: zampub@au.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.au.poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego w Poznaniu, Sekretariat Kanclerza, pok. 304, Marek Klimecki - przedmiot zamówienia, Janusz Kulka - SIWZ, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznan, woj. wielkopolskie, tel. 061 848 70 21, 061848 70 43, fax 061 848 70 43, e-mail: zampub@au.poznan.pl, www.au.poznan.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie Hali Sportowej wraz z infrastrukturą przy ul. Dojazd w Poznaniu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Dojazd, Poznań. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie hali sportowej wraz z infrastrukturą przy ul. Dojazd w Poznaniu. Przedmiot zamówienia należy przygotować na podstawie dokumentacji projektowej i SIWZ wraz z Zestawieniami ilościowo-wartościowymi. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiazującymi przepisami prawa, Prawem Budowlanym. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p.poz. zgodne z wymogami obowiazującego prawa. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Parter budynku Hali Sportowej mieści: arenę sportową o wymiarach 45x27 m do rozgrywek koszykówki, piłki siatkowej, ręcznej, nożnej halowej z możliwością rozmieszczenia 3 treningowych boisk, hol z szatnią, klatka schodowa i winda, rozkładane trybuny dla 300 widzów,4 przebieralnie dla grup 24 osobowych z węzłami sanitarnymi, toalety dla zawodników i widzów, zaplecze dla trenerów, sędziów, punkt pomocy medycznej, magazyn sprzętu sportowego (także dla boisk zewnętrznych) i gimnastycznego, siłownie, sale rehabilitacji, pomieszczenia sprzątaczek, porządkowe, techniczne; 2. Piętro budynku Hali Sportowej mieści: antresole z widokiem na arenę sportową, zespół biurowy Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Akademii Rolniczej z salą narad, wezły sanitarne ogólnodostępne w tym dla osób niepełnosprawnych, pokoje obsługi tj. reżyserka i wentylatornia, sala tenisa stołowego, sala do aerobiku/judo, 2 przebieralnie dla grup 20-to osobowych z węzłami sanitarnymi, saunę suchą, zespół przebieralni z wypoczywalnią, pomieszczenia techniczne i porządkowe; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 10

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 100 000 zł. (sto tysiecy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - wykonawca winien udokumentować doświadczenie w budowie minimum trzech obiektów kubaturowych o wartości zamówienia brutto min. 5 000 000 PLN każde, o zakresie jak zamówienie w sprawie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone np.: referencjami inwestorów, protokołami końcowego odbioru itp. - wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, posiadające przygotowanie zawodowe do wykonania zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane, ważne w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie następujących specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych w pełnym zakresie, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej. Należy załączyć zaświadczenia o wpisie na liste członków okręgowej izby inżynierów budownictwa dla wszystkich osób przewidzianych w realizacji do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 4 000 000 PLN, - uzyskali w każdym roku za 2004 i 2005 r. (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) obrót na poziomie nie niższym niż 10 000 000 PLN, - wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy zawrze na własny koszt umowę ubezpieczenia od wszelkich ryzyk budowlano-montażowych. Suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 5 000 000 PLN. Umowa ta winna być rozszerzona o ryzyko odpowiedzialności cywilnej na sumę nie niższą niż 500 000 PLN. Na dokumencie tym musi być wyszczególnione, że ubezpieczenie to dotyczy wykonania hali sportowej wraz z infrastrukturą przy ul. Dojazd w Poznaniu. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczen, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaleglych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, tj. dla podmiotu zbiorowego w myśl przepisów ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 4 000 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Z dokumentu wystawionego przez bank musi wprost wynikać kwota, którą wykonawca ma do dyspozycji w pieniądzu lub zdolność kredytową do określonej kwoty na realizację zadania na którą wykonawca składa ofertę. 7. oświadczenie dotyczace spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy, 8. wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy i kierowników robót branżowych , 8.1. wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, posiadające przygotowanie zawodowe do wykonania zamówienia, posiadające uprawnienia budowlane, ważne w świetle obowiazujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie nastepujących specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych w pełnym zakresie, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzen elektrycznych i elektroenergetycznych, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej. Należy załączyć zaświadczenia o wpisie na listę członków okręgowej izby inżynierów budownictwa oraz zaświadczenie o przygotowaniu zawodowym dla wszystkich osób przewidzianych w realizacji do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 9. wykaz wykonanych robót budowlanych - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą do oferty dokument wystawiony przez Zamawiającego, potwierdzający, że prace te zostały wykonane z należytą starannościa, 9.1. wykonawca winien udokumentować doświadczenie w budowie minimum trzech obiektów kubaturowych o wartości zamówienia brutto min. 5 000 000 PLN kazde, o zakresie jak zamówienie w sprawie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, ze roboty te zostały wykonane należycie. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone np.: referencjami inwestorów, protokołami końcowego odbioru itp. 10. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 2004 i 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 10.1. uzyskali w każdym roku za 2004 i 2005 r. (a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) obrót na poziomie nie niższym niż 10 000 000 PLN, 11. oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów na realizację zamówienia; 12. oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy - udziela co najmniej: 60 miesięcy bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty końcowej odbioru robót, 13. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawce projekt umowy, 14. oświadczenie, że najpóźniej w dniu przekazania placu budowy wykonawca zawrze na własny koszt umowę ubezpieczenia od wszelkich ryzyk budowlano-montażowych. Suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 5 000 000 PLN. Umowa ta winna być rozszerzona o ryzyko odpowiedzialności cywilnej na sumę nie niższą niż 500 000 PLN. Na dokumencie tym musi być wyszczególnione, że ubezpieczenie to \dotyczy wykonania hali sportowej wraz z infrastrukturą przy ul. Dojazd w Poznaniu.\ 15. zestawienie ilościowo - wartościowe w formie pisemnej i elektronicznej, 16. dowód wniesienia wadium (kserokopia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl. Opłata: 420 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie AR lub za zaliczeniem pocztowym (opłata nie dot. SIWZ pobranej ze strony internetowej Zamawiającego). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego, Sekretariat Kanclerza, pok. 304, III piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.