eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa specjalistycznej aparatury medyczno-analitycznej i osprzętem dla potrzeb Zakładu Badań Antydopingowych Instytutu Sportu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-31

Warszawa: Dostawa specjalistycznej aparatury medyczno-analitycznej i osprzętem dla potrzeb Zakładu Badań Antydopingowych Instytutu Sportu
Numer ogłoszenia: 232705 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Sportu , ul. Trylogii 2/16, 01-982 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8340812 w. 288.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.insp.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznej aparatury medyczno-analitycznej i osprzętem dla potrzeb Zakładu Badań Antydopingowych Instytutu Sportu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa specjalistycznej aparatury medyczno-analitycznej i osprzętem dla potrzeb Zakładu Badań Antydopingowych Instytutu Sportu. Dostawa dotyczy fabrycznie nowych urządzeń (rok produkcji 2011) wraz z dostawą odczynników do przeprowadzenia procesu kalibracji wymaganego w poszczególnych opisach Zadań do Zakładu Badań Antydopingowych Instytutu Sportu w Warszawie, z osprzętem spełniającym wymogi i standardy prawem przewidzianych dla tego typów urządzeń i odczynnikami według określonych parametrów technicznych i użytkowych oraz ilościowych określonych i opisanych w SIWZ wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim. Zamówienie obejmuje również: 1) rozmieszczenie, instalację i uruchomienie dostarczonego urządzenia z osprzętem we wskazanym miejscu w Zakładzie Badań Antydopingowych; 2) zapewnienie bezpłatnych: serwisu i przeglądów okresowych, zalecanych przez producenta i wynikających z udzielonego okresu gwarancji; 3) przeszkolenie/instruktaż stanowiskowy personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczanego sprzętu wraz z wydaniem certyfikatu. Wykonawca poniesie również koszty trzydniowego szkolenia dwóch pracowników Zamawiającego (w zakresie wykonywania analiz na urządzeniach będących przedmiotem zamówienia) w laboratorium antydopingowym WADA (Word Anti-Doping Agency) na terenie Europy (zakładany koszt takiego szkolenia to równowartość kwoty 15 000,00 zł) . 4) wsparcie działań Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń w czasie przygotowania i trwania mistrzostw Europy EURO 2012 w okresie od 1 maja do 31 lipca 2011 roku. Wsparcie to będzie polegało na zapewnienia dyżurów poprzez pracowników Wykonawcy z przeznaczeniem na wyłączne wsparcie Zamawiającego. Wymagane jest w tym zakresie zamontowanie u Zamawiającego drugiego identycznego urządzenia w pełni skalibrowanego i gotowego do użycia w przypadku awarii urządzenia pierwotnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.10-4, 33.19.00.00-8, 38.43.80.00-0, 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający informuje, że dla udziału w postępowaniu jest wymagane wniesienie wadium w wysokości: Dla Zadania nr 1: 13 000 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych). Dla Zadania nr 2: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wykonawca składający ofertę na oba zadania zobowiązany jest wnieść wadium o łącznej wartości 17 000 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych). Szczegółowe zasady wniesienia i zwrotu wadium opisane zostały w SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie sporządzonego przez wykonawcę wykazu dostaw musi wynikać że wykonali i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 dostawy urządzeń analitycznych, co oferowane w niniejszym postępowaniu (pod względem rodzaju i przeznaczenia) do laboratoriów placówek naukowo-badawczych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, a załączonych dokumentów musi wynikać że dostawy te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z załączonych dokumentów musi wynikać że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wyczerpując deklarację zawartą w art. 144 ust PZP informuje o dopuszczeniu do zmiany treści umowy z wykonawcą w przypadku wystąpienia następujących przyczyn: a) zmiany terminu wykonania zamówienia (wydłużenia) lub terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej oraz zmiany harmonogramu spływu środków z instytucji finansującej zamówienie, b) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy spowodowanych działaniem osób lub instytucji trzecich, c) zmian, które powodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, d) zmian poprawiających użyteczność zamawianego urządzenia bez konieczności dokonania zwiększenia wynagrodzenia umownego, e) zaistnienia po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; f) za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.insp.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Sportu, 01-982 Warszawa, ul. Trylogii 2/16 pok. 229 w godz. 8-16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Instytut Sportu, 01-982 Warszawa, ul. Trylogii 2/16 - sekretariat II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa cyfrowego cytometru przepływowego z automatycznym podajnikiem próbek (2 lasery - 6 kolorów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2011) cyfrowego cytometru przepływowego z automatycznym podajnikiem próbek (2 lasery - 6 kolorów) wraz z dostawą odczynników do przeprowadzenia procesu kalibracji wymaganego do poprawnego działania do Zakładu Badań Antydopingowych Instytutu Sportu w Warszawie, z osprzętem spełniającym wymogi i standardy prawem przewidzianych dla tego typów urządzeń i odczynnikami według określonych parametrów technicznych i użytkowych oraz ilościowych określonych i opisanych w SIWZ wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim. Zamówienie obejmuje również: 1) rozmieszczenie, instalację i uruchomienie dostarczonego urządzenia z osprzętem we wskazanym miejscu w Zakładzie Badań Antydopingowych; 2) zapewnienie bezpłatnych: serwisu i przeglądów okresowych, zalecanych przez producenta i wynikających z udzielonego okresu gwarancji; 3) przeszkolenie/instruktaż stanowiskowy personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczanego sprzętu wraz z wydaniem certyfikatu. Wykonawca poniesie również koszty trzydniowego szkolenia dwóch pracowników Zamawiającego (w zakresie wykonywania analiz na urządzeniach będących przedmiotem zamówienia) w laboratorium antydopingowym WADA (Word Anti-Doping Agency) na terenie Europy (zakładany koszt takiego szkolenia to równowartość kwoty 15 000,00 zł) . 4) wsparcie działań Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń w czasie przygotowania i trwania mistrzostw Europy EURO 2012 w okresie od 1 maja do 31 lipca 2011 roku. Wsparcie to będzie polegało na zapewnienia dyżurów poprzez pracowników Wykonawcy z przeznaczeniem na wyłączne wsparcie Zamawiającego. Wymagane jest w tym zakresie zamontowanie u Zamawiającego drugiego identycznego urządzenia w pełni skalibrowanego i gotowego do użycia w przypadku awarii urządzenia pierwotnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.10-4, 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa automatycznego analizatora chemiluminescencyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2011) cyfrowego automatycznego analizatora chemiluminescencyjnego wraz z dostawą odczynników do przeprowadzenia procesu kalibracji wymaganego do poprawnego działania do Zakładu Badań Antydopingowych Instytutu Sportu w Warszawie, z osprzętem spełniającym wymogi i standardy prawem przewidzianych dla tego typów urządzeń i odczynnikami według określonych parametrów technicznych i użytkowych oraz ilościowych określonych i opisanych w SIWZ wraz z instrukcjami obsługi w języku polskim. Zamówienie obejmuje również: 1) rozmieszczenie, instalację i uruchomienie dostarczonego urządzenia z osprzętem we wskazanym miejscu w Zakładzie Badań Antydopingowych; 2) zapewnienie bezpłatnych: serwisu i przeglądów okresowych, zalecanych przez producenta i wynikających z udzielonego okresu gwarancji; 3) przeszkolenie/instruktaż stanowiskowy personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi dostarczanego sprzętu wraz z wydaniem certyfikatu. Wykonawca poniesie również koszty trzydniowego szkolenia dwóch pracowników Zamawiającego (w zakresie wykonywania analiz na urządzeniach będących przedmiotem zamówienia) w laboratorium antydopingowym WADA (Word Anti-Doping Agency) na terenie Europy (zakładany koszt takiego szkolenia to równowartość kwoty 15 000,00 zł) . 4) wsparcie działań Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń w czasie przygotowania i trwania mistrzostw Europy EURO 2012 w okresie od 1 maja do 31 lipca 2011 roku. Wsparcie to będzie polegało na zapewnienia dyżurów poprzez pracowników Wykonawcy z przeznaczeniem na wyłączne wsparcie Zamawiającego. Wymagane jest w tym zakresie zamontowanie u Zamawiającego drugiego identycznego urządzenia w pełni skalibrowanego i gotowego do użycia w przypadku awarii urządzenia pierwotnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.